TheUnknownKnown
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij mag naar de hel lopen.[Link niet meer beschikbaar]
Assad spreekt (29 Maart)
En dat voor iemand die 200.000 á 300.000 mensenlevens heeft ontnomen. Ik zie liever IS dan assad. Dit is niet de eerste keer. Zijn vader heeft precies hetzelfde gedaan ten tijden van zijn regeerperiode. ter***lijers.
En dat voor iemand die 200.000 á 300.000 mensenlevens heeft ontnomen. Ik zie liever IS dan assad. Dit is niet de eerste keer. Zijn vader heeft precies hetzelfde gedaan ten tijden van zijn regeerperiode. ter***lijers.
Mij heb je nooit horen zeggen dat IS geen ter***lijers zijn. Maar dat assad als eventuele onderhandelingspartner wordt gezien is schandalig.En hoeveel levens mag IS van jou ontnemen totdat ook zij ter***lijers zijn?
Maakt mij niet optimistisch omwille van hoe lang ze er over gedaan hebben terwijl ze een veelvoud van soldaten hebben.
Dat heb je goed begrepen. hHlaas snappen de leiders van het westen dat niet en proberen ze 'democratie' met veel geweld te forceren zonder enig succes. telkens als ze in zo'n gebied binnen komen, laten ze een puinhoop achter: Somalië, Afghanistan, Iraq, Libië (Ze hadden luchtsteun verleend), en vast nog wel een paar.Wat is het alternatief? Saddam Hoessein en Moamar Khadaffi waren ook verantwoordelijk voor vele doden. Maar nu ze weg zijn is het in Irak resp. Lybië alleen maar slechter geworden. Kennelijk hebben die landen het in hun huidige ontwikkelingsfase nodig om door een dictator bestuurd te worden. Het is nog te vroeg voor democratie helaas.
Democratie hoort bij het westen punt uit. Laat de overige landen leven zoals ze al eeuwen leven.
Ben verder eens met je, ik zie al legers vanuit Arabië, Irak en Libanon hier een islamitisch systeem gewelddadig introduceren