AndroidHealthClinic

IS: nasleep

no shit

giphy.gif

Geen democratie daar en dus ook geen islam voor het Westen ? Dan kun jij zeggen de een is een religie de ander een bestuursvorm maar zoals je zelf vast weet is de islam in de islamitische wereld niet slechts een religie maar heeft het ook vat op meerdere facetten van het leven en ik zie die invloed langzaam doch groeien in het westen. Is het niet officieel dan wel op straat bijvoorbeeld, en uiteindelijk begint alles 'op straat'. Ben verder eens met je, ik zie al legers vanuit Arabië, Irak en Libanon hier een islamitisch systeem gewelddadig introduceren om bepaalde redenen (massavernietigingswapens (Irak), of we zoeken een 'terrorist' (Laden).

Volgens mij heb ik de islam niet geïmpliceerd in mijn tekst, maar dat hangt ervan af hoe je het bekijkt.
Er zijn een hoop Moslims in het westen; geen islam in het westen kan niet (meer). Tenzij je het zelfde als Hitler wilt doen, maar dat is niet zo humaan:D;).

Ik neem aan dat je bedoel dat de moslim niet het westen 'moet bekeren?'
In dat geval ben ik het zeker met je eens. Alleen willen ze (IS, Al-Queda, Taliban, etc.) dat wel? Of spelen er meer dingen mee?

Volgens mij heb ik de islam niet geïmpliceerd in mijn tekst, maar dat hangt ervan af hoe je het bekijkt. Er zijn een hoop Moslims in het westen; geen islam in het westen kan niet (meer). Tenzij je het zelfde als Hitler wilt doen, maar dat is niet zo humaan:D;). Ik neem aan dat je bedoel dat de moslim niet het westen 'moet bekeren?' In dat geval ben ik het zeker met je eens. Alleen willen ze (IS, Al-Queda, Taliban, etc.) dat wel? Of spelen er meer dingen mee?

Denkt Adil 23 nu echt dat ze bij de Nieuwe Wereld Orde er wakker van liggen of hun gedrag HUMAAN is?

De geschiedenis is geschreven door de winnaars en hun eigen onhumaan gedrag wordt onder het tapijt geveegd.

Het is zelfs niet humaan om je eigen kinderen voor de tv te zetten.
[Link niet meer beschikbaar]

Daarom begrijp ik ook de "terroristen', tot op een zekere hoogte..

En welke hoogte zou dat mogen zijn?
Onthoofden nog ok, of is het in brand steken van je gevangene nog net ok?
Is een dorp uitmoorden foei? Of is het nog wel ok dat je eerst alle vrouwen en kinderen verkracht?
Roept u maar.

En welke hoogte zou dat mogen zijn?
Onthoofden nog ok, of is het in brand steken van je gevangene nog net ok?
Is een dorp uitmoorden foei? Of is het nog wel ok dat je eerst alle vrouwen en kinderen verkracht?
Roept u maar.

"terrorist" "rebel" "vrijheidsstrijder" "opstandeling" "volksverzet"

Wat Dietser en Adil denk ik bedoelen is dat er erg snel een 'wij/zij' gecreëerd wordt, vanuit beide kanten en dat er best eens vanuit een ander perspectief gekeken mag worden. Dat praat de misdaden tegen de mens natuurlijk niet en nooit goed.

En welke hoogte zou dat mogen zijn? Onthoofden nog ok, of is het in brand steken van je gevangene nog net ok? Is een dorp uitmoorden foei? Of is het nog wel ok dat je eerst alle vrouwen en kinderen verkracht? Roept u maar.
Hieronder iemand die je een antwoord geeft, zonder in hokjes te denken.

"terrorist" "rebel" "vrijheidsstrijder" "opstandeling" "volksverzet" Wat Dietser en Adil denk ik bedoelen is dat er erg snel een 'wij/zij' gecreëerd wordt, vanuit beide kanten en dat er best eens vanuit een ander perspectief gekeken mag worden. Dat praat de misdaden tegen de mens natuurlijk niet en nooit goed.
Dat is inderdaad wat ik bedoel

Nog een extra toevoeging:
Wat ik ook bedoelde is dat ik de motivatie begrijp waarom ze dat doen. De methodes keur ik ten zeerste af, maar dat is blijkbaar de enige manier voor hen om duidelijk te maken wat ze willen.
Vergeet niet: Amerika don't negotiate with terrorist...

toch nog een Extra, extra toevoegingen:
De mensen die bij IS en el Nusra zitten, waren voorheen door het westen gesteund om tegen Assad te vechten. Nederland stuurde zelfs 1000 kogelwerende- vesten en helmen naar Syrië toe.
http://4nieuws.nl/buitenland/574163/groot-brittannie-stuurt-meer-hulp-naar-syrie.html
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=m7&s=m43&ss=P2155&l=NL

Dan vraag ik me toch af wie dat zooitje gecreëerd heeft...

Geweldig altijd die berichten over Amerikaanse/Westerse wapens en zo :roflol:. Al die oorlogen worden net zo goed met Russisch oorlogtuig uitgevochten, maar daar hoor je nooit iemand over :roflol:.

