XXL Nutrition

IS: nasleep

Veel hooggeleide mensen hier, goed geleid en shit.

• Like
Waarderingen: mat
Dat is niet me punt

het dik gedrukte is me punt

De export van griekenland en Spanje lijden onder een lage export door de dure euro, daarom is die QE een verlichting voor hun
Wat gebeurd er met de export als Afrika duurder wordt

vul maar in...

---------- Toegevoegd om 01:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:32 ----------

Waar zit ik fout?

Afhankelijkheid vergeten mee te wegen?

Een duurdere Afrika betekent niet per se een dalende export. Misschien wel richting Europa, omdat jullie verhoudingsgewijze minder zullen kunnen uitgeven. Minder export staat daarnaast niet gelijk aan minder geld. Wat Europa duur vindt vind de buurland niet duur. (afrikanen zullen meer met elkaar handelen en/of andere landen die ook in goud handelen).

Economie is niet zwart-wit. (your talking about high school economics in real life liggen dingen anders.

---------- Toegevoegd om 00:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:40 ----------

Ok, Mr. I Don't know what i am saying but i say it a lot.

Schaarste is altijd een secundaire factor ivm waardebepaling alsook de vraag hiernaar.

Why do we value gold? (je post dezelfde link, maar begrijpt de inhoud niet?)
http://www.bbc.com/news/magazine-25255957

Hier staat het wat simpeler uitgelegd.
http://www.dummies.com/how-to/content/what-makes-gold-a-valuable-commodity.html

Ja wat ik zei behandelbaar en schaars. Je kan het o.a. niet vervalsen en je wordt er niet ziek van.

Ja wat ik zei behandelbaar en schaars. Je kan het o.a. niet vervalsen en je wordt er niet ziek van.

Ah gelukkig wordt je er niet ziek van.

Al nagedacht over de eigenschappen wat goud als edelmetaal heeft? Natuurlijk gaat het beperktere aanwezig hiervan effect hebben op de prijs, maar het gaat eerst en vooral om die unieke eigenschappen.

(toepasbare)Eigenschappen/schaarste bepalen de waarde.
Vinden we iets in relatief grote hoeveelheid met ''betere'' eigenschappen, dan zakt goud in waarde uiteraard.

(toepasbare)Eigenschappen/schaarste bepalen de waarde.
Vinden we iets in relatief grote hoeveelheid met ''betere'' eigenschappen, dan zakt goud in waarde uiteraard.

Niet perse toepasbare eigenschappen bij goud gezien het eerder de houdbaarheid is wat effect heeft op zijn prijs. Toepassingen met goud heeft volgens mij maar een minimaal effect op de prijs, maar natuurlijk wel effect.

De prijs zal inderdaad zakken als er meer van te vinden was, maar het zou nog altijd wel een vrij grote waarde hebben om zijn eigenschappen. En mensen vinden glinsterende dingen die lang meegaan nou eenmaal leuk.

---------- Toegevoegd om 01:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:53 ----------

Precies, maar ik betwijfel over iets anders is.

Over wat betwijfel je?

Niet perse toepasbare eigenschappen bij goud gezien het eerder de houdbaarheid is wat effect heeft op zijn prijs. Toepassingen met goud heeft volgens mij maar een minimaal effect op de prijs, maar natuurlijk wel effect.

De prijs zal inderdaad zakken als er meer van te vinden was, maar het zou nog altijd wel een vrij grote waarde hebben om zijn eigenschappen. En mensen vinden glinsterende dingen die lang meegaan nou eenmaal leuk.

Oke, Mr. I wanna say everything better and precise.

Het gaat erom dat je weet wat er wordt bedoeld.

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------

Beef protein!

Got any nightmares about it lately?

---------- Toegevoegd om 01:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:53 ----------

Over wat betwijfel je?

Daarom (toepasbaar) tussen haakjes, houdbaarheid is ook een eigenschap.
Mochten we in de verre toekomst gaan minen op een andere planeet en tig ''metalen'' of andere grondstoffen vinden met betere eigenschappen dan goud, dan is goud niks meer waard.

(Al denk ik dat dat fictie blijft)

Oke, Mr. I wanna say everything better and precise.

Het gaat erom dat je weet wat er wordt bedoeld.

---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------

Beef protein!

Got any nightmares about it lately?

Ik en mogelijk anderen wisten nu eens niet wat je bedoelde. Maar nu we weten wat je bedoeld weten we tenminste hoe dat het bedoeld was en kunnen we verder leven zonder al teveel slechte bedoelingen omtrent de verkeerde bedoeling over de interpretaratie van je bedoeling in deze zaken zoals gezegd waar het nu eenmaal over gaat en bedoeld wordt. Allah!

Beef proteïn is eigenlijk varkenspenis.

Ik en mogelijk anderen wisten nu eens niet wat je bedoelde. Maar nu we weten wat je bedoeld weten we tenminste hoe dat het bedoeld was en kunnen we verder leven zonder al teveel slechte bedoelingen omtrent de verkeerde bedoeling over de interpretaratie van je bedoeling in deze zaken zoals gezegd waar het nu eenmaal over gaat en bedoeld wordt. Allah!

Beef proteïn is eigenlijk varkenspenis.

Sommige mensen hebben behoefte aan meer uitleg klopt.

Bro, protein moet je gewoon uit eten halen. Shakes heb je niet eens nodig. Yoghurt, chicken, fish, etc. Genoeg keuze. Maak gewoon tijd vrij om het te bereiden etc.

Daarom (toepasbaar) tussen haakjes, houdbaarheid is ook een eigenschap.
Mochten we in de verre toekomst gaan minen op een andere planeet en tig ''metalen'' of andere grondstoffen vinden met betere eigenschappen dan goud, dan is goud niks meer waard.

(Al denk ik dat dat fictie blijft)

Ja, had het al door :p Maar dacht ik vul het toch even aan.

Niets meer waard is een vraag dan, want je zit nog altijd met transportkosten en unieke eigenschappen van goud. Als er bv. een ander metaal met soortgelijke, maar betere eigenschappen gevonden zou worden op een andere planeet dan kan de waarde wel eens sterk dalen. Maar toch blijft het nog altijd wat waard.

Als men goud in de toekomst kan maken dmv toestellen die via atoomconstructie werken dan is het nog een vraag.

We kunnen het niet vergelijken met olie bv. Dit geraakt op en gebruiken we dus op. Goud blijft bestaan.

---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:03 ----------

Sommige mensen hebben behoefte aan meer uitleg klopt.

Bro, protein moet je gewoon uit eten halen. Shakes heb je niet eens nodig. Yoghurt, chicken, fish, etc. Genoeg keuze. Maak gewoon tijd vrij om het te bereiden etc.

Eiwitgehalte van yoghurt is niet zo geweldig. En uit vis is niet zo compleet.

Is genoeg voor de gem. bodybuilder met ok aanleg. Je lichaam leert ermee omgaan.

Wedstrijdbodybuilders en mensen met slechte aanleg andere verhaal.

Ben niet volledig akkoord met het lichaam leert er mee omgaan, maar wel dat je alles uit voeding kan halen.

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven