AndroidHealthClinic

IS: nasleep

Je weet toch, zelf al zou het zijn, dat 50000 man weinig is. Dit is nog niet eens een klein leger van een klein land.

isis is groter dan 50k he man.

hun technologie is idd beperkt, maar wat impliceer je nu daarmee? Als je impliceert dat hun middelen beperkt zijn en daarom dat ze binne paar weken/maanden uitgeschakeld zullen zijn, ben je dumb as phuck :roflol:

tis duidelijk dat je interesse in isis paar dagen oud is, je gebrek aan kennis valt zo op. Hopelijk is je recente interesse in isis van zeer korte duur.

isis is groter dan 50k he man.

hun technologie is idd beperkt, maar wat impliceer je nu daarmee? Als je impliceert dat hun middelen beperkt zijn en daarom dat ze binne paar weken/maanden uitgeschakeld zullen zijn, ben je dumb as phuck :roflol:

tis duidelijk dat je interesse in isis paar dagen oud is, je gebrek aan kennis valt zo op. Hopelijk is je recente interesse in isis van zeer korte duur.

Ja dat impliceer ik.

Ik ken mijn geschiedenis en hoe oorlog gevoerd/gewonnen wordt. En jij hebt het historisch besef van een baksteen is me vertelt. Alsook is jouw militair inzicht gelijk aan het rekenvermogen van een vis.

ok, tot binne 'paar maanden', dan zien we of isis nog alive and kicking is of niet.

ok, tot binne 'paar maanden', dan zien we of isis nog alive and kicking is of niet.

Willen we nu eens eindelijk wedden dan!? (al 3 keer gevraagd nu).

Als ik gelijk heb dan verander je je naam in islamitische Loverboy of Geile islamiet. (even account upgraden natuurlijk)

Nieuwe video just geupload op youtube. Get it while its hot (ook al zal het later wel elders opduiken)

Zelf nog nie gekeken maar veelbelovend
مركز الحياة للإعلام: رسالة موقعة بالدماء إلى أمة الصليب: http://youtu.be/IlUYpZSvm5g

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Nieuwe video just geupload op youtube. Get it while its hot (ook al zal het later wel elders opduiken)

Zelf nog nie gekeken maar veelbelovend
مركز الحياة للإعلام: رسالة موقعة بالدماء إلى أمة الصليب: http://youtu.be/IlUYpZSvm5g

Ach je lult er weer overheen natuurlijk.

Lijkt er op dat ISIS buiten Syrië en Irak sterker is dan verwacht (in het Midden-Oosten & NA). In meerdere andere landen hebben ze al een absoluut minimum van 1000 strijders, mogelijk maar het tipje van de ijsberg. Ik veronderstel dat dit ook de reden is waarom Obama sprak van zich niet tot Irak en Syrië te beperken. Acties van ISIS in Jordanië zijn sowieso al op til, dat is algemeen geweten.

Zou het ISIS hun plan zijn om onder de radar zo veel mogelijk in het buitenland te rekruteren om daarna op een bepaald moment overal tegelijk terreur te zaaien, grofweg wereldwijd? ISIS in Irak en Syrië is mogelijk slechts klein bier tov het gevaar dat ze op lange termijn vormen met cellen en legers in allerlei landen.

isis is groter dan 50k he man. hun technologie is idd beperkt, maar wat impliceer je nu daarmee? Als je impliceert dat hun middelen beperkt zijn en daarom dat ze binne paar weken/maanden uitgeschakeld zullen zijn, ben je dumb as phuck :roflol: tis duidelijk dat je interesse in isis paar dagen oud is, je gebrek aan kennis valt zo op. Hopelijk is je recente interesse in isis van zeer korte duur.

Kijk dat iedereen zijn mening heeft weten we allen wel..

Ik stoor me er wel aan dat in een groot deel van je post's je jezelf als superieur beschouwt en je personen constant beledigt die een andere mening vertegenwoordigen dan de jouwe.

Ben zelf ook niet altijd een zonnestraaltje maar er zijn eig wel grenzen.

Keep it friendly.