Ik ben de laatste persoon die de kuffar westen gaat verdedigen, maar je insinuatie slaagt nergens op.

Westen is nog steeds tegen assad, dus nogal wiedes dat ze de rebellen tegen assad steunen. Dat moeten ze nu ook best doen. Dat de rebellen later allahu akbar roepen en i pledge allegiance to isis, is hun zaak. Daar heeft amerika of holland nie over beslist.
Amerika ziet isis nu als een groter kwaad dan assad voor hun belangen, dus laten ze assad grosso modo hun gang gaan. Opkomst van isis is wat ze onderschat hebben, vandaar dat ze nu assad wat vrije ruimte geven.

Zootje is hier nie door de keeskoppen of de yankees ontstaan. Tis een sektarisch conflict van alle tijden en sinds de arabische lente ontstaan. De sunnis zagen in andere landen dat de sjitten werden buttraped, dus ze wouden hun kans grijpen. En tis nog steeds niet gedaan.

Dat de rebellen later allahu akbar roepen en i pledge allegiance to isis, is hun zaak. Daar heeft amerika of holland nie over beslist.

Beter iedereen een kant-en-klaarpakket drugs geven, als ze het daadwerkelijk gebruiken dan is het niet onze schuld!

Ietwat kortzichtige uitspraak dat het Westen geen hand heeft gehad in de lopende gang van zaken.

Geweldig altijd die berichten over Amerikaanse/Westerse wapens en zo :roflol:. Al die oorlogen worden net zo goed met Russisch oorlogtuig uitgevochten, maar daar hoor je nooit iemand over :roflol:.
je moist hier de punt.
Het gaat er hierbij om dat ze een bijdrage hebben geleverd in de groei van IS

Beter iedereen een kant-en-klaarpakket drugs geven, als ze het daadwerkelijk gebruiken dan is het niet onze schuld!

Ietwat kortzichtige uitspraak dat het Westen geen hand heeft gehad in de lopende gang van zaken.

er is een verschil tss landen die hun invloed willen uitoefenen en landen die de veroorzaker zijn.

Westen wilt van assad af en daarom hebben ze de rebellen gesteund. Iets mis mee?

De rebellen zijn in essentie hetzelfde. Er is gn verschil tss een seculiere rebel of een isis rebel, want ze hebben allebei de destructie van assad voor ogen.

Dus welke belangrijke invloed heeft het westen gehad bij de opkomst van de allahu akbar rebellen?

-

Laatst bewerkt:
Hieronder iemand die je een antwoord geeft, zonder in hokjes te denken.

Dat is inderdaad wat ik bedoel

Nog een extra toevoeging:
Wat ik ook bedoelde is dat ik de motivatie begrijp waarom ze dat doen. De methodes keur ik ten zeerste af, maar dat is blijkbaar de enige manier voor hen om duidelijk te maken wat ze willen.
Vergeet niet: Amerika don't negotiate with terrorist...

toch nog een Extra, extra toevoegingen:
De mensen die bij IS en el Nusra zitten, waren voorheen door het westen gesteund om tegen Assad te vechten. Nederland stuurde zelfs 1000 kogelwerende- vesten en helmen naar Syrië toe.
http://4nieuws.nl/buitenland/574163/groot-brittannie-stuurt-meer-hulp-naar-syrie.html
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=m7&s=m43&ss=P2155&l=NL

Je kan blijven lullen wat je wilt hierzo, maar niemand hier kan jou mening accepteren omtrent dit, althans, op een enkeling na dan (waaronder ik zelf).

Laat ik een stapje verder gaan...

Ik hoop dat IS de strijd wint in Syrië en Irak en daarzo de regeringen omver werpt en zo doorstoot naar Saudi Arabië (whabi's). Dit klinkt uiterst pijnlijk in ieders oren, maar wie anders moet assad verdrijven en die irakezen laten weten dat je een land niet moet regeren ten gunste van 1 groep, namelijk de sjiieten?Als eenmaal dit doorgevoerd is, zal IS vanzelf uit elkaar vallen als eenmaal de soennieten meer gerespecteerd worden daarzo, want zoals sommige weten, is IS ontstaan uit frustratie en pijn van soennieten, als gevolg van jaren lange discriminatie en onrecht door de alewietische assad en de sjiitische Iraakse machthebbers jegens hen. Net als ieder mens, wed men op het meest succesvolste paard, en dat is IS. Vandaar dat massaal alle rebellengroepen zich aansluiten bij IS, zelfs Al-nusra. En ook al sluiten deze zich daar niet bij aan, dan gaan die strijders wel naar IS toe.

Daarnaast kan optie nummero 2 gebruikt worden, en die luid als volgt: splits Irak en Syrië op in 4 delen: 1 kleine deel voor arabische alawieten, 1 deel voor sjiieten, 1 deel voor soennieten en 1 deel voor de Koerden. Jammerlijk zijn niet alle gebieden net zo even rijk aan mineralen etc en zal men niet snel twee landen op willen splitsen...

Btw: ik vind IS ook verschrikkelijk, laat dat duidelijk wezen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven