AndroidHealthClinic

IS: nasleep

Allahoe akbaaaaar!

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Belgische ISIS'er "Jullie zullen nooit veilig zijn. Weet dat jullie dan wel kunnen slapen maar dat er broeders zijn die zich overal ter wereld schuilhouden. Ze wachten op hun bevel en zullen dan aanvallen."

Maar als ik zeg dat ze mogelijk wachten op een signaal om wereldwijd aanslagen te plegen doet men hier alsof ik de grootste idioot ben... :roflol: Terwijl iedereen die kan lezen toch ziet dat ze het letterlijk zelf zeggen.

Nee dit betekend niet meteen dat dit werkelijk waar is, maar niemand buiten ISIS zelf weet in welke mate ze georganiseerd zijn in het buitenland. De dreiging is er zeker, wat er werkelijk van uitvoering komt kunnen we enkel afwachten.

En gij zijt wel een serieuze naieveling als ge elke domme praat van een random isiser gelooft :roflol:

beseft ge nie dat da soort gasten gewoon grunts zijn. hun enigste doel is om te vechten. Dat ze rusland gaan aanvallen of whatever zijn gewoon onzin grootspraken van een individu.

ja, we kunnen net als u hetzelfde lezen. Het verschil met u is echter dat we dergelijke uitspraken van hen niet serieus nemen. Jij neemt het wel serieus op en daarom mis je bepaalde kritische mentale faculteiten.

En gij zijt wel een serieuze naieveling als ge elke domme praat van een random isiser gelooft :roflol:

beseft ge nie dat da soort gasten gewoon grunts zijn. hun enigste doel is om te vechten. Dat ze rusland gaan aanvallen of whatever zijn gewoon onzin grootspraken van een individu.

ja, we kunnen net als u hetzelfde lezen. Het verschil met u is echter dat we dergelijke uitspraken van hen niet serieus nemen. Jij neemt het wel serieus op en daarom mis je bepaalde kritische mentale faculteiten.

Net als alleenstaande moslims die denken laat ik eens langs een joodse school gaan.

Allahoe akbaaaaar! ---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ---------- Belgische ISIS'er "Jullie zullen nooit veilig zijn. Weet dat jullie dan wel kunnen slapen maar dat er broeders zijn die zich overal ter wereld schuilhouden. Ze wachten op hun bevel en zullen dan aanvallen." Maar als ik zeg dat ze mogelijk wachten op een signaal om wereldwijd aanslagen te plegen doet men hier alsof ik de grootste idioot ben... :roflol: Terwijl iedereen die kan lezen toch ziet dat ze het letterlijk zelf zeggen. Nee dit betekend niet meteen dat dit werkelijk waar is, maar niemand buiten ISIS zelf weet in welke mate ze georganiseerd zijn in het buitenland. De dreiging is er zeker, wat er werkelijk van uitvoering komt kunnen we enkel afwachten.

Sry maar als je nu nog altijd gelooft in die losse woorden vraag ik me af wat je de voorbij weken hebt gedaan..
Er waren dagen dat er iedere keer opnieuw wel weer een vage strijder z'n boodschap de wereld instuurde maar er gebeurt gewoon niets.
Net met hun gruwelijke daden hoort dit bij hun tactiek om onrust te veroorzaken.. Jij trapt er dan natuurlijk nog in ook.

Edit: hoeveel keer hebben ze al gezegd dat ze biinenkort in het witte huis zouden staan :roflol:

---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Zieke onthoofding:

http://www.dumpert.nl/mediabase/6642641/074d57f1/zieke_is_onthoofding_nummer_zoveel.html

Sry maar als je nu nog altijd gelooft in die losse woorden vraag ik me af wat je de voorbij weken hebt gedaan.. Er waren dagen dat er iedere keer opnieuw wel weer een vage strijder z'n boodschap de wereld instuurde maar er gebeurt gewoon niets. Net met hun gruwelijke daden hoort dit bij hun tactiek om onrust te veroorzaken.. Jij trapt er dan natuurlijk nog in ook. Edit: hoeveel keer hebben ze al gezegd dat ze biinenkort in het witte huis zouden staan :roflol: ---------- Toegevoegd om 14:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ---------- Zieke onthoofding: http://www.dumpert.nl/mediabase/6642641/074d57f1/zieke_is_onthoofding_nummer_zoveel.html
"Jij trapt er dan natuurlijk nog in ook." En wanneer het dan werkelijk gebeurt, net zoals veel andere dingen die ik zei, dan vergeet men maar al te graag dat ik het zei.

