MuscleMeat

IS: nasleep

Nieuwe isis video, high quality shit.

Ke doorgespoeld en er is ook gevechten erin en nie enkel arabisch gewauwel.
فيلم طلائع النصر || Victory Tidings: http://youtu.be/FtZCeUgkvFM

Tis op youtube, dus kan sebiet verwijderd worden.

Ik klikte op je link maar het werkte niet sheikh. Heb je een andere url?

of was het dezelfde filmke?

ISIS Tegenstanders die hulp bieden op een of andere manier: Albanië Australië Bahrein Belgique Bosnië en Herzegovina Bulgarijë Canada China Cyprus Denemarken Duitsland Egypte Estland Finland Frankrijk Georgië Griekenland Hongarije Ierland IJsland Italië Japan Oostenrijk Jordanië Kaaskopië Koeweit Kosovo Kroatië 'Kurdistan' Letland Libanon Litouwen Luxemburg Macedonië Malta Marokko Moldavië Montenegro Nieuw-Zeeland Noorwegen Oekraïne Oman Panama Polen Portugal Romenië Saudi-Arabië Servië Singapore Slovakije Slovenië Somalië (lololololol) Spanje Taiwan Tsjechië Turkey UK US Verenigde Arabische Emiraten Qatar Zuid-Korea Zweden Dan heb je nog Syrië, Noord-Korea & Rusland die ik niet in de zelfde lijst wou zetten. ---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:19 ---------- Ben er enkele vergeten zoals Iran Israel (stilletjes - om steun Midden-Oosten niet te verliezen) http://www.youtube.com/watch?v=AltyhmrIFgo

The US is sending 4,000 troops to Kuwait – raising the prospect of a ground assault against Islamic State fighters. The combat brigade, supported by armoured vehicles, is largely composed of battle-hardened veterans of the Iraq War. They will bolster the existing US force in Kuwait and could be used to counter the spread of IS extremists in Syria and neighbouring Iraq. Although Barack Obama has ruled out another large-scale operation, he is seeking approval from Congress for the ‘flexibility’ to send in ground forces in ‘limited circumstances’. The Kuwait force – the 3rd Brigade Combat Team – has been training for more than a year for a possible confrontation with IS. However, Iraqi PM Haidar al-Abadi, who has vowed to retake the city of Mosul from IS, said he needed equipment rather than foreign ‘boots on the ground’.

.

Die italianen laten maar weer eens blijken dat ze toch niet van hun oude kolonie afstand kunnen nemen...

Wat :rolfol: Blijf lekker weg als je alleen lompe shit komt verkondigen :roflol:

Wat :rolfol: Blijf lekker weg als je alleen lompe shit komt verkondigen :roflol:
IS is bijna overal actief. Die Italianen grijpen niet in op de plekken waar het moet (syrie & irak) maar wel in een achterlijk, kunstmatig in standgehouden "land" waarvan het noorden olierijk is (hint??). Dit laat maar weer de laffe, hypocriete houding van de westerse wereld zien en vooral jouw niet doordachte standpunten.

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Je zou het bijna jammer gaan vinden dat kolonialisme is afgevoerd.
Kolonialisme duurt nogsteeds voort, maar dan op een ander manier. Kolonialisme/imperialisme 2.0

Men bezet geen landen, maar plaats een marionet aan de hoofd van een land zodat die kan dienen in de voordeel van de westerlingen. En als de westerlingen het genoeg vinden, doordat bijvoorbeeld zo'n marionet z'n eigen wil vormt op den duur , vervangen ze zo'n marionet door een andere. Laat staan wat er gebeurd is in egypte, nadat er een dictator vervangen werd door een door de volk gekozen kandidaat, wat uiteindelijk resulteerde in coup, wat ervoor zorgde dat er een mubarrak 2.0 aan de macht kwam. En dan laat ik de landen ten zuiden van de sahara buiten beschouwing, want daar kunnen we dagen over praten (economische uitbuitingen Etc.) en wat er in Afghanistan zich heeft afgespeeld de afgelopen 40 jaar.

