Fitness Seller

IS: nasleep

evolution, adapting etc? ;)

Je lichaam went aan pijn en voeding bijvoorbeeld. Het is in zekere zin een soort entiteit.

Klopt, maar hoe groei je van gewenning aan voedsel?

En kom niet af met dat ramadan goed voor je is en dat Allah me laat groeien.

‘IS ontvlucht Mosul omwille van bombardementen’

De terreurorganisatie islamitische Staat (IS) zou de Noord-Iraakse stad Mosul ontruimen wegens de massale bombardementen van de internationale coalitie. Dat heeft het Koerdische Peshmerga-leger laten verstaan aan Koerdische media.

Volgens de Iraakse nieuwssite al-Sumaria is IS verdreven uit zeven plaatsen ten noordwesten van Mosul. De Noord-Iraakse stad met meer dan een miljoen inwoners is sinds de zomer van 2014 in handen van IS. Bijna de helft van de bevolking sloeg toen al op de vlucht.

Niet zo ver van de metropool werd opnieuw een massagraf ontdekt. Daarin werden de stoffelijke resten aangetroffen van 23 mannen, vrouwen en kinderen. Vermoedelijk gaat het om mensen van de yezidi-minderheid. Volgens waarnemers begon IS na de verovering van Mosul meteen met het etnisch zuiveren van de stad. Veel yezidi’s werden vermoord of verkocht als slaven.

Ondertussen hebben gevechtsvliegtuigen van de Verenigde Arabische Emiraten zich opnieuw aangesloten bij de toestellen van de internationale coalitie. Het gaat om F-16’s die opereren vanuit Jordanië. De Emiraten hadden geweigerd nog deel te nemen aan bombardementen op IS, omdat gevreesd werd voor de veiligheid van de piloten. IS nam eind vorig jaar een Jordaanse piloot gevangen wiens F-16 neergestort was. De man werd levend verbrand door de terreurorganisatie.

Volgens de Verenigde Arabische Emiraten waren de reddingshelikopters om vermiste piloten te zoeken te ver gestationeerd om tijdig zoekacties op touw te kunnen zetten. Daarop verplaatste het Amerikaanse leger de reddingsteams naar de Noord-Iraakse stad Erbil. Zoekacties kunnen vanaf nu sneller worden opgestart.

Wasted

Its al genetics.

Ik groei bijvoorbeeld gemakkelijk ik let niet eens op eiwit (let alleen op koolhydraten). Doe het met name op gevoel. Ik eet gewoon wat ik altijd al heb gegeten. (als kind)

Doe wat voor jouw werkt.

Iedereen is anders er bestaat geen een manier/antwoord.

---------- Toegevoegd om 01:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:17 ----------

Klopt, maar hoe groei je van gewenning aan voedsel?

En kom niet af met dat ramadan goed voor je is en dat Allah me laat groeien.

Bro intermittent fasting.

You have to know the benefits...

Rot eens op wil je, schapenn**ker.

Its al genetics.

Ik groei bijvoorbeeld gemakkelijk ik let niet eens op eiwit (let alleen op koolhydraten). Doe het met name op gevoel.

Doe wat voor jouw werkt.

Iedereen is anders er bestaat geen een manier/antwoord.

Genetica is een andere factor en dat ligt wat gecompliceerder.

Hoeveel eiwit je eet/dag blijft een grote factor op je spiergroei. Meer specifiek het aminozuur Leucine in een bepaalde hoeveelheid bepaald dit icm eiwitbronnen.

Vitamines, mineralen en andere stoffen laten we even buiten beschouwing.

---------- Toegevoegd om 02:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:22 ----------

Bro intermittent fasting.

You have to know the benefits...

No, thank you very much

Genetica is een andere factor en dat ligt wat gecompliceerder.

Hoeveel eiwit je eet/dag blijft een grote factor op je spiergroei. Meer specifiek het aminozuur Leucine in een bepaalde hoeveelheid bepaald dit icm eiwitbronnen.

Vitamines, mineralen en andere stoffen laten we even buiten beschouwing.

Klopt, ik weet niet wat optimaal is maar wat ik nu doe werkt goed genoeg voor mij. Ik ben tevreden met de resultaten.

En dan heb je weer het "genetics" plaatje. De een heeft gewoon betere aanleg dan de ander en kan makkelijker/beter groeien. (we moeten nooit onszelf vergelijken met anderen en snel op AAS springen. Men moet het gewoon wat tijd geven (jaren) de een verschilt van de anderen. Just train eat healthy and be patient. Niet te veel kloten met voeding etc. Keep it simple en probeer jezelf te begrijpen)

Stop waving your d*ck in our faces.

Hele discussie over muntwaarde, en nergens zie ik "valuta" of "vraag en aanbod" of "koerswaarde" staan

Dat zou slecht scoren op het tentamen broeders

Om het simpel te zeggen. De mensen die pro-isis zijn (dus de salafi niet wahabi | lees mijn vorige reactie hierover. wahabi's noemen zichzelf ook salafi maar zijn pro Saudi-Arabie). Zijn simpel gezegd dom. Ze weten vrij weinig van de geschiedenis van het midden-oosten. En over islam op zichzelf staand (de verschillende wetscholen e.d.).

De ene pro isis is niet representatief voor de andere.
Heb je een twitteraccount? Anders introduceer ik je tot een isis strijder die een en ander over zn religie afweet. Zou je int publiek met hem discusieren?

---------- Toegevoegd om 03:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:14 ----------

Cool, eindelijk weer on topic.

Topic mag wat mij betreft wat opgeschoond worden van thedeens hoop bollocs.

Gaat lekker in het ISIS kamp,

http://www.thedailybeast.com/articl...-face-their-own-internal-reign-of-terror.html

Mooi trouwens dat Jordanie z'n luchtaanvallen opvoert en op de bommen leuzen als 'aan de vijanden van de islam' schrijft. Laat zien dat in die regio dit soort extremisme ook niet gepikt wordt. We leven in 2015,en veel mensen willen daar ook vooruit.

Laatst bewerkt:
thedeen blijft wel ontopic, tis door iwjs stomme gold whatever vragen dat het ontspoord word.

Wel grappig dat het voor u 'nieuws' is da jordanie bommen werpt en dat er mensen bestaan int middenoosten die tegen isis zijn :roflol:

---------- Toegevoegd om 06:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:52 ----------

إعلام ولاية الرقة يقدم (( حصاد المرتدين )): http://youtu.be/XnChSOO8pRU

Allernieuwste takbeer video.
en tis geen theologisch geleuter.

Enjoy.

thedeen blijft wel ontopic, tis door iwjs stomme gold whatever vragen dat het ontspoord word. Wel grappig dat het voor u 'nieuws' is da jordanie bommen werpt en dat er mensen bestaan int middenoosten die tegen isis zijn :roflol: ---------- Toegevoegd om 06:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:52 ---------- إعلام ولاية الرقة يقدم (( حصاد المرتدين )): http://youtu.be/XnChSOO8pRU Allernieuwste takbeer video. en tis geen theologisch geleuter. Enjoy.

Deze video is verwijderd omdat de inhoud de Servicevoorwaarden van YouTube schendt

GVD

Zo te zien ook goed om broto geblocked te hebben,is geen nieuws maar een positief signaal dus mooi om te zien. Nog van dat plz.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:40 ----------

Zo,weer eentje op de lijst,zalig dat overzicht.

Terug
Naar boven