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

"Net met hun gruwelijke daden hoort dit bij hun tactiek om onrust te veroorzaken.. Jij trapt er dan natuurlijk nog in ook."

En dan wat later:

"Zieke onthoofding:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6642...er_zoveel.html"

Jij bent anders wel degene die hun propaganda bekijkt en je zegt "zieke", net de reactie die ze willen.

Hypocrits gonna hypocrit & r**ards gonna r*tard.
In werkelijkheid moet je heel dom zijn om elke dreiging die ze maken naast je neer te leggen. En de werkelijk toont al meer dan genoeg dat wat ik zeg werkelijk kan gebeuren. Ze kunnen duizenden strijders rekruteren in het buitenland, maar in die landen op relatief grote schaal (meer dan we al gezien hebben) aanslagen plegen zouden ze niet kunnen??? Moest jij voor een geheime dienst werken stond je al lang buiten voor de dreiging niet serieus te nemen. Ze kunnen het absoluut doen. Of het gaat gebeuren kan niemand voorspellen maar de dreiging is zeker meer dan reëel. De eerste regel van oorlogsvoering is de vijand niet te onderschatten.

Maar wat zeg jij nu allemaal ?

Kan er hier een isis aanslag gebeuren ? Ja zeker
Niemand ontkent dat

Waarom overdramatiseer jij zo alles ?

Morgen kan er een geflipte isis fanatiekeling een aanslag plegen en er kan evengoed een neonazi opstaan. en ja, als je opt verkeerde plek zijt opt verkeerde moment, kan het u leven kosten.

Iedereen weet dat. En ? dus ?

dus isis moet verslagen worden ? euh ja, daar zijn ze nu mee bezig.

en ? et alors ?

ik snap niet waarom je zo dramatiseert altijd. Wij hebben evenveel info als u, maar gij zijt den dramaqueen.

"Jij trapt er dan natuurlijk nog in ook." En wanneer het dan werkelijk gebeurt, net zoals veel andere dingen die ik zei, dan vergeet men maar al te graag dat ik het zei.

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

"Net met hun gruwelijke daden hoort dit bij hun tactiek om onrust te veroorzaken.. Jij trapt er dan natuurlijk nog in ook."

En dan wat later:

"Zieke onthoofding:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6642...er_zoveel.html"

Jij bent anders wel degene die hun propaganda bekijkt en je zegt "zieke", net de reactie die ze willen.

Hypocrits gonna hypocrit & r**ards gonna r*tard.
In werkelijkheid moet je heel dom zijn om elke dreiging die ze maken naast je neer te leggen. En de werkelijk toont al meer dan genoeg dat wat ik zeg werkelijk kan gebeuren. Ze kunnen duizenden strijders rekruteren in het buitenland, maar in die landen op relatief grote schaal (meer dan we al gezien hebben) aanslagen plegen zouden ze niet kunnen??? Moest jij voor een geheime dienst werken stond je al lang buiten voor de dreiging niet serieus te nemen. Ze kunnen het absoluut doen. Of het gaat gebeuren kan niemand voorspellen maar de dreiging is zeker meer dan reëel. De eerste regel van oorlogsvoering is de vijand niet te onderschatten.

Heb je dat filmpje wel bekeken dat ik heb gepost :roflol: :roflol:

Whami please :o

Hij zou beter zelf sneuvelen.

Nope ik bekijk geen beelden van onthoofdingen en dergelijk.

Full r*tard gast, serieus...

Dat filmpje is een parodie op de werkelijke onthoofdingen. Als je ook maar even de tijd had genomen om een paar seconden van dat filmpje te bekijken had je dat al door gehad. Maar je gaat liever vol in de aanval om je vervolgens nogmaals belachelijk te maken.

Full r*tard gast, serieus... Dat filmpje is een parodie op de werkelijke onthoofdingen. Als je ook maar even de tijd had genomen om een paar seconden van dat filmpje te bekijken had je dat al door gehad. Maar je gaat liever vol in de aanval om je vervolgens nogmaals belachelijk te maken.
Ik maak me belachelijk omdat ik geen onthoofding wil bekijken? :roflol: Strong Hitler.

En ja echt belachelijk dat ik niet over paranormale krachten beschik om te weten dat het een parodie is...

