Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Please, als je zo heel erg moet reageren, reageer dan pas als je de verbanden onderling goed ziet. Nu lul je gewoon maar wat, aangezien je de nazi vergelijkt met de ottomanen. Triest. Bewijst maar weer eens dat de Nederlandse onderwijssysteem op sommige punten gefaald heeft.De nazis waren ook zeer tolerant als we 1936-1945 buiten beschouwing laten

De nazis waren ook zeer tolerant als we 1936-1945 buiten beschouwing laten
Sick die vent, het is wachten tot ie Putin openbaar bedreigt.![]()
Please, als je zo heel erg moet reageren, reageer dan pas als je de verbanden onderling goed ziet. Nu lul je gewoon maar wat, aangezien je de nazi vergelijkt met de ottomanen. Triest. Bewijst maar weer eens dat de Nederlandse onderwijssysteem op sommige punten gefaald heeft.

Niemand had het uberhaupt tegen jou passief-aggressieve haatbaardOttomaanse rijk 1299–1923 = 624 jaar
Nazi Germany 1933–1945 = 12 jaar
Moet ik serieus ingaan op jouw bullcrap?
Het is duidelijk dat je niet weet waar je over praat.
Ottomaanse rijk 1299–1923 = 624 jaar
Moet ik serieus ingaan op jouw bullcrap?
Het is duidelijk dat je niet weet waar je over praat.
Ach meid, niet te emotioneel he. We leven gelukkig (nog) in een land waar iedereen zn eigen mening mag delen. Daar hoeven wij niet aan jou toestemming voor te vragen.Niemand had het uberhaupt tegen jou passief-aggressieve haatbaard
Niemand had het uberhaupt tegen jou passief-aggressieve haatbaard
Ottomaanse rijk 1299–1923 = 624 jaar
Vb die frej die voor een koerdenstaat is.
Die vent geeft gn drol om de koerden, frej haat gwn turken en isis. Koerden vechten tegen turken en isis, dus staat frej positief tegenover hem. Niks meer![]()
Check eens da isis filmpje. Het ging over isis die zichzelf verweerd tegen kajiri verwijten.
Durf jij een discussie aan met een isis apologeet? Are u man enough?
om op je karma te reageren, ja ik doe research, niet op alle topics, en claim ook nooit om de waarheid te weten. Als ik bullshit vertel, kun je gewoon argumenten voorleggen en geef je gerust gelijk
en doelde trouwens op de golden dinar als wereldmunt/dollar omgooien
Golden dinar = eigenlijk gewoon gouden standaard
enorm veel nadelen aan
hoe lang een rijk aan de macht is geweest is toch compleet irrelevant, dat maakt een genocide toch niet minder erg? lekker makkelijk maar even een van de meest bebloede periodes uit de geschiedenis weglaten en dan roepen "ja maar voor de rest waren ze wel aardig hoor"
en lol @ die theorie over Afrika, de economie van het gehele continent is kleiner dan die van Groot Brittannië, dit was ten tijde van Ghadaffi nog slechter en dan denken dat het westen "bang" is voor Afrika.
(een goudgebonden munteenheid is sws een retarded idee, daar waren we hier al een eeuw geleden achter)