Brotoscience
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Allahoe akbaaaaar!
---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------
Belgische ISIS'er "Jullie zullen nooit veilig zijn. Weet dat jullie dan wel kunnen slapen maar dat er broeders zijn die zich overal ter wereld schuilhouden. Ze wachten op hun bevel en zullen dan aanvallen."
Maar als ik zeg dat ze mogelijk wachten op een signaal om wereldwijd aanslagen te plegen doet men hier alsof ik de grootste idioot ben...Terwijl iedereen die kan lezen toch ziet dat ze het letterlijk zelf zeggen.
Nee dit betekend niet meteen dat dit werkelijk waar is, maar niemand buiten ISIS zelf weet in welke mate ze georganiseerd zijn in het buitenland. De dreiging is er zeker, wat er werkelijk van uitvoering komt kunnen we enkel afwachten.
En gij zijt wel een serieuze naieveling als ge elke domme praat van een random isiser gelooft

beseft ge nie dat da soort gasten gewoon grunts zijn. hun enigste doel is om te vechten. Dat ze rusland gaan aanvallen of whatever zijn gewoon onzin grootspraken van een individu.
ja, we kunnen net als u hetzelfde lezen. Het verschil met u is echter dat we dergelijke uitspraken van hen niet serieus nemen. Jij neemt het wel serieus op en daarom mis je bepaalde kritische mentale faculteiten.

Moest jij voor een geheime dienst werken stond je al lang buiten voor de dreiging niet serieus te nemen. Ze kunnen het absoluut doen. Of het gaat gebeuren kan niemand voorspellen maar de dreiging is zeker meer dan reëel. De eerste regel van oorlogsvoering is de vijand niet te onderschatten.
en ik had doorgeklikt naar het fimpje met de titel "Zieke IS-onthoofding nummer zoveel". Dus nee ik heb niet gekeken. Of moet ik in de toekomst mss naar elke onthoofding gaan kijken om zeker te zijn dat het niet om een of andere grap gaat