XXL Nutrition

IS: nasleep

Elke moslim is er 1 van hunnie?

Zoals je weet Rob, het zijn niet eens de moslims die het grootste probleem zijn, het zijn die laffe pvda burgemeesters die zich hier niet tegen uit durven te spreken. De incompetentie van onze volksvertegenwoordigers is gewoon beschamend. Kijk