"Zieke onthoofding" wijst echt op onschuldige link :rolleyes: en ik had doorgeklikt naar het fimpje met de titel "Zieke IS-onthoofding nummer zoveel". Dus nee ik heb niet gekeken. Of moet ik in de toekomst mss naar elke onthoofding gaan kijken om zeker te zijn dat het niet om een of andere grap gaat :rolleyes:

Jongeh, het is een parodie.. Ook zou 'dumpert' al een tip moet geven want daar posten ze dus geen onthoofdingen op.

Verder hoe ik erover op, ik heb nog meer kans om iets te laten doordringen aan Thedeen...

Ontopic:

Footage van Irakeense leger;
[Link niet meer beschikbaar]

Ben echt wel benieuwd wat voor opleiding dat zij krijgen.

Jongeh, het is een parodie.. Ook zou 'dumpert' al een tip moet geven want daar posten ze dus geen onthoofdingen op.

Verder hoe ik erover op, ik heb nog meer kans om iets te laten doordringen aan Thedeen...

Ontopic:

Footage van Irakeense leger;
[Link niet meer beschikbaar]

Ben echt wel benieuwd wat voor opleiding dat zij krijgen.
Snelcurcus: hoe snel moet je evacueren bij de geringste dreiging.

Daarbuiten nog een snelcurcus wapenherladen/schieten en viola: de iraakse leger zoals we die altijd gekend hebben. :roflol:

Waardeloze soldaten inderdaad die Arabieren.

Nederlandse premier zit niet te wachten op terugkerende jihadisten: "Liever dat ze daar sneuvelen"

Nederlanders die als jihadist naar Syrië of Irak reizen, kunnen beter daar sneuvelen dan dat ze terugkomen naar Nederland. Premier en VVD-leider Mark Rutte zei dat donderdag in het RTL-verkiezingsdebat. Van de politieke leiders die deelnamen aan het debat, was hij de enige die de stelling onderschreef. Alexander Pechtold (D66), Diederik Samsom (PvdA), Sybrand Buma (CDA) en Emile Roemer (SP) keerden zich allemaal tegen de stelling.
Rutte legde uit dat jihadisten uitreizen om de meest vreselijke aanslagen te plegen en dat ook willen als ze terugkomen naar Nederland. Rutte wil dat niet, probeert dat te voorkomen, maar als hij moet kiezen heeft hij liever dat ze in Syrië of Irak sneuvelen.

"Premier onwaardig"
Rutte werd aangevallen door Pechtold, die zei dat de premier hier eigenlijk het gedachtegoed van PVV-leider Geert Wilders vertolkte. "Ik vind het echt niet kunnen dat je zegt: ga maar dood in de woestijn." Pechtold noemde het standpunt van Rutte "een premier onwaardig".

Rutte zei dat het grootste deel van Nederland achter hem staat. "Ik heb als premier de taak Nederland te beschermen en dat zal ik tot de laatste snik doen." Pechtold zei dat Nederland als rechtsstaat juist teruggekeerde jihadisten moet berechten. Hij noemde de moordenaar van Theo van Gogh, Mohammed B. als voorbeeld: die zit sinds de moord in de gevangenis. "Maar Theo van Gogh is dood en ik wil geen tweede Theo", antwoordde Rutte.

Toch raar dat iemand die al zo lang in de politiek vertoeft nog altijd niet weet dat als je iets zegt zoals het is vaak een tsunami van negatieve reacties als gevolg heeft.

Wat heb ik een hekel aan politieke correctheid.

Toch raar dat iemand die al zo lang in de politiek vertoeft nog altijd niet weet dat als je iets zegt zoals het is vaak een tsunami van negatieve reacties als gevolg heeft.

Politiek spel, lekker heisa schoppen voor de verkiezingen. Komt vast nog wel wat achteraan.

Waardeloze Arabieren/moslims.
Arabieren konden ten tijden van Mohammed goed vechten (arabische rijk). Daarna hebben ze niks meer ondernomen.

Daar en tegen zijn de turken wel ontzettend succesvol geweest door de geschiedenis dat terug gaat tot 200 v.chr waarbij de Turken sindsdien 20 grote rijken hadden gesticht ( die ook weer ten onder ging door andere opkomende turkse rijken).

Zo waardeloos zijn die moslims ook weer dus niet, als je daarnaast ook nog na kan gaan dat de Europeanen allemaal zaten te schijten toen de turken bijna de laatste zwaar beveiligde vestiging van Europa hadden veroverd (wenen) waardoor Europa in feite open lag voor de turken.

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven