The Rider
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een Belgische Syriëstrijder is twee jaar actief in het Belgische leger geweest.
Hij was van 2010 tot 2012 vrijwilliger bij de medische component, bevestigt Defensie. Hij kreeg een opleiding in het leger.
Het gaat om de jihadist Lotfi Aoumeur, die te zien is in een propagandavideo van de terreurorganisatie Islamitische Staat. In de video werden dreigementen richting België geuit.
De 24-jarige man uit Verviers zou volgens een familielid een jaar geleden naar Algerije zijn gereisd, en van daar naar Syrië. In Verviers werd op 15 januari nog een grootscheepse actie tegen een radicaalislamitische terreurcel gehouden waarbij twee terroristen om het leven kwamen.

http://www.huffingtonpost.co.uk/201...lict-brutal-abnormal-sex-women_n_6704026.html

.

‘Gekker moet het niet worden’, moppert Loretta Napoleoni. Tussen twee interviews door wordt ze overstelpt door telefoontjes uit Italië. ‘Het hele land staat op zijn kop door de dreigementen van Islamitische Staat’, zegt ze in de lobby van het Amsterdamse Ambassade Hotel. ‘Gewoon omdat een stel jihadi’s in Libië heeft laten weten dat ze voor de poorten van Rome staan. Dat is voldoende om massaal paniek te zaaien. Pure waanzin. Islamitische Staat is helemaal niet van plan Italië binnen te vallen. Ze hebben wel andere dingen aan hun hoofd.’
20 Minuten met wat geschiet, gepraat en wat onthoofdingen, alhoewel je ziet het niet daadwerkelijk.Chechen Mujaheddin Behead Young Iraqi Soldier, Plus Group Mass Executed in New ISIS Video
Lol, 99% weet niet eens welke gekie ideeën Iran heeft en niet alle quotes die al van Iran gepost heb zijn in het nieuws geweest.Zoals ik al eerder zei, mensen nemen gauw andermans standpunten over, in dit geval wat we vaak horen in het nieuws omtrent die ayatollahs in iran. Laat maar weer eens zien dat men niet rationeel kan nadenken, aangezien ze gewoon niet begrijpen dat iran nooit en never zulke wapena zou gebruiken, omdat ze zelf ook weten dat ze in hun eigen vingers zullen snijden, met eventuele uitroeiing van de mensheid. ---------- Toegevoegd om 07:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:16 ---------- Volgens mij is er zoiets al politieke angst makerij? Voorbeeld --> ten tijde van wo2 maakte Churchill zijn eigen volk bang voor de communisme en stalin, terwijl Churchill daarvoor nog met stalin om de tafel had gezeten en tegen hem had gezegt dat hij dit wél moest zeggen aangezien er verkiezingen aankwamen. Jammer genoeg kan bijna 95% van de mensen hier niet helder denken en nemen ze graag alles over van het nieuws.
. Als je zo'n zin schrijft weet ik meteen dat je niet weet waar je het over hebt. Meest ironische zin. In het lijst van de meest rationele landen hangt Iran ergens beneden.Laat maar weer eens zien dat men niet rationeel kan nadenken, aangezien ze gewoon niet begrijpen dat iran nooit en never zulke wapena zou gebruiken
"Volgens mij is er zoiets al politieke angst makerij"Volgens mij is er zoiets al politieke angst makerij? Voorbeeld --> ten tijde van wo2 maakte Churchill zijn eigen volk bang voor de communisme en stalin, terwijl Churchill daarvoor nog met stalin om de tafel had gezeten en tegen hem had gezegt dat hij dit wél moest zeggen aangezien er verkiezingen aankwamen. Jammer genoeg kan bijna 95% van de mensen hier niet helder denken en nemen ze graag alles over van het nieuws.
Wat er dus aan de hand is: - Soenitische rebellen (gerelateerd aan al qaida; ISIS) hebben irak binnen gedrongen