MuscleMeat

IS: nasleep

Isis review:

+Leuke takbir videotje, veel kaboem boem (suicide truck aanval, holy shit :D)
+Peshmerga buttraped
+En leuke muziek.

- niet zoveel bloed
- qua special effects kan het beter

7/10
[Link niet meer beschikbaar]

Plus 1 voor peshmerga die nog steeds zn tanden durft tonen nadat zn kop is afgehakt :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:18 ----------

http://m.standaard.be/cnt/dmf20150210_01521286

Wow, such penalties.

Binne 5 jaar plannen ze dus een aanslag uit wraak.

Exact wat ik zei gaat gebeuren :)

Beperkte grondoorlog confirmed.

Grondoorlog? Not on obamas terms.

Wettelijk kader errond is iets anders.

---------- Toegevoegd 12 February 2015 om 06:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst 11 February 2015 om 19:55 ----------

Nieuwste al nusra video.
Kwas v plan om birdman te zien, ma al nusra is 50 minuten, dus birdman vnv
جديد جبهة النصرة الاصدار المرئي سبيل النجاة: http://youtu.be/B15Y28W1POs

Wanneer vallen ze nu binnen?

Paraded in cages 'to be burned alive' like Jordanian pilot: ISIS releases video claiming to show 17 Kurdish fighters in humiliating procession through Iraqi city http://www.dailymail.co.uk/news/art...ocession-Iraqi-city-Kirkuk.html#ixzz3Riv1dWas

25A86BD900000578-2952924-image-a-21_1423868914662.jpg

Ze kunnen IS in Irak maar tot een bepaald punt terugjagen, want menig soennitische stam gaat ondanks hun mogelijke afkeer van IS echt niet toestaan dat radicaal shia militie op hun grondgebied komt.

Voor de duidelijkheid over het algemeen zijn de shia milities degelijker getraind dan groepen als IS en 'de stammen'.

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ----------

http://www.nu.nl/buitenland/3992801/duitse-wapens-peshmergas-in-handen-van-pkk.html

IS heeft er in ieder geval voor gezorgd dat Iran en de VS een betere omgang hebben dan ooit en dat een voor Duitsland terroristische organisatie (PKK) nog eens wapens van datzelfde Duitsland in handen krijgt (je verwacht het ook niet als de PKK ook meevecht in Irak tegen IS).

the unknown gets it.
En dan snap je direct waarom cools zn Isis zn dagen zijn finished posts lachwekkend debiel zijn :roflol:
En em profileert zich als een rigoreuze scienticesque factchecker in andere topics :roflol:

the unknown gets it.
En dan snap je direct waarom cools zn Isis zn dagen zijn finished posts lachwekkend debiel zijn :roflol:
En em profileert zich als een rigoreuze scienticesque factchecker in andere topics :roflol:

IK snap het. Gelukkig ben jij er om ons de weg te wijzen, meneer twitter.

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Spannend.

• Like
Waarderingen: mat
Wat ik niet begrijp is dat ik in bovenstaande poll 15 gedegenereerden zie staan die stemmen dat IS niet moet worden vernietigd. Hoe kun je in hemelsnaam achter zo'n keuze staan bij een terroristische organisatie die vol trots een filmpje maakt waarin ze iemand in een kooi zetten en levend verbranden?? Het is walgelijk. En dan te denken dat eeuwen geleden dit soort praktijken normaal waren ook voor een relatief minder zwaar vergrijp als valsmunterij, of heresie.

Wat ik niet begrijp is dat ik in bovenstaande poll 15 gedegenereerden zie staan die stemmen dat IS niet moet worden vernietigd. Hoe kun je in hemelsnaam achter zo'n keuze staan bij een terroristische organisatie die vol trots een filmpje maakt waarin ze iemand in een kooi zetten en levend verbranden?? Het is walgelijk. En dan te denken dat eeuwen geleden dit soort praktijken normaal waren ook voor een relatief minder zwaar vergrijp als valsmunterij, of heresie.
Zitten ook een aantal trolls tussen. Moord jij de rest ff uit? Dan moet ik niet uit mn stoel komen.

Poll antwoorden zijn al maanden oud, dus er was nog geen levend verbrand item.

Terug
Naar boven