AndroidHealthClinic

IS: nasleep

De nazis waren ook zeer tolerant als we 1936-1945 buiten beschouwing laten

Please, als je zo heel erg moet reageren, reageer dan pas als je de verbanden onderling goed ziet. Nu lul je gewoon maar wat, aangezien je de nazi vergelijkt met de ottomanen. Triest. Bewijst maar weer eens dat de Nederlandse onderwijssysteem op sommige punten gefaald heeft.

Waarvan akte met die spelling en grammatica

Pareltje

2ekjc4j.jpg

Sick die vent, het is wachten tot ie Putin openbaar bedreigt. :roflol:

Ottomaanse rijk 1299–1923 = 624 jaar

Nazi Germany 1933–1945 = 12 jaar

Moet ik serieus ingaan op jouw bullcrap?

Het is duidelijk dat je niet weet waar je over praat.

Hey TheDeen, wat vond jij van Gaddafi?

Please, als je zo heel erg moet reageren, reageer dan pas als je de verbanden onderling goed ziet. Nu lul je gewoon maar wat, aangezien je de nazi vergelijkt met de ottomanen. Triest. Bewijst maar weer eens dat de Nederlandse onderwijssysteem op sommige punten gefaald heeft.

Je moet niet veel zoeken achter hun woorden.

Vb die frej die voor een koerdenstaat is.
Die vent geeft gn drol om de koerden, frej haat gwn turken en isis. Koerden vechten tegen turken en isis, dus staat frej positief tegenover hem. Niks meer :p

En iwj is ook zo ene islamofoob. Hij gedraagt zich graag als een contraire kl***zak tegenover minderheden. Dergelijke types altijd met een grote mond opt internet, maar een dikke p*ssy in het bijzijn van turken en mocros :roflol:

Fugg em

Niemand had het uberhaupt tegen jou passief-aggressieve haatbaard

Check eens da isis filmpje. Het ging over isis die zichzelf verweerd tegen kajiri verwijten.
Durf jij een discussie aan met een isis apologeet? Are u man enough?

Ach meid, niet te emotioneel he. We leven gelukkig (nog) in een land waar iedereen zn eigen mening mag delen. Daar hoeven wij niet aan jou toestemming voor te vragen.

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Ik houd het hier voor gezien. Aangezien hier bijna 99 % van de "bodybuilders" alleen maar onzin uitkraamt. Bijna niemand hier kent de geschiedenis van het gebied, en dat terwijl ze zo zelfverzekerd zijn van hun weerlegging dat gebaseerd is op een instortende fundament. Fijne avond.

Hey TheDeen, wat vond jij van Gaddafi?

Gaddafi was zeker geen mister perfect maar had veel goede dingen op zijn naam staan.

Hij heeft in tegenstelling tot veel andere dictators in de Afrikaanse wereld veel positieve invloed gehad op de bevolkingen van het continent.

Om maar een paar te noemen:

1. Gratis elektriciteit, educatie, gezondheidszorg, mogelijkheid om een boerderij te beginnen voor libiers
2. Nationalisatie van de olievoorraden. Bezine was spotgoedkoop voor de libiers.
2. Hij heeft de grootste irrigatie netwerk ter wereld opgezet in Libie (met veel succes. En had serieuze plannen om deze door te voeren in de rest van Afrika.)
2. Hij wilde een continentale (afrika) munteenheid opzetten met een intrinsieke waarde. (De Goude dinar en zilvere dinar om de inflatie in de Afrikaanse landen tegen te gaan. Eerlijk handel in Afrika. De afrikanen worden nu praktisch opgelicht om het kort te houden).

Wat vanuit de omgeving gezien werd als een bedreiging. Een Dinar kan je niet 1, 2, 3, drukken als je te weinig geld hebt. Een dollar wel.

De Dinar zou de economische machtspositie van de Afrikanen versterken en had de potentie om de Afrikanen uit de crisis te halen. (doe zelf maar onderzoek)

In short: Gaddafi was zelf beetje gek maar heel goed voor Afrika.

Ik ben niet de man van complotten maar het zou me niet verbazen als het westen expres Libie is binnen gevallen om deze reden (goude dinar). Afrika als concurrent is namelijk een beangstigend aanzicht voor het westen.

Het is veiliger om Afrika klein en kapot te houden. Ze houden de Afrikanen alleen in leven, maar helpen ze niet op economisch vlak te ontwikkelen.

Ze moeten het ontwikkelingsgeld pompen in economische projecten i.p.v. voedsel projecten.

Geen vis geven, maar leer een man vissen.

Waarom ben je bang voor een visser?