Zou het ISIS hun plan zijn om onder de radar zo veel mogelijk in het buitenland te rekruteren om daarna op een bepaald moment overal tegelijk terreur te zaaien

leuke fantasie gebaseerd op angst, maar totaal niet realistisch.

Kijk dat iedereen zijn mening heeft weten we allen wel..

Ik stoor me er wel aan dat in een groot deel van je post's je jezelf als superieur beschouwt en je personen constant beledigt die een andere mening vertegenwoordigen dan de jouwe.

Ben zelf ook niet altijd een zonnestraaltje maar er zijn eig wel grenzen.

Keep it friendly.

Broto moet je dan ook zien als de harlekijn van DBB, beetje venijnig maar vooral erg grappig. En vooral een meester in het ontwijken van de echte discussie, hij strooit wat vage sites met idemdito quotes erbij en klaar. Maar de echte troef is zijn heerlijke fascinatie van marginalen icm zijn humor.

Plassen jullie ook altijd tegen de zijkant van de pot, omdat dat minder geluid maakt?

leuke fantasie gebaseerd op angst, maar totaal niet realistisch.
Nee, ze hebben connecties in minstens 50 landen maar het is niet realistisch :rolleyes:
Natuurlijk niets van onderbouwing van waarom het niet realistisch zou zijn.
Gebaseerd op angst? Ja tuurlijk :rolleyes: ver moet je helemaal niet zoeken om te weten te komen dat ISIS 1000+ strijders heeft in meerdere landen in het Midden-Oosten & Noord-Afrika. Maar natuurlijk kan ik niet van iemand met de kleine mentale capaciteit als jij verwachten om geïnformeerde statements te maken. Alles wat je zegt trek je uit je bruine gaatje, zonder werkelijk wat te weten. Het zijn btw personen zoals jij, die geen ene reet weten of wat er aan de hand is die voor ISIS gaan vechten, eenmaal daar doen ze in hun broekie als ze zien wat er werkelijk aan de gang is. Wellicht voor een groot deel ook ontkenning, want de VS en Joden zijn natuurlijk al het kwade terwijl alle moslims allemaal lieverdjes zijn hé.

Willen we nu eens eindelijk wedden dan!? (al 3 keer gevraagd nu). Als ik gelijk heb dan verander je je naam in islamitische Loverboy of Geile islamiet. (even account upgraden natuurlijk)
Ik wil best wedden hoor ;)
Maar dan hef je je account wel op @ DBB, zoniet doe ik het (mocht ISIS over paar maanden uitgeschakeld zijn zoals jij impliceert)

iraq map update 15 feb 2015

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MBT de discussie over de grootte van ISIS, dat is relatief, te zien hoe je het bekijkt. Tel je bv enkel de kern, degene die puur onder ISIS vechten, dan kom je mss aan het cijfer dat de VS communiceert. Tel je ook elke andere groepen die trouw hebben gezweerd aan ISIS, al dan niet onder dwang, kom je aan een heel ander cijfer. Het is allemaal relatief en allianties verschuiven.

Er zijn behoorlijk veel sunni tribes die tegen ISIS zijn en tegen ISIS willen vechten, maar ze zijn bang, hebben niet genoeg manschappen, hebben de middelen niet en hebben de wapens niet. Sunni tribes die tegen ISIS (willen) vechten krijgen geen wapens, van niemand ook niet van de Iraakse overheid. Wellicht grotendeels uit angst dat als ze overlopen het in de handen van ISIS terecht komt. Er zijn al meerdere Sunni tribes die tegen ISIS vochten waarvan simpelweg de munitie op raakte waarna ze massaal uitgemoord werden. Dus de tribes die wel trouw zweren aan ISIS en dan wellicht ook verplicht moeten meevechten doen dit niet per se omdat ze dit willen doen.

Ik zie bijna niets anders dan personen die het zien alsof er slecht 2 (of 3) kampen zijn. Dat klopt absoluut niet. Het is een kakofonie van vele verschillende partijen met complexe verhoudingen en met vele verborgen agenda's. Zo zijn Assad en ISIS officieel vijanden, maar in de realiteit is ook veel samenwerking tussen beide.

Terug
Naar boven