MuscleMeat

IS: nasleep

hey cools, geloof je echt dat iraq 270k 'active personel' heeft? :D hahaha, de helft van wat daar ingeschreven staat en een salaris ontvangt zijn zg spook soldaten die nooit hebben bestaan. ze hebben daar een bogus salary uitgave van misschien een half miljard of meer.. not kidding.
het is niet zo gek dat IS grote delen overdonderd heeft, de shia army doen niks meer dan de hele dag zuipen en roken.

Laatst bewerkt:
hey cools, geloof je echt dat iraq 270k 'active personel' heeft? :D hahaha, de helft van wat daar ingeschreven staat en een salaris ontvangt zijn zg spook soldaten die nooit hebben bestaan. ze hebben daar een bogus salary uitgave van misschien een half miljard of meer.. not kidding.
het is niet zo gek dat IS grote delen overdonderd heeft, de shia army doen niks meer dan de hele dag zuipen en roken.

Weet ik :p Slaagt nergens op. Alsook het aantal Peshmarga haalt ook niet zoveel uit, daar stel ik me ook vragen bij. Het lag ook aan de vorige regering dat het leger van Irak zo een puinhoop is/was.

Beide legers zijn ook niet zo goed georganiseerd, vooral dat van Irak niet. Dus zonder (lucht)steun van andere landen konden/kunnen ze het wel vergeten.

Dus die aantallen aangegeven op wat is poste zijn niet van belang. Het is vooral de ondersteuning dat ze van andere landen momenteel krijgen wat belangrijk is. Ook eenmaal het een grondoorlog wordt van de coalitie tegen isis, maar daarbij gaan de aantallen dan wel weer belangrijk zijn alsook het aantal tanks enz..

Waarschijnlijk gaat er dan ook een grotere ondersteuning vanuit de lucht zijn. Jordanië had alvast 2000 man (voorlopig) aan de grens klaar staan, aantal voertuigen is nog onbekend alsook hoeveel manschappen elk land gaat sturen.

Dit wordt natuurlijk allemaal zorgvuldig gepland. En zoals je al hebt kunnen zien bij de inval van Irak en Afghanistan door de VS kan dat allemaal heel snel gaan als ze willen. Het is niet even een grote groep strijders met wat wapens, maar een zeer goed georganiseerd leger met de nodige wapens en technologie.

En zoals de geschiedenis ons leert is het leger met de beste technologie, inzicht en voorbereiding dat overwint.

Laatst bewerkt:
Fake :roflol:

---------- Toegevoegd om 06:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:17 ----------

Kheb isis filmkes gezien waar ze ook gwn grannies in de kop schoten.

---------- Toegevoegd om 06:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:20 ----------

Nee, ze hebben connecties in minstens 50 landen maar het is niet realistisch :rolleyes:
Natuurlijk niets van onderbouwing van waarom het niet realistisch zou zijn.
Gebaseerd op angst? Ja tuurlijk :rolleyes: ver moet je helemaal niet zoeken om te weten te komen dat ISIS 1000+ strijders heeft in meerdere landen in het Midden-Oosten & Noord-Afrika. Maar natuurlijk kan ik niet van iemand met de kleine mentale capaciteit als jij verwachten om geïnformeerde statements te maken. Alles wat je zegt trek je uit je bruine gaatje, zonder werkelijk wat te weten. Het zijn btw personen zoals jij, die geen ene reet weten of wat er aan de hand is die voor ISIS gaan vechten, eenmaal daar doen ze in hun broekie als ze zien wat er werkelijk aan de gang is. Wellicht voor een groot deel ook ontkenning, want de VS en Joden zijn natuurlijk al het kwade terwijl alle moslims allemaal lieverdjes zijn hé.

Ge kunt nie met duizenden sleepers cell int geheim communiceren rn gezamenlijk tegelijkertijd all out in attack gaan. Als je met 1000den of 100den tegelijkertijd communiceert, dan sijpelt da info direct naar boven.
ge beseft toch dat er een ganse spy apparaat achter die haatbaarden zit? Hoe langer de communicatielijn, hoe sneller info naar de verkeerde communicatiedoel leidt (spyagent, al dan niet via een software prog).

Tis geen wonder dat alle westerse doelwitten so far zijnplaatsgevonden door lone wolves.
Als 1 r*tard van een dag op de andere beslist, in zn eigen koppie, dat ie joden.zal afslachten, dan kan geen enkel spy machine hem tegenhouden.
Maar u fantasietje van sleepercells all over the world die gelijktijdig kunnen toeslaan is literally fysisch onmogelijk :roflol:
Ik lach het gwn uit zonder argumenten te geven omdat ik bijna nie kan geloven hoe je zone domme redenering niet zelf kan beargumenteren als je beetje 5 min voor jezelf eens nadenkt.

Knuppel.

-

Laatst bewerkt:
mfw Sisi have been trying so hard not to get dragged in this trap, Because he knows that the aim of it is to drain Egypt's military resources..given that the strikes are against US militant funded by endless resources.

He have no choice now but to play the game or risk a public outrage. Well played merchants, gotta give credit were it's due.

Isis strikes again

Het leest al een stuk serieuzer als je dat ''ge'', ''nie'' en ''u'' vervangt.

Fake :roflol: ---------- Toegevoegd om 06:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:17 ---------- Kheb isis filmkes gezien waar ze ook gwn grannies in de kop schoten. ---------- Toegevoegd om 06:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:20 ---------- Ge kunt nie met duizenden sleepers cell int geheim communiceren rn gezamenlijk tegelijkertijd all out in attack gaan. Als je met 1000den of 100den tegelijkertijd communiceert, dan sijpelt da info direct naar boven. ge beseft toch dat er een ganse spy apparaat achter die haatbaarden zit? Hoe langer de communicatielijn, hoe sneller info naar de verkeerde communicatiedoel leidt (spyagent, al dan niet via een software prog). Tis geen wonder dat alle westerse doelwitten so far zijnplaatsgevonden door lone wolves. Als 1 r*tard van een dag op de andere beslist, in zn eigen koppie, dat ie joden.zal afslachten, dan kan geen enkel spy machine hem tegenhouden. Maar u fantasietje van sleepercells all over the world die gelijktijdig kunnen toeslaan is literally fysisch onmogelijk :roflol: Ik lach het gwn uit zonder argumenten te geven omdat ik bijna nie kan geloven hoe je zone domme redenering niet zelf kan beargumenteren als je beetje 5 min voor jezelf eens nadenkt. Knuppel.
Wow je weet zelfs niet van de trainingskampen die ze in het buitenland hebben? (Midden-Oosten & Noord-Afrika).

Denk je nu echt dat er een directe communicatielijn voor nodig is?
Als ISIS bv wat mannetjes naar Europa stuurt, kunnen ze simpelweg doorgeven "wacht tot we een bepaalde boodschap of Youtube plaatsen". Om maar een simpel voorbeeld te geven.

En ik spreek niet over gelijktijdig toeslaan, ik spreek van gelijktijdig geactiveerd te worden. Bv na een bepaalde boodschap van ISIS het startschot is om te beginnen met op grote schaal aanslagen. Mijn "overal tegelijk" is geografisch bedoelt niet specifieke tijd. Bijvoorbeeld augustus, waarna de 7 aanslag london, 15de aanslag brussel, 23ste aanslag Noord-Korea.

Laat die gozer nou gewoon lekker lullen joh, alsof het zin heeft om met hem in discussie te treden.

Denk je nu echt dat er een directe communicatielijn voor nodig is?
Als ISIS bv wat mannetjes naar Europa stuurt, kunnen ze simpelweg doorgeven "wacht tot we een bepaalde boodschap of Youtube plaatsen". Om maar een simpel voorbeeld te geven.

Geef een aantal. Hoeveel is wat mannetjes?
Je krabbelt nu wel serieus wat terug.
Nu ist 'wat mannetjes' geworden.

Wow je weet zelfs niet van de trainingskampen die ze in het buitenland hebben? (Midden-Oosten & Noord-Afrika). Denk je nu echt dat er een directe communicatielijn voor nodig is? Als ISIS bv wat mannetjes naar Europa stuurt, kunnen ze simpelweg doorgeven "wacht tot we een bepaalde boodschap of Youtube plaatsen". Om maar een simpel voorbeeld te geven. En ik spreek niet over gelijktijdig toeslaan, ik spreek van gelijktijdig geactiveerd te worden. Bv na een bepaalde boodschap van ISIS het startschot is om te beginnen met op grote schaal aanslagen. Mijn "overal tegelijk" is geografisch bedoelt niet specifieke tijd. Bijvoorbeeld augustus, waarna de 7 aanslag london, 15de aanslag brussel, 23ste aanslag Noord-Korea.
Hans Janmaat had er ons in de jaren 80 al voor gewaarschuwd en nu heeft hij gelijk gekregen want IS moet geen mannetjes naar Europa sturen ..... ze zijn al hier.

Haha over propaganda en slechte bronnen gesproken! Jij bent me er eentje, ouwe harlekijn!
Echt grappig hé hoe ze altijd al het slechte op de VS steken en doen alsof alle moslims heiligen zijn.
Moslimlanden, de landen met het meeste geweld en met de meest achterlijke bevolking die als schaapjes achter iedereen lopen die "Allahoe akbar" schreeuwt. En een groot deel van de bevolking te achterlijk om door te hebben dat het stomme geloof de belangrijkste oorzaak is van alle miserie. Een geloof dat misbruikt wordt voor macht en om tegenstanders het zwijgen op leggen. In veel moslimlanden moet je simpelweg iemand beschuldigen van de islam beledigt te hebben als je iemand wilt uitschakelen, vaak is er zelfs geen bewijs nodig. Je kan zelfs ter dood veroordeeld worden voor niet moslim te zijn.

In de top 10 meest gevaarlijke landen zijn er 8 moslimlanden. Maar de VS is de slechterik hé:rolleyes:

Durf te wedden dat Broto ook geloofd dat de VS het weer in Iran beïnvloeden om slechte oogsten te veroorzaken, zoals Iran beweert. Hij geloofd de bewering van Iran dat Al Baghdadi een joodse geheimagent is. Kan je nagaan hoe zwart hij moslims maakt door ze als achterlijken voor te stellen hier. Maar veel moslims zijn zo: vertel ze iets anti-Amerikaans of antisemitisch en ze geloven het meteen zonder enige vragen en zonder enig bewijs. En niet enkel over die onderwerpen btw, groot deel loopt als schapen achter de herder aan. Zijn er eindelijk eens democratische (of bijna democratische) verkiezingen in het Midden-Oosten kiest de meerderheid als een bende achterlijken weer volgens hun geloof...en zijn ze wat later verbaasd als het fout loopt... islam is een vieze vuile ziekte. Ebola krijgt alle aandacht maar momenteel is islam een veel ergere ziekte. ---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------
Laat die gozer nou gewoon lekker lullen joh, alsof het zin heeft om met hem in discussie te treden.
2 dagen geleden hem af mn ignore gehaald nadat iemand hem quote, zal niet lang duren eer ik hem er weer op zet :).

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:47 ----------

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...-bij-Egyptische-bombardementen-in-Libie.dhtml

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Maar ISIS heeft geen strijders in het buitenland hé :rolleyes:

Wtf zit ge shit over mij te zeveren dak geloof da al bagdhadi een jood is :roflol:

Wa voor fantasietjes geloof jij allemaal.
Massive isis terreur eu incoming etc :roflol:

Wtf zit ge shit over mij te zeveren dak geloof da al bagdhadi een jood is :roflol:

Wa voor fantasietjes geloof jij allemaal.
Massive isis terreur eu incoming etc :roflol:

Deugniet je hebt je blijkbaar nog niet aangemeld bij de LOI cursus begrijpend lezen.

Bromtol een vraag:
Inmiddels heb ik een paar filmpjes gezien met jou favoriete marginalen waarin ze redelijk rücksichtslos te werk gaan. Echter, leg mij eens uit waarom ze er allemaal als veredelde ninja's bijstaan. Zo kan ik ze natuurlijk niet serieus nemen. Daarnaast hebben de filmpjes de uitstraling van veredelde b-film met die stylische beelden, de overgangen en die overdreven dreigende toon. Is daar een reden voor? Less is more in mijn ogen!

Bij voorbaat dank voor je reactie met waarschijnlijk een hoge amusementswaarde!

Laatst bewerkt:
-

Laatst bewerkt:
Nee jij vond de regeling dat anders gelovigen in isis gebied extra belasting moeten betalen zeer normaal, omdat ze er zelf voor kiezen Je ontkende dat Isis massamoorden pleegt op ook christenen en dat de daden van isis leden niet representatief zijn voor Isis zelf

Ik vond het niet 'zeer normaal', wel dat het verwachten is onder de sharia wetgeving. Het is heel simpel: het is hun land, dus hun regels. Je kan daar niet mee akkoord gaan of het niet 'leuk' vinden, maar je moet je wel ernaar schikken. Als het je niet bevalt, dan trap je het maar af.

Ik ontken nog steeds dat Isis massamoorden pleegt tegenover christenen en joden die wel gewoon hun belasting betalen. Iedereen die actief tegen isis strijd, met wapens of met woorden, gaat eraan. Dat gaat om moslims, christenen, joden, yezidi en zelfs isis-leden (defectors etc).

De ene isis lid is niet de andere. Net zoals u stupide meningen niet representatief zijn voor de Nederlandse/Belgische regering, zo zijn de opvattingen/gedragingen van isis-leden niet representatief voor het ganse orgaan.

come at me noob

Het is 'hun' land? What the f**k, het is helemaal niet 'hun' land. Het is het land van verschillende volkeren en je kan niet zomaar je wil opleggen aan dat andere volk omdat dat ergens in een boek beschreven is man.

Terug
Naar boven