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:38 ----------

Ga naar je schuilkelder en huil het uit jongen.

Accepteer en verwerk je tekortkomingen.

hoe lang een rijk aan de macht is geweest is toch compleet irrelevant, dat maakt een genocide toch niet minder erg? lekker makkelijk maar even een van de meest bebloede periodes uit de geschiedenis weglaten en dan roepen "ja maar voor de rest waren ze wel aardig hoor"

en lol @ die theorie over Afrika, de economie van het gehele continent is kleiner dan die van Groot Brittannië, dit was ten tijde van Ghadaffi nog slechter en dan denken dat het westen "bang" is voor Afrika.

(een goudgebonden munteenheid is sws een retarded idee, daar waren we hier al een eeuw geleden achter)

Check eens da isis filmpje. Het ging over isis die zichzelf verweerd tegen kajiri verwijten.
Durf jij een discussie aan met een isis apologeet? Are u man enough?

Ja, ik heb er zelfs real-life ervaring mee.

Om het simpel te zeggen. De mensen die pro-isis zijn (dus de salafi niet wahabi | lees mijn vorige reactie hierover. wahabi's noemen zichzelf ook salafi maar zijn pro Saudi-Arabie). Zijn simpel gezegd dom. Ze weten vrij weinig van de geschiedenis van het midden-oosten. En over Islam op zichzelf staand (de verschillende wetscholen e.d.).

Ze zijn heel zwart-wit en volgen de geleerden blind zonder moeite te doen om ze te begrijpen. Ze zijn heel strict in het volgen van bepaald "goedgekeurde" geleerden. Het klopt of het is fout. Ze denken alles absoluut te weten en zeggen dat anderen niks weten.

Ikzelf heb gelukkig wel positieve ervaring gehad met Salafi's. Ik heb ze weten te overtuigen door ze op de feiten te wijzen (ze houden van feiten). Vooral het feit dat de hele Salafi-beweging een "jonge" beweging is en het verhaal van Saudi-Arabie en hoe de regering aan het macht is gekomen en het salafisme daarmee heeft gebruikt e.d. is meestal genoeg om ze bij te sturen.

Je hebt ook een paar die me gelijk geven m.b.t. Saudie Arabie maar hun oude opvatting niet kunnen loslaten (ze doen letterlijk hun vingers in hun oren als ze twijfel voelen, of slaan je. Een vriend van me ving een keer een vuist LOL die gast zij dat we bezeten waren). Ze wijzen rationaliteit heel snel af.

Dus wat na discussie en overhalen overblijft is een "brainwashed/nutjob" die orders blind op volgt van zijn hogere (een geleerde die is goedgekeurd).

Het salafisme wordt daarom ook wel bestempeld als een secte/cult door de meerderheid van de moslims.

-

Laatst bewerkt:
om op je karma te reageren, ja ik doe research, niet op alle topics, en claim ook nooit om de waarheid te weten. Als ik bullshit vertel, kun je gewoon argumenten voorleggen en geef je gerust gelijk :rolleyes:

en doelde trouwens op de golden dinar als wereldmunt/dollar omgooien

Golden dinar = eigenlijk gewoon gouden standaard
enorm veel nadelen aan

Ja voor bepaalde landen idd erg nadelig, lol.

-

Laatst bewerkt:
hoe lang een rijk aan de macht is geweest is toch compleet irrelevant, dat maakt een genocide toch niet minder erg? lekker makkelijk maar even een van de meest bebloede periodes uit de geschiedenis weglaten en dan roepen "ja maar voor de rest waren ze wel aardig hoor"

en lol @ die theorie over Afrika, de economie van het gehele continent is kleiner dan die van Groot Brittannië, dit was ten tijde van Ghadaffi nog slechter en dan denken dat het westen "bang" is voor Afrika.

(een goudgebonden munteenheid is sws een retarded idee, daar waren we hier al een eeuw geleden achter)

Je weet jackshit.

CONTEXT de Ottomaanse rijk bestond meer dan 600 jaar de laatste 23 jaren is maar 10%. Waarom werden de Armeniers alleen in de laatste jaren vervolgd? De ottomaanse rijk bestaat namelijk al meer dan 600 jaar.

Je scheert alles en iedereen over een kam. Je weet en begrijp niet waarom die dingen zijn gebeurd. Leer en begrijp voordat je iets wilt zeggen.

Ik ben economisch onderlegd en ga niet eens in op je opmerkingen over de munteenheid. (Tip: Iedere land heeft so-called goud reserves. Waarom denk je? You stupid f**k!)

• Like
Waarderingen: Ot92
Terug
Naar boven