MuscleMeat

IS: nasleep

[Link niet meer beschikbaar]

Assad spreekt (29 Maart)

Hij slaat toch regelmatig nagels met koppen.

Hij slaat toch regelmatig nagels met koppen.
En dat voor iemand die 200.000 á 300.000 mensenlevens heeft ontnomen. Ik zie liever IS dan assad. Dit is niet de eerste keer. Zijn vader heeft precies hetzelfde gedaan ten tijden van zijn regeerperiode. ter***lijers.

Hoe is het trouwens in Tikrit ? Opmars Iran + Iraakse leger + Iraakse 'vrijwillgers' (sjiitische vrijwilligers) is begonnen op 2 Maart maar de stad Tikrit is voor zover duidelijk lijkt grotendeels in handen van IS.

Het lijkt erop dat IS met een relatief klein aantal strijders de veel grotere cijfers aan tegenstand op redelijke afstand kan houden. De VS hebben ook een aantal bommen gegooid vanuit de lucht maar er is bij het sjiitisch collectief wat ergernis over die beweging waardoor er wat groepen zijn afgehaakt.

Elke dag dat IS zijn vrijhavens kan gebruiken om mensen bij te scholen als soldaat is een tikkeltje moeilijker om ze ooit te verslaan. Zowel de kennis vergroot bij de dag, als de kwantiteit.

En dat voor iemand die 200.000 á 300.000 mensenlevens heeft ontnomen. Ik zie liever IS dan assad. Dit is niet de eerste keer. Zijn vader heeft precies hetzelfde gedaan ten tijden van zijn regeerperiode. ter***lijers.

En hoeveel levens mag IS van jou ontnemen totdat ook zij ter***lijers zijn?

Wat is het alternatief? Saddam Hoessein en Moamar Khadaffi waren ook verantwoordelijk voor vele doden. Maar nu ze weg zijn is het in Irak resp. Lybië alleen maar slechter geworden.

Kennelijk hebben die landen het in hun huidige ontwikkelingsfase nodig om door een dictator bestuurd te worden. Het is nog te vroeg voor democratie helaas.

Das idd he harde realiteit.

Wat beelden van het Irakese leger gisteren in Tikrit. Geen wonder dat het zo traag gaat,volledig gebrek aan gevechtstechniek.

http://www.facebook.com/video.php?v=1590681447845063&set=vb.1502945989951943&type=2&theater

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Asap wegvagen van de planeet dat tuig.

http://www.youtube.com/watch?v=TWkQ9JMIbWg

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:29 ----------

Assad 4 president ( en dat Asma weer mooie rokjes mag kopen in London)

Tikrit is heroverd!

Wat is het alternatief? Saddam Hoessein en Moamar Khadaffi waren ook verantwoordelijk voor vele doden. Maar nu ze weg zijn is het in Irak resp. Lybië alleen maar slechter geworden. Kennelijk hebben die landen het in hun huidige ontwikkelingsfase nodig om door een dictator bestuurd te worden. Het is nog te vroeg voor democratie helaas.
Dat heb je goed begrepen. hHlaas snappen de leiders van het westen dat niet en proberen ze 'democratie' met veel geweld te forceren zonder enig succes. telkens als ze in zo'n gebied binnen komen, laten ze een puinhoop achter: Somalië, Afghanistan, Iraq, Libië (Ze hadden luchtsteun verleend), en vast nog wel een paar.

Daarnaast zorgt een dictator ervoor dat terroristen (hoe paradoxaal het ook klinkt) terroristen geen kans maken om het land in chaos te brengen (Libië, Egypte, Tunesië, etc.).
Democratie hoort bij het westen punt uit. Laat de overige landen leven zoals ze al eeuwen leven.

-

Laatst bewerkt:
Die raketten klinken toch niet meer zoals hun Duitse en Sovjet equivalenten van weleer.

Laatst bewerkt:
Democratie hoort bij het westen punt uit. Laat de overige landen leven zoals ze al eeuwen leven.

Geen democratie daar en dus ook geen islam voor het Westen ?

Dan kun jij zeggen de een is een religie de ander een bestuursvorm maar zoals je zelf vast weet is de islam in de islamitische wereld niet slechts een religie maar heeft het ook vat op meerdere facetten van het leven en ik zie die invloed langzaam doch groeien in het westen. Is het niet officieel dan wel op straat bijvoorbeeld, en uiteindelijk begint alles 'op straat'.

Ben verder eens met je, ik zie al legers vanuit Arabië, Irak en Libanon hier een islamitisch systeem gewelddadig introduceren om bepaalde redenen (massavernietigingswapens (Irak), of we zoeken een 'terrorist' (Laden).

Laatst bewerkt:
Assad's regime heeft meer mensen gedood dan IS tot nu toe. Toegegeven, dat is alleen omdat Assad's regime betere moordspullen heeft, maar alsnog. Dat idioten (zoals De Winter) gaan roepen dat het een goed man is is schandalig. Je zou maar je kind, je moeder, je oom, je broer zijn verloren aan een van zijn bombardementen of snipers. Ik zie het liefst Assad en Asma aan een touw hangen zoals Mussolini ooit, of zoals Ceacescu en zijn vrouw ooit. Prachtig, tiranicide/tyrannicide. Ik zou ze persoonlijk willen executeren als het kon.

Terug
Naar boven