TheDeen
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
Agreed, maar ik moe af en toe wa stereotyp uit de hoek komen voor dbb, want anders verdenken ze van me dat ik een moslim ben. :Roflol:
Btw, oostblok/zuid amerika > midden oosten
Eens Zuid-Amerika dem Latins are really beatifull. (had laats docu gezien dat Islam sterk aan het groeien is in Latijns Amerika. I got high hopes in finding one latina muslima ben hier bloedserieus in)
Oostblokkers zien er ook goed uit maar qua karakter zijn ze te makkelijk. Bro, je wilt niet weten die Bosniers en Albaniers die zijn abnormaal makkelijk (Serviers doen soms wel hard to get).
Wat betreft het midden-Oosten je hebt risico gebieden uiterraad, maar over het algemeen wel veiliger dan hier.
---------- Toegevoegd om 01:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:51 ----------
Nogmaals, ze kunnen onmogelijk het hele volk neerschieten. Wat is dan nog de waarde van hun kalifaat? Ze regeren over niemand, het kalifaat is voor niemand. Geen optie.
---------- Toegevoegd om 03:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:18 ----------
De meerderheid gedoogd, dus er is draagvlak.
De meerderheid vlugt open je ogen. Vluchtelingkampen in alle omliggende gebieden.