Fitness Seller

IS: nasleep

Wel je zegt het zelf ''vetgedrukt'' - Die mensen zijn niet te vergelijken met ons westerlingen, wij zijn passief praten grote woorden vanuit onze zetel.. Die mensen ginder zijn groot gebracht met oorlog rondom hen heen en allemaal praatjés.

Oorlog zit in die mensen hun bloed, het is ook het enige wat ze kunnen.

ok dbb psycholoog

Wel je zegt het zelf ''vetgedrukt'' - Die mensen zijn niet te vergelijken met ons westerlingen, wij zijn passief praten grote woorden vanuit onze zetel.. Die mensen ginder zijn groot gebracht met oorlog rondom hen heen en allemaal praatjés.

Oorlog zit in die mensen hun bloed, het is ook het enige wat ze kunnen.

so much racist:o

Misschien moet je de definitie van racist nog eens opzoeken.

racist
iemand die discrimineert

Discriminatie
Onder discriminatie wordt in het algemeen verstaan: een nadeel berokkenen door het maken van onderscheid ten aanzien van individuen of groepen op grond van kenmerken die in die situatie geen aanvaardbaar motief vormen.

Ben je nu Srs?

Godsamme.

Hoezo racist :roflol:

Ik probeer situaties altijd zo objectief mogelijk te benaderen.. Ik kijk gewoon naar het verleden en het heden en zie dat er niets verandert is. Het probleem hedendaags is; als je zegt hoe het werkelijk is en er is religie aangekoppeld of een kleur ben je gelijk racist..

Ook al is het gewoon zo ben je toch nog altijd racist..

• Topic Starter Topic Starter
ok leuk weer leven in de topic! hier nog wat updates:

De peshmerga heeft t moeilijk met ISIS (nu IS) afgelopen weekend heeft IS Zumar en Shingal binnengevallen. opdat moment waren niet genoeg peshmerga om tegenaanval vol te houden. na terug te trekken om te wachten op versterking zo wel van de Syrische YPG en koerdische PKK vanuit turkije geholpen door de Irakeze lucht macht, is er niet alleen een samenwerking tot stand gekomen wat in de geschiedenis boeken zal gaan, maar de IS is weg gejaagd uit die steden.

Op het moment, heeft de Christelijke stad Qaraqosh het zwaar te verduren onder de IS militanten die de christelijke kerken en geschriften aan het wegvagen is. hierdoor zijn 100.000 christenen op de vlucht geslagen.

Nog wat Amerikaanse nieuws:
Volgens geheime bronnen () zijn de amerikanen geneigd om de Peshmerga te bevoorraden met moderne wapens om het gevecht te laten beslissen.

http://tribune.com.pk/story/745547/...es-from-churches-burn-manuscripts-patriarch/?
http://www.bloomberg.com/news/2014-...-christian-towns-in-push-for-major-dams.html?

Ik probeer situaties altijd zo objectief mogelijk te benaderen.. Ik kijk gewoon naar het verleden en het heden en zie dat er niets verandert is. Het probleem hedendaags is; als je zegt hoe het werkelijk is en er is religie aangekoppeld of een kleur ben je gelijk racist..

Dat is inderdaad de definitie van een racist... zeg ik gvd net!!!!:o

De feiten zijn er, als je het uitspreekt ben je indd 'racist'.

Aangezien het feiten zijn en dit niet mijn mening is ben ik daarvoor als persoon nog geen racist, toch?

Ubermensch en untermensch waren ook 'feiten'.:rolleyes:

Racisme en discriminatie kan nog steeds ook al zijn het 'feiten'. Ik zou wel graag deze feiten zien dan, ipv jouw mening:rolleyes:

Tegenwoordig ben je al racist als je een scheet laat naast een zwarte.

Dat is nu eenmaal de definitie van racisme... Bepaalde kenmerken koppelen aan een ras/huidskleur.

Dat is nu eenmaal de definitie van racisme... Bepaalde kenmerken koppelen aan een ras/huidskleur.

Wel dat ligt dan aan die personen.. Woord word veel te vaak misbruikt!

Als iemand zwart is en die vind het eigen aan racisme om zwart genoemd te worden, dan heeft die persoon gewoon zelf problemen met zijn afkomst.

In de vriendengroep zitten er 3 zwarte/n*gers/gekleurde - de reden dat ik 3 verschillende benamingen geef is omdat ze stuk voor stuk een andere woord verkiezen over hun kleur.. De andere 2 zijn aanstootgevend :/

Probleem ligt vaak bij de persoon zelf.. Wat ik dan spijtig vind is dat medeblanke zoals hier mij beschuldigd van racisme terwijl ik geen racist ben.

Wel dat ligt dan aan die personen.. Woord word veel te vaak misbruikt!

Als iemand zwart is en die vind het eigen aan racisme om zwart genoemd te worden, dan heeft die persoon gewoon zelf problemen met zijn afkomst.

In de vriendengroep zitten er 3 zwarte/n*gers/gekleurde - de reden dat ik 3 verschillende benamingen geef is omdat ze stuk voor stuk een andere woord verkiezen over hun kleur.. De andere 2 zijn aanstootgevend :/

Probleem ligt vaak bij de persoon zelf.. Wat ik dan spijtig vind is dat medeblanke zoals hier mij beschuldigd van racisme terwijl ik geen racist ben.
Want als je met zwarten omgaat ben je natuurlijk opeens geen racist meer...:rolleyes:
Het feit dat je alleen maar kleur ziet en dit telkens zegt eigenlijk genoeg over hoe erge (onbewuste) racist je bent.

Linkse geitewollensokken politiek dus.

• Topic Starter Topic Starter
Gebruik anders gewoon hun voornaam?

Terug
Naar boven