Fitness Seller

IS: nasleep

Virtueel verslagen :roflol:

Ik ben niet meer of minder pro isis. Ik volg nu meer ander soort nieuws op twitter en mn usual source op facebook update niet meer + zit ik nu vaker op mn mobiel en dat is niet zo handig om bronnen te delen.

IS was zogezegd al virtueel verslagen als de coalitie gevormd werd. Dat is ook zo fantastisch uitgedraaid.. Ze maken een verschil maar het is belange niet voldoende om IS op de knieën te dwingen. Ze zijn zelfs in staat om nog verder uit te breiden, wat eigenlijk alles zegt.

Het is ondertussen de 3de poging van Irakeense leger om IS uit elkaar te drijven. De 2 vorige hadden als resultaat een bloedbad aan Irakeense zijde weliswaar.

Point: Irakeense leger is nog nuttelozer dan een stel apen met een AK. Ook al worden ze getraind door instructeurs van de coalitie, zodra ze ingezet worden is het terug full r*tard mode.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat hadden ze toch wel duidelijk laten blijken aan de wereld? Niet met die precieze woorden maar ze hebben ondertussen ook al meermaals aangehaald dat ze het Syrische leger en het Irakeense leger te hoog inschatte.

Wat volgens mij een indicatie is dat ze dachten dat alles wel koek en ei ging zijn in x aantal maanden als zij wat aircover geven voor die troepen.

Obama heeft sinds augustus gezegd dat het isis problematiek 2-3 jaar zou duren, maar daar behoort natuurlijk ook de diplomatieke onderhandelingen tss misnoegde sunni stammen en hun politieke integratie in het ganse politieke systeem.

Iraqi forces try to wrest Tikrit back from ISIS' firm grip http://edition.cnn.com/2015/03/02/middleeast/iraq-tikrit-battle/index.html Nog geen beelden gevonden.
Volgens jou geen neutrale nieuwswebsite maar linken doe je wel

Hier, 3 websites die algemeen als neutraal gezien worden. Aan jou om voor mij te kijken hoe volgens jou CNN bv minder neutraal is over ISIS.
http://www.bbc.com/news/world-middle-east-31699632
http://www.independent.co.uk/news/w...ts-begins-10079292.html?origin=internalSearch
http://www.reuters.com/article/2015/03/02/us-mideast-crisis-iraq-idUSKBN0LX1QL20150302

Ja ik vind het niet neutraal, maar ging mij vooral over de beelden die erbij stonden maar kom.

je hoeft je verder niet zo aangevallen te voelen.

Ja ik vind het niet neutraal, maar ging mij vooral over de beelden die erbij stonden maar kom. je hoeft je verder niet zo aangevallen te voelen.
Gefrustreerd voel ik me hier.
Zo'n grote verschillen ga je niet vinden tussen nieuws op CNN en algemeen neutraal genoemde nieuwswebsites wanneer het over ISIS & Nemtsov gaat bv.

Virtueel verslagen :roflol: Ik ben niet meer of minder pro isis. Ik volg nu meer ander soort nieuws op twitter en mn usual source op facebook update niet meer + zit ik nu vaker op mn mobiel en dat is niet zo handig om bronnen te delen.
Na die publieke verbranding ben je een stuk minder uitgesproken over ze geworden, meneer broto. Ze kunnen wedijveren met de Mexicaanse maffia wat betreft excessieve wreedheden. En dat allemaal voor 72 maagden kuch demonen in het hiernamaals.

Weer heeft de Al Kaida afdeling in Syrie wapens Amerikaanse wapens afhandig gemaakt, wapens die waren bedoeld voor gematigde, VS 'vriendelijke' Syrische rebellen.

Moet pijnlijk zijn voor de VS om Al Kaida met vers geleverde Amerikaanse wapens te zien...

The US-backed Hazm Movement, or Harkat Hazm, has officially disbanded after suffering a major defeat by al Qaeda’s official branch in Syria. The most recent fighting between the Al Nusrah Front and Hazm Movement began last week after Al Nusrah declared war on Hazm.

Hier zijn dus ook wapendepots ingenomen met de wapens.

Na die publieke verbranding ben je een stuk minder uitgesproken over ze geworden, meneer broto. Ze kunnen wedijveren met de Mexicaanse maffia wat betreft excessieve wreedheden. En dat allemaal voor 72 maagden kuch demonen in het hiernamaals.
Ze hebben nog steeds niet door dat die maagden hun strijdmakkers zijn :o Denk dat sommigen het enigszins doorhadden en daarom seksslaven nemen nu, in de hoop niet een van die 72 maagden te zijn. ---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------
Weer heeft de Al Kaida afdeling in Syrie wapens Amerikaanse wapens afhandig gemaakt, wapens die waren bedoeld voor gematigde, VS 'vriendelijke' Syrische rebellen. Moet pijnlijk zijn voor de VS om Al Kaida met vers geleverde Amerikaanse wapens te zien... Hier zijn dus ook wapendepots ingenomen met de wapens.
Nja, denk dat de VS het zelf ook niet echt verrassend vind. Dat krijg je met vijgen na Pasen hulp te bieden.
Meerdere oppositiegroepen tegen ISIS in Irak zijn simpelweg uitgemoord omdat ze door hun munitie heen zaten.

Je kunt overigens zeggen wat je wilt maar Iran wordt zo langzaamaan wel de winnaar van alle onrust in het MiddenOosten

Syrie: Assad (bondgenoot Iran) is na zoveel jaar nog niet verslagen en kent vele hulp uit Iran (los van de staat van oorlog nu).

Yemen: Houthi rebellen (geloofsgenoten, bondgenoten Iran) hebben de macht gegrepen, banden met Iran worden ongetwijfeld spoedig aangehaald.

Iraq: Iraakse leger staat of valt momenteel bij allerhande sjiitische milities en staat officieus onder supervisie van een Iraanse generaal.

2ntvb04.jpg

Je kunt overigens zeggen wat je wilt maar Iran wordt zo langzaamaan wel de winnaar van alle onrust in het MiddenOosten Syrie: Assad (bondgenoot Iran) is na zoveel jaar nog niet verslagen en kent vele hulp uit Iran (los van de staat van oorlog nu). Yemen: Houthi rebellen (geloofsgenoten, bondgenoten Iran) hebben de macht gegrepen, banden met Iran worden ongetwijfeld spoedig aangehaald. Iraq: Iraakse leger staat of valt momenteel bij allerhande sjiitische milities en staat officieus onder supervisie van een Iraanse generaal.
De manier waarop Iran vooral wint is het hun atoomprogramma: Iraans atoomprogramma, welk Iraans atoomprogramma? Enige die je er nog over hoort is Israël.

Terug
Naar boven