Ze kunnen IS in Irak maar tot een bepaald punt terugjagen, want menig soennitische stam gaat ondanks hun mogelijke afkeer van IS echt niet toestaan dat radicaal shia militie op hun grondgebied komt. Voor de duidelijkheid over het algemeen zijn de shia milities degelijker getraind dan groepen als IS en 'de stammen'. ---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:49 ---------- http://www.nu.nl/buitenland/3992801/duitse-wapens-peshmergas-in-handen-van-pkk.html IS heeft er in ieder geval voor gezorgd dat Iran en de VS een betere omgang hebben dan ooit en dat een voor Duitsland terroristische organisatie (PKK) nog eens wapens van datzelfde Duitsland in handen krijgt (je verwacht het ook niet als de PKK ook meevecht in Irak tegen IS).
"the unknown gets it"the unknown gets it. En dan snap je direct waarom cools zn Isis zn dagen zijn finished posts lachwekkend debiel zijnEn em profileert zich als een rigoreuze scienticesque factchecker in andere topics
![]()
Wat hij zegt is niet in de lijn met al wat jij eerder zei.
En verder zie ik niet wat er zo speciaal aan is om je antwoord enige betekenis te geven.
Kunnen btw meer mensen Broto op hun ignore zetten? Dan moet ik hem er niet afhalen en terug opzetten wanneer iemand hem quote en ik verleid wordt te antwoorden.

En em profileert zich als een rigoreuze scienticesque factchecker in andere topics