- Waardering
- 2.952

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je weet toch, zelf al zou het zijn, dat 50000 man weinig is. Dit is nog niet eens een klein leger van een klein land.

isis is groter dan 50k he man.
hun technologie is idd beperkt, maar wat impliceer je nu daarmee? Als je impliceert dat hun middelen beperkt zijn en daarom dat ze binne paar weken/maanden uitgeschakeld zullen zijn, ben je dumb as phuck
tis duidelijk dat je interesse in isis paar dagen oud is, je gebrek aan kennis valt zo op. Hopelijk is je recente interesse in isis van zeer korte duur.
ok, tot binne 'paar maanden', dan zien we of isis nog alive and kicking is of niet.
isis is groter dan 50k he man. hun technologie is idd beperkt, maar wat impliceer je nu daarmee? Als je impliceert dat hun middelen beperkt zijn en daarom dat ze binne paar weken/maanden uitgeschakeld zullen zijn, ben je dumb as phucktis duidelijk dat je interesse in isis paar dagen oud is, je gebrek aan kennis valt zo op. Hopelijk is je recente interesse in isis van zeer korte duur.
Zou het ISIS hun plan zijn om onder de radar zo veel mogelijk in het buitenland te rekruteren om daarna op een bepaald moment overal tegelijk terreur te zaaien
Kijk dat iedereen zijn mening heeft weten we allen wel..
Ik stoor me er wel aan dat in een groot deel van je post's je jezelf als superieur beschouwt en je personen constant beledigt die een andere mening vertegenwoordigen dan de jouwe.
Ben zelf ook niet altijd een zonnestraaltje maar er zijn eig wel grenzen.
Keep it friendly.
Nee, ze hebben connecties in minstens 50 landen maar het is niet realistischleuke fantasie gebaseerd op angst, maar totaal niet realistisch.

ver moet je helemaal niet zoeken om te weten te komen dat ISIS 1000+ strijders heeft in meerdere landen in het Midden-Oosten & Noord-Afrika. Maar natuurlijk kan ik niet van iemand met de kleine mentale capaciteit als jij verwachten om geïnformeerde statements te maken. Alles wat je zegt trek je uit je bruine gaatje, zonder werkelijk wat te weten. Het zijn btw personen zoals jij, die geen ene reet weten of wat er aan de hand is die voor ISIS gaan vechten, eenmaal daar doen ze in hun broekie als ze zien wat er werkelijk aan de gang is. Wellicht voor een groot deel ook ontkenning, want de VS en Joden zijn natuurlijk al het kwade terwijl alle moslims allemaal lieverdjes zijn hé.Ik wil best wedden hoorWillen we nu eens eindelijk wedden dan!? (al 3 keer gevraagd nu). Als ik gelijk heb dan verander je je naam in islamitische Loverboy of Geile islamiet. (even account upgraden natuurlijk)

Ik wil best wedden hoor
Maar dan hef je je account wel op @ DBB, zoniet doe ik het (mocht ISIS over paar maanden uitgeschakeld zijn zoals jij impliceert)

Nee, jij vind het niet erg je naam te vervangen door een van bovenstaande![]()

Dus nee.