Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik praat mezelf niet in een slachtofferrol. Als men onterecht de schuld op een groep of zelfs geloof afschuifd (wat enezijds begrijpelijk is aangezien er groeperingen zijn die misbruiken maken van het geloof om mensen aan te trekken etc) , zal ik (altijd) de tegengeluid geven dat niet gebasseerd is op gevoelens maar op feiten.Nou, het lijkt me gewoon verstandig dat je m'n posts eens aandachtig doorleest voordat je in je overdenkingen allerlei aannames doet. Ik voel mezelf namelijk helemaal niet superieur aan een ander (al zou dat soms helemaal niet misstaan heb ik het idee, maar dat ter zijde). Jij reageert ongeveer exact zoals een groep (waarvan ik de grootte niet weet, maar waarvan ik wel weet dat ze aanwezig is) Turkse/Marokkaanse jongeren, namelijk jezelf een slachtofferrol aanpraten en altijd maar de guilt card/race card spelen zonder dat daar aanleiding toe is.
al was er spraken van systematische uitmoording (genocide), zelfs dan nog waren de turken een verademing, als we ze gaan vergelijken met wat jullie hebben uitgespookt de afgelopen 280 jaar met als kers op de taart , de twee wereldoorlogen (in 30 jaar meer dan 100 miljoen doden)

Ik heb nog nooit iets goedgepraat over gebeurtenissen waarbij mensenlevens verloren gingen, zelfs niet bij executies van misdadigers, omdat ik van mening dan niemand - zelfs een rechter niet - iemands leven kan ontnemen. Dan had je beter mijn reacties moeten doorlezen, wat de meesten hier helaas niet kunnen...Je probeerde de armeense genocide goed te praten, vind je.jezelf nu beschaafd?
Niet tweede wereldoorlog maar de twee wereldoorlogen in zn algemeen, dat veroorzaakt is door de "white man"( en niet door de Nederlanders uiteraard hahaha)tweede wereld oorlog? jullie??
Volgens mij zijn wij ook binnengevallen hoor.
Gekke abi
Één van mijn voorvaderen zijn ook afgemaakt, ten tijden van de WO1 , omstreeks 1914(door Armeniërs). Wie heeft nou niet een voorvader kwijgeraakt door toedoen van oorlogen?Inderdaad, mijn overgrootvader is potverdomme gesneuveld.
Uit een wachttoren van Auschwitz gevallen
Één van mijn voorvaderen zijn ook afgemaakt ten tijden van de WO1

zullen leveren die de Dag des Oordeels inluidt, de terugkeer van Mohammed en de overwinning van de islam.

Een confrontatie met Westen is dus ook bijna onvermijdelijk aangezien ISIS er werkelijk alles aan wil doen om het Westen in de oorlog te slepen.
Geen antwoord van Broto, Sheikh en Dietser. In de islam geloven ze in de Dag des Oordeels (net zoals in andere religies zoals Christendom btw zoals de meesten wellicht weten).
Dat klopt
Iedereen die niet totaal achterlijk is weet (Dietser en Broto weten het dus wellicht niet) is dat ISIS het constant heeft over Rome, dat ze tot Rome gaan marcheren.
Ik heb hieromtrent nog niet bijzonder veel gehoord vanuit IS bronnen. Maar het is idd een aantal keren voorgekomen dat dit soort uitingen zijn gedaan, echter is Rome bijzaak.
Wel, Isis heeft een krantje en dit krantje wordt Dabiq genoemt. Dabiq is een stadje in Syrië. Waarom die naam? In Dabiq zou het varken "profeet" Mohammed gezegd hebben dat de legers van de islam en Rome in Dabiq de ultieme strijd zullen leveren die de Dag des Oordeels inluidt, de terugkeer van Mohammed en de overwinning van de islam.
De terugkeer van Mohammed? Nooit van gehoord. Ik denk dat je in de war bent met de z.g terugkeer van Mehdi zoals shiieten daarin geloven (zg 12'de imam)
In hun krantje schreef ISIS onlangs over dit gevecht en hoe de wereld zich voorbereid op dit gevecht. Volgens ISIS is iedereen die niet mee wil vechten (aan hun zijde) in de strijd om Dabiq de vijand, dus ook moslims. M.A.W. ze roepen iedereen (inclusief moslims) die niet aan hun zijde willen vechten uit tot hun vijand.
Dat is niet helemaal waar, hierin zijn gradaties (munafiq, murtad, jahil, kafir.. etc) Ik denk dt je eerst moet begrijpen wat de verschillen zijn en op welke manier IS hun takfier toepassen op bepaalde groepen. Moet wel zeggen dat ze daar (erg) extreem in zijn. Vaak zijn het ook volgelingen van imams zoals Uthaymeen, Wahhab etc. Eigenljk cherry picken van lines en standpunten die hun acties rechtvaardigen.
In een van de eerste onthoofding video's van ISIS van een Westerling zei de beul dat ze de eerste kruisvaarder in Dabiq begraven en dat ze vol ongeduld wachten op de rest van onze legers. Al die provocaties en schijnbaar domme zetten van ISIS hebben dus slechts een doel: ze willen dat het Westen aanvalt om de voorspelling van Mohammed tot waarheid te brengen. Hiermee hopen ze: - De Dag des Oordeels te bespoedigen - Moslims (& wellicht ook niet moslims) te overtuigen van islam & ISIS. Een confrontatie met Westen is dus ook bijna onvermijdelijk aangezien ISIS er werkelijk alles aan wil doen om het Westen in de oorlog te slepen. Mogelijk is dit mede ook de reden waarom het Westen zo aarzelend optreed: om ISIS niet te geven wat het wil. Ik denk dat Sheikh en TheDeen dit ook weten, hoor je ze echter niet zeggen. Broto en Dietser weetk niet of dat ook moslims zijn of slechts achterlijken. Zou me niet verbazen moesten ze dit allemaal grappig vinden. Er van uitgaande dat ze dit weten moslim zijnde, als ze het niet weten dan ze moeten ze wel achterlijk zijn en hebben ze niets te zoeken in dit topic. Want als ik als niet-moslim en zonder veel kennis van islam de religieuze redenen beter weet... Sidenote: dit bevestigd ook opnieuw waarom Iran met een atoombom zo'n groot gevaar is. Iran geloofd +/- het zelfde maar dan dat ze de Joden / Israël moeten vernietigen voor de terugkeer van Mohammed.
Ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat de positie van Iran in dit conflict is, heb nu ook niet echt zin meer om te reageren op dat hele laatste stuk.![]()
Bekijk de tweet van @abu_basir_88: http://twitter.com/abu_basir_88/status/567755161154908162?s=09 Bekijk de tweet van @abu_basir_88: http://twitter.com/abu_basir_88/status/567754809663819777?s=09 Interessante tweets

Ik link Iran niet aan ISIS, ik link de manier van denken van ISIS aan Iran. Zoals vorige president ahmadinejad uitspraken heeft gedaan om Israël en joden te vernietigen voor de terugkeer van Mahdi dan. En daarom mag Iran geen atoomwapen krijgen, want Iran, een terreurstaat met een atoombom is nog erger dan ISIS. Iran sponsort meerdere terreurgroepen, ze zouden deze terreurgroepen radioactief materiaal kunnen leveren. Iran met een atoombom zou van het land meteen de grootste bedreiging voor de wereldvrede maken.---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ---------- me antwoorden in t blauw Whami