AndroidHealthClinic

IS: nasleep

In 30 jaar tijd: U.S. invaded 23 countries Iran invaded 0 countries Kan je je niet beter zorgen maken om het ''atoomprogramma'' van de U.S. ?
Wat als de VS zich geen enkele keer gemoeid had?
Wat als de VS zich niet gemoeid had met Europa tijdens WO2?
Wij pikken mee de vruchten van wat de VS doet maar geven ondertussen er constant kritiek op. Wat ze doen is niet perfect nee. Maar denk je nu echt dat het beter voor de wereld zou zijn als de VS niets doet?
De VS hebben btw minstens evenveel oorlogen voorkomen als ze aan meegevochten hebben, en als ik dit al moet gaan uitleggen betekend het dat je geeneens weet waarover je het hebt.

Wij pikken mee de vruchten van wat de VS doet maar geven ondertussen er constant kritiek op. Wat ze doen is niet perfect nee. Maar denk je nu echt dat het beter voor de wereld zou zijn als de VS niets doet?
De VS hebben btw minstens evenveel oorlogen voorkomen als ze aan meegevochten hebben, en als ik dit al moet gaan uitleggen betekend het dat je geeneens weet waarover je het hebt.

Omdat ze ons geholpen hebben betekent niet dat je het volste recht hebt om volledig aardappel te gaan in het Midden-Oosten :roflol:

Recht dwing je af, dat krijg je niet.. :rolleyes:

In 30 jaar tijd:
U.S. invaded 23 countries
Iran invaded 0 countries

Kan je je niet beter zorgen maken om het ''atoomprogramma'' van de U.S. ?
Neejoh... Daarvoor is grofweg 95% blind voor. Daarnaast denken ze dat ze het goede voorbeeld volgen aangezien de Nederlandse regering met de expansiedrift van amerika meedoet. Na de bezettingstijd heeft nederland - voorop - continue aan de lul zitten sabbelen van uncle sam.

Ga maar ergens ander jouw ingestampte propaganda verkondigen, waar wij continue mee worden geconfronteerd door de media...

Gelukkig hebben we de U.S. anders zaten we al jaren in een oneindige WW3 met atoomwapens die om onze oren vliegen! :laugh:

Als je het eens met whami begint te worden weet je dat het slecht gesteld is met de tegenstanders.

Als je het eens met whami begint te worden weet je dat het slecht gesteld is met de tegenstanders.
Ik zou eerder zeggen dat het slecht gesteld is met de gene die het met whami en vele andere eens zijn . Maar ik zal het je niet kwalijk nemen, want na jaren indoctrinatie kan je niks anders verwachten...

Laatst bewerkt:
Amerikaanse inmenging zorgt altijd voor een oneindig domino effect, omdat ze niet vooruitdenken of zich achteraf te laks of onverschillig opstellen. En dit patroon gaat al helemaal terug naar de eerste wereldoorlog.

Maar ik zal het je niet kwalijk nemen, want na jaren indoctrinatie kan je niks anders verwachten...

Gek ventje die Moraalridder, hij gelooft zelfs in de Armeense genocide.

En vooral de verkeerde belangen hebben (militair industrieel complex).

Amerikaanse inmenging zorgt altijd voor een oneindig domino effect, omdat ze niet vooruitdenken of zich achteraf te laks of onverschillig opstellen.

Wat kan er nou misgaan als je iedereen wapens geeft? Daar kan toch alleen maar vrede van komen?

Huh, waarom schiet iedereen mekaar nou overhoop? :(

Ach, één ding staat vast: De VS zal naarmate de jaren verstrijken steeds minder bewegingsruimte krijgen door de steeds opkomende china en EM's (emerging markets) wat weer resulteert in minder ellende.

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

Gek ventje die Moraalridder, hij gelooft zelfs in de Armeense genocide.

[emoji12]

vz4sh.jpg

Oei pijnlijk!

Ach, één ding staat vast: De VS zal naarmate de jaren verstrijken steeds minder bewegingsruimte krijgen door de steeds opkomende china en EM's (emerging markets) wat weer resulteert in minder ellende.

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

[emoji12]

Maakt geen kut uit, waar macht is is corruptie, of het nou China, U.S. of Rusland is, zo werkt dit systeem(en de mens) nou eenmaal.

Benieuwd hoe het er in Tikrit en omstreken voorstaat, krijg niet het idee dat de veelal Iraanse/Iraaks Sjiitische troepen echt veel progressie boeken.

Ik denk dat je IS echt niet moet onderschatten, ze hebben in die grotere steden (Mosul, Tikrit, Raqqa) een stevigere basis gemaakt. En elke maand dat ze in die steden vooral Mosul en Raqqa onaangetast kunnen blijven hebben ze de tijd om van alles voor te bereiden en het belangrijkste troepen trainen en creëren.

Kobani hebben ze uiteindelijk verloren door luchtaanvallen van de VS maar die zijn superieur vanuit de lucht zeker omdat IS geen echt luchtafweergeschut hebben.

De IS-beul die een Koerdische strijder onthoofdde en ons land bedreigde met onthoofdingen en autobommen, is zelf vermoord. Dat melden Koerdische media. Bij een schietpartij in Mosul, het bolwerk van IS in Irak, werd hij neergekogeld door een IS-militant, wellicht na een ruzie.
Allahoe akbaaaaar!

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Belgische ISIS'er "Jullie zullen nooit veilig zijn. Weet dat jullie dan wel kunnen slapen maar dat er broeders zijn die zich overal ter wereld schuilhouden. Ze wachten op hun bevel en zullen dan aanvallen."

Maar als ik zeg dat ze mogelijk wachten op een signaal om wereldwijd aanslagen te plegen doet men hier alsof ik de grootste idioot ben... :roflol: Terwijl iedereen die kan lezen toch ziet dat ze het letterlijk zelf zeggen.

Nee dit betekend niet meteen dat dit werkelijk waar is, maar niemand buiten ISIS zelf weet in welke mate ze georganiseerd zijn in het buitenland. De dreiging is er zeker, wat er werkelijk van uitvoering komt kunnen we enkel afwachten.

Er gaat helemaal niets gebeuren, veel bla bla en zelf neergeschoten worden.

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Iraqi forces seek to encircle IS fighters in Tikrit
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-31727470

Terug
Naar boven