Al het pijn en leed wat bijna de gros van de inwoners van de Midden-oosten meedragen is veroorzaakt door jullie toedoen . En dan nog DURVEN te klagen over "haatbaarden", terwijl jullie zelf de oorzaak zijn van het probleem ( kolonilisme in het midden-oosten omtrend 1850 tot 1950) . Ongekend dit.

Laatst bewerkt:
Ah rot alsjeblieft op man. Kolonilisme jongen? Laat me niet lachen. Je bent weer precies zo'n geit die altijd maar de white man blijft blamen. Ga lekker op NU.nl haten met je gelijkgestemden.

Ik klaag over Turken die de Armeense genocide ontkennen, en dan nog DURVEN klagen over de blanke man.

Ah rot alsjeblieft op man. Kolonilisme jongen? Laat me niet lachen. Je bent weer precies zo'n geit die altijd maar de white man blijft blamen. Ga lekker op NU.nl haten met je gelijkgestemden.
Jouw reactie zegt al genoeg :). Eenmaal gebrainwasht kan je moeilijk andermans standpunten tolereren. Daarnaast kan ik uit je reacties hier halen daf je je eigen "soort" werkelijk superieur vindt (geit, white man etc) wat de standpunten van mij en menig andere , beschaafde personen weer eens bevestigd. Met zulke schepsels als jij, waarvan de incasseringsvermogen nihil is, valt er niks te praten, laat staan discussiëren.

Fijne dag (miezerige) landgenoot!

Laatst bewerkt:
Ik klaag over Turken die de Armeense genocide ontkennen, en dan nog DURVEN klagen over de blanke man.
al was er spraken van systematische uitmoording (genocide), zelfs dan nog waren de turken een verademing, als we ze gaan vergelijken met wat jullie hebben uitgespookt de afgelopen 280 jaar met als kers op de taart , de twee wereldoorlogen (in 30 jaar meer dan 100 miljoen doden)

Laatst bewerkt:
Jouw reactie zegt al genoeg :). Eenmaal gebrainwashed kan je moeilijk andermans standpunten tolereren. Daarnaast kan ik uit je reacties hier halen daf je je eigen "soort" werkelijk superieur vindt (geit, white man etc) wat de standpunten van mij en menig andere , beschaafde personen weer eens bevestigd. Met zulke schepsels als jij, waarvan de incasseringsvermogen nihil is, valt er niks te praten, laat staan discussiëren.

Fijne dag (miezerige) landgenoot!

'Gebrainwashed' :roflol:, denk het ook ja. Je hebt blijkbaar al moeite met begrijpend lezen, anders had je niet zo gereageerd, Ik laat je dus ook verder lekker in je sop gaarkoken.

Laatst bewerkt:
Nou, het lijkt me gewoon verstandig dat je m'n posts eens aandachtig doorleest voordat je in je overdenkingen allerlei aannames doet. Ik voel mezelf namelijk helemaal niet superieur aan een ander (al zou dat soms helemaal niet misstaan heb ik het idee, maar dat ter zijde). Jij reageert ongeveer exact zoals een groep (waarvan ik de grootte niet weet, maar waarvan ik wel weet dat ze aanwezig is) Turkse/Marokkaanse jongeren, namelijk jezelf een slachtofferrol aanpraten en altijd maar de guilt card/race card spelen zonder dat daar aanleiding toe is.

Zelden zoveel gare leden in dit subforum gezien.

Even testje: vraagje voor Broto, Dietser & Sheikh,
Wat is volgens jullie het doel van ISIS? Waarom doen ze dit allemaal?

Testje, alsof jij het allemaal exact weet whami.
Alwetende nos kijker, expert op het gebied van geopolitiek.

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven