XXL Nutrition

IS: nasleep

-

Laatst bewerkt:
Haat moet je niet voeden met nog meer haat. Het slechte moet je beantwoorden met het goede. Verlaag jezelf niet naar hun niveau.
Is niet "het verlagen tot hun niveau". Er is een enorm verschil tussen het doden van onschuldige mensen en de daders van zulke zaken.
Moest men ze zo straffen zoals ik zeg, het zal snel gedaan zijn met ISIS.
Momenteel moeten ze in grote mate niet bang zijn, zelfs kunnen ze zo veel martelen als ze willen, hun dood komt vaak veel sneller met de kogel, een veel te genadige dood voor zo'n lafaards.

Waarom komt de grote moslimmeerderheid niet actief in opstand tegen IS?

Wij vechten als enige actief op het moment tegen ISIS. Koerden in Kobane die vechten zijn moslims. De syriers in syrie zijn moslims. De irakezen in irak zijn moslims.

ISIS maakt alleen moslims doodt. En hier en daar een paar anders gelovigen.

Wij protesteren echt wel. De media laat dit alleen niet zien. We worden er onderhand wel moe van. Er wordt gewoon niet geluisterd naar de moslims.

Wij vechten als enige actief op het moment tegen ISIS. Koerden in Kobane die vechten zijn moslims. De syriers in syrie zijn moslims. De irakezen in irak zijn moslims.

Wij protesteren echt wel. De media laat dit alleen niet zien. We worden er onderhand wel moe van. Er wordt gewoon niet geluisterd naar de moslims.

Wat doe je nog hier? Ga je broeders helpen lafaard.

Waarom komt de grote moslimmeerderheid niet actief in opstand tegen IS?
Omdat het veel erger is een tekeningetje van de profeet te maken dan enkele duizenden moslims die op beestachtige afgeslacht worden blijkbaar.

Tekeningetje Mohammed = gewelddadig protest.
ISIS doodt duizenden moslims = ...

Het probleem is dat er niet met die mensen te praten valt. Enige.optie is levenslang opsluiten of afschieten

Afschieten in oorlog, of levenslang opsluiten heb ik geen problemen mee.

Alleen dat "slachtverhaal" ging wat te ver.

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

Wat doe je nog hier? Ga je broeders helpen lafaard.

Ik help me broeders hier.

Jullie zijn ook mijn broeders.

1. Wij vechten als enige actief op het moment tegen ISIS. Koerden in Kobane die vechten zijn moslims. De syriers in syrie zijn moslims. De irakezen in irak zijn moslims.

2. Wij protesteren echt wel. De media laat dit alleen niet zien. We worden er onderhand wel moe van. Er wordt gewoon niet geluisterd naar de moslims.

1. Omdat het hun land is..:o IS kan enkel bestaan omdat de bevolking zelf teveel steun verleent aan de machthebbers. Collextieve actieve staking van het volk, en IS kan niet meer bestaan. Waarom gebeurt dat niet?

2. Waar een wil is, is een weg. Niets zal veranderen totdat jij verandert, dus het moet anders aangepakt worden.

Is niet "het verlagen tot hun niveau". Er is een enorm verschil tussen het doden van onschuldige mensen en de daders van zulke zaken.
Moest men ze zo straffen zoals ik zeg, het zal snel gedaan zijn met ISIS.
Momenteel moeten ze in grote mate niet bang zijn, zelfs kunnen ze zo veel martelen als ze willen, hun dood komt vaak veel sneller met de kogel, een veel te genadige dood voor zo'n lafaards.

Die "lafaards" hebben kinderen, vrienden en familie. Begrijp je waar ik naar toega?

Als ze de dingen zouden doen zoals jij het zegt groeit het probleem alleen maar. Je gooit olie op vuur. Terwijl wij vuur moeten blussen.

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

1. Omdat het hun land is..:o IS kan enkel bestaan omdat de bevolking zelf teveel steun verleent aan de machthebbers. Collextieve actieve staking van het volk, en IS kan niet meer bestaan. Waarom gebeurt dat niet?

2. Waar een wil is, is een weg. Niets zal veranderen totdat jij verandert, dus het moet anders aangepakt worden.

1. De bevolking verleent ECHT helemaal geen steun. Ze worden gedwongen. Idem de Nazi tijden in Nederland. Mensen gingen gewoon erin mee omdat er niks anders gedaan kon worden. De keuzen voor een kogel of meedoen. Veel mensen kiezen dan om toch maar mee te doen. Ze zijn gwn bang voor hun leven. ISIS heeft in het verleden gewoon te veel geld/wapens gekregen of weten te bemachtigen. Waardoor zij konden uitgroeien.

2. Klopt we zullen nooit opgeven en blijven roepen dat ISIS fout is. Vraag het maar aan de moslims om je heen. We zijn gewoon slecht georganiseerd.

