Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is niet me punt
het dik gedrukte is me punt
De export van griekenland en Spanje lijden onder een lage export door de dure euro, daarom is die QE een verlichting voor hun
Wat gebeurd er met de export als Afrika duurder wordt
vul maar in...
---------- Toegevoegd om 01:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:32 ----------
Waar zit ik fout?
Ok, Mr. I Don't know what i am saying but i say it a lot.
Schaarste is altijd een secundaire factor ivm waardebepaling alsook de vraag hiernaar.
Why do we value gold? (je post dezelfde link, maar begrijpt de inhoud niet?)
http://www.bbc.com/news/magazine-25255957
Hier staat het wat simpeler uitgelegd.
http://www.dummies.com/how-to/content/what-makes-gold-a-valuable-commodity.html
Ja wat ik zei behandelbaar en schaars. Je kan het o.a. niet vervalsen en je wordt er niet ziek van.
Ah gelukkig wordt je er niet ziek van.
Al nagedacht over de eigenschappen wat goud als edelmetaal heeft?
Weet ik, heeft ook veel toepassing op gebied van elektronica. (elektriciteit etc.)
(toepasbare)Eigenschappen/schaarste bepalen de waarde.
Vinden we iets in relatief grote hoeveelheid met ''betere'' eigenschappen, dan zakt goud in waarde uiteraard.
(toepasbare)Eigenschappen/schaarste bepalen de waarde.
Vinden we iets in relatief grote hoeveelheid met ''betere'' eigenschappen, dan zakt goud in waarde uiteraard.
Niet perse toepasbare eigenschappen bij goud gezien het eerder de houdbaarheid is wat effect heeft op zijn prijs. Toepassingen met goud heeft volgens mij maar een minimaal effect op de prijs, maar natuurlijk wel effect.
De prijs zal inderdaad zakken als er meer van te vinden was, maar het zou nog altijd wel een vrij grote waarde hebben om zijn eigenschappen. En mensen vinden glinsterende dingen die lang meegaan nou eenmaal leuk.
Niet perse toepasbare eigenschappen bij goud gezien het eerder de houdbaarheid is wat effect heeft op zijn prijs. Toepassingen met goud heeft volgens mij maar een minimaal effect op de prijs, maar natuurlijk wel effect.
De prijs zal inderdaad zakken als er meer van te vinden was, maar het zou nog altijd wel een vrij grote waarde hebben om zijn eigenschappen. En mensen vinden glinsterende dingen die lang meegaan nou eenmaal leuk.
---------- Toegevoegd om 01:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:53 ----------
Over wat betwijfel je?
Oke, Mr. I wanna say everything better and precise.
Het gaat erom dat je weet wat er wordt bedoeld.
---------- Toegevoegd om 00:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------
Beef protein!
Got any nightmares about it lately?
Ik en mogelijk anderen wisten nu eens niet wat je bedoelde. Maar nu we weten wat je bedoeld weten we tenminste hoe dat het bedoeld was en kunnen we verder leven zonder al teveel slechte bedoelingen omtrent de verkeerde bedoeling over de interpretaratie van je bedoeling in deze zaken zoals gezegd waar het nu eenmaal over gaat en bedoeld wordt. Allah!
Beef proteïn is eigenlijk varkenspenis.
Daarom (toepasbaar) tussen haakjes, houdbaarheid is ook een eigenschap.
Mochten we in de verre toekomst gaan minen op een andere planeet en tig ''metalen'' of andere grondstoffen vinden met betere eigenschappen dan goud, dan is goud niks meer waard.
(Al denk ik dat dat fictie blijft)
Maar dacht ik vul het toch even aan.Sommige mensen hebben behoefte aan meer uitleg klopt.
Bro, protein moet je gewoon uit eten halen. Shakes heb je niet eens nodig. Yoghurt, chicken, fish, etc. Genoeg keuze. Maak gewoon tijd vrij om het te bereiden etc.
Eiwitgehalte van yoghurt is niet zo geweldig. En uit vis is niet zo compleet.
Is genoeg voor de gem. bodybuilder met ok aanleg. Je lichaam leert ermee omgaan.
Wedstrijdbodybuilders en mensen met slechte aanleg andere verhaal.
Ben niet volledig akkoord met het lichaam leert er mee omgaan, maar wel dat je alles uit voeding kan halen.

zal ik doen (srs)
Maar waar zit ik fout blijft de vraag