Afschieten in oorlog, of levenslang opsluiten heb ik geen problemen mee. Alleen dat "slachtverhaal" ging wat te ver.
Nah. Ik ben tegen martelen en tegen de doodstraf voor criminelen. Maar ISIS kan je niet simpelweg meer criminelen of moordenaars noemen. Het zijn Hitlers, het zijn Stalins. Ik stel ze niet gelijk aan de soldaten van Hitler (zoals SS). Ik stel ze gelijk aan Hitler en Stalin zelf. Het soort grootste slechtheid mogelijk.

Een moord plegen vind ik in bepaalde mate "verstaanbaar". Als bv iemand je chanteert, begrijp ik best dat iemand hem een kopje kleiner wil maken. Iedereen kan in bepaalde omstandigheden een moord plegen, dat is gewoon een feit. (Ik keur het absoluut niet goed) maar er is (in het voorbeeld) een niet ongegronde reden voor de daad. Maar wanneer men mensen zonder (deftige) reden gaat afslachten, op zo'n gruwelijk manier en mensen laat lijden voor de lol en voor macht... Nee, dan voel ik een enorme woede in me opkomen, zo'n mensen verdienen gewoon zwaar gemarteld te worden. En waarom niet?

Omdat het veel erger is een tekeningetje van de profeet te maken dan enkele duizenden moslims die op beestachtige afgeslacht worden blijkbaar.

Tekeningetje Mohammed = gewelddadig protest.
ISIS doodt duizenden moslims = ...

We protesteren nog harder tegen ISIS hoor !!!

Opmerkingen als deze maken me echt boos. De media kiest ervoor om de een te negeren en de ander te belichten.

Dit is niet waar!!! Ze spelen met beelden.

---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------

Nah. Ik ben tegen martelen en tegen de doodstraf voor criminelen. Maar ISIS kan je niet simpelweg meer criminelen of moordenaars noemen. Het zijn Hitlers, het zijn Stalins. Ik stel ze niet gelijk aan de soldaten van Hitler (zoals SS). Ik stel ze gelijk aan Hitler en Stalin zelf. Het soort grootste slechtheid mogelijk.

Een moord plegen vind ik in bepaalde mate "verstaanbaar". Als bv iemand je chanteert, begrijp ik best dat iemand hem een kopje kleiner wil maken. Iedereen kan in bepaalde omstandigheden een moord plegen, dat is gewoon een feit. (Ik keur het absoluut niet goed) maar er is (in het voorbeeld) een niet ongegronde reden voor de daad. Maar wanneer men mensen zonder (deftige) reden gaat afslachten, op zo'n gruwelijk manier en mensen laat lijden voor de lol en voor macht... Nee, dan voel ik een enorme woede in me opkomen, zo'n mensen verdienen gewoon zwaar gemarteld te worden. En waarom niet?

Ik begrijp je woede en frustratie.

Maar wees sterker en beter dan Hitler.

De sterke onder ons zijn diegene die hun woede kunnen beheersen.

The Prophet (peace be upon him) said: “The strong man is not the one who can throw another down. The strong man is the one who can keep hold of himself when he is angry.” [ Sahîh al-Bukhârî and Sahîh Muslim ]

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:26 ----------

Een vies varkentje, dat ben je. :)

I have much love for my brothers in humanity!!

Die "lafaards" hebben kinderen, vrienden en familie. Begrijp je waar ik naar toega? Als ze de dingen zouden doen zoals jij het zegt groeit het probleem alleen maar. Je gooit olie op vuur. Terwijl wij vuur moeten blussen.
Nee

Olie op het vuur gooien doet het ook niet. Het is een gegarandeerde manier voor overwinning. Het enige probleem is dat zoiets nooit genoeg steun zal krijgen om te gebeuren.

Was ik een miljardair met voldoende middelen, ik zou het al snel in het geheim oprichten. Het zou iets zijn dat ik tegelijk haat om te doen en van hou om te doen. Als je kijkt naar de enorme gruwel die ze uithalen, van het verkrachten van gevangengenomen kinderen (sexslaven) tot 100 x op een dag (!!!!!) tot het uitmoorden van hele dorpen. Nee nee nee nee nee, een kogen is veel te goed voor ze, wat ik voorstel als straft is in verhouding zelfs nog steeds minder dan ze verdienen.

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

We protesteren nog harder tegen ISIS hoor !!! Opmerkingen als deze maken me echt boos. De media kiest ervoor om de een te negeren en de ander te belichten. Dit is niet waar!!! Ze spelen met beelden.
Veel betogingen tegen ISIS zijn er nog niet geweest en zeker niet in grote getallen. (prove me wrong)

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

Moesten ineens *knip* opeens alle ISIS strijders dood zijn is er grote kans dat in de toekomst hun kinderen zelf ook zullen zeggen dat hun vaders slecht waren. Dat is vanuit het oogpunt dat de situatie in de regio daarna er op vooruit zou gaan.

1. De bevolking verleent ECHT helemaal geen steun. Ze worden gedwongen. Idem de Nazi tijden in Nederland. Mensen gingen gewoon erin mee omdat er niks anders gedaan kon worden. De keuzen voor een kogel of meedoen. Veel mensen kiezen dan om toch maar mee te doen. Ze zijn gwn bang voor hun leven. ISIS heeft in het verleden gewoon te veel geld/wapens gekregen of weten te bemachtigen. Waardoor zij konden uitgroeien.

2. Klopt we zullen nooit opgeven en blijven roepen dat ISIS fout is. Vraag het maar aan de moslims om je heen. We zijn gewoon slecht georganiseerd.

1. Stel dat de meerderheid in het Nazi rijk bedacht het werk stil te leggen en lekker thuis bleef met hun familie. De regering niet ziet als legitiem. Op een harde kern na is er NIEMAND die zal bedenken iedereen thuis overhoop te schieten. De meerderheid is zoveel machtiger dan je denkt TheDeen, je onderschat de kracht van grootschalig geweldloos verzet.

Eigenlijk is het een beetje het basisschool verhaaltje tegen pesten :roflol: Je hebt de hoofdpester, de enkele meelopers, het slachtoffer, en de grote groep neutralen. Als de grote groep neutralen stopt met niets doen en zich tegen de hoofdpester keert, dan stappen de zwakke pesters (de meelopers) altijd over naar de meerderheid. Dat laat de hoofdpester machteloos. Al wat er nodig is, is iemand met lef en het intellect om het collectief mee te krijgen.

2. Ga je organiseren lieverd, organiseer de grote meerderheid pacifistische moslims en het podium is voor jou :-).

1. Stel dat de meerderheid in het Nazi rijk bedacht het werk stil te leggen en lekker thuis bleef met hun familie. De regering niet ziet als legitiem. Op een harde kern na is er NIEMAND die zal bedenken iedereen thuis overhoop te schieten. De meerderheid is zoveel machtiger dan je denkt TheDeen, je onderschat de kracht van grootschalig geweldloos verzet.

Eigenlijk is het een beetje het basisschool verhaaltje tegen pesten :roflol: Je hebt de hoofdpester, de enkele meelopers, het slachtoffer, en de grote groep neutralen. Als de grote groep neutralen stopt met niets doen en zich tegen de hoofdpester keert, dan stappen de zwakke pesters (de meelopers) altijd over naar de meerderheid. Dat laat de hoofdpester machteloos. Al wat er nodig is, is iemand met lef en het intellect om het collectief mee te krijgen.

2. Ga je organiseren lieverd, organiseer de grote meerderheid pacifistische moslims en het podium is voor jou :-).

1. Je praat groot en denkt dat de werled een sprookje is. In het echte leven liggen de dingen anders mensen worden bang en kiezen gelijk voor de meest veilige keuzen. Idem Nazis en ISIS. Angst is een sterk wapen. Als je weet dat je geknalt kan worden door die mannen op straat, verander je wel in je denken.

2. Zijn we mee bezig. We hebben niet genoeg middelen (wel geld, maar geen netwerk met in het bijzonder media netwerk). De moslim is poor en een kleine minderheid in Nederland. Hoop op begrip aan jullie kant. Give us some time and the necessary tools and we will protest.

Voor geschiedenis heb ik onderzoek moeten doen naar wat men tot massamoordenaars maakt, erg interessant onderwerp.

Onderverdeeld in 4 groepen;
1. Voor de moord, doet het
2. Voor de moord, doet het niet
3. Tegen de moord, doet het wel
4. Tegen de moord, doet het niet

Voor bijv. de Holocaust:
Groep 3 werd vaak geleidt door Groep 2. Vaak moordde men onder het mom van "dan hoeft mijn medesoldaat het niet te doen". De moord werd altijd gepleegd als men ZICHZELF ervan kon overtuigen dat het juist was wat ze deden, zoals voorstaande reden.

Quote van Tolkien:
"The enemy? His sense of duty was no less than yours, I deem. You wonder what his name is, where he came from. And if he was really evil at heart. What lies or threats led him on this long march from home. If he would not rather have stayed there ... in peace. War will make corpses of us all."

1. Je praat groot en denkt dat de werled een sprookje is. In het echte leven liggen de dingen anders mensen worden bang en kiezen gelijk voor de meest veilige keuzen. Idem Nazis en ISIS. Angst is een sterk wapen. Als je weet dat je geknalt kan worden door die mannen op straat, verander je wel in je denken.

2. Zijn we mee bezig. We hebben niet genoeg middelen (wel geld, maar geen netwerk met in het bijzonder media netwerk). De moslim is poor en een kleine minderheid in Nederland. Hoop op begrip aan jullie kant. Give us some time and the necessary tools and we will protest.

1. Franse revolutie mijn vriend, ken je die nog? JA, er zullen slachtoffers vallen. Leef je liever de rest van je leven onderdrukt, laat jij je kinderen leven in onderdrukking of kies jij het vrije leven?

2. Niets is zomaar gegeven in het leven. Jij bent je tool. Jij bent alles waar je direct macht over kan uitoefenen. Een hint; Als je blijft wachten tot die "tools" in je schoot gegooid worden en er zal niets gebeuren. Maak de beweging zelf en je zult vinden.

Terug
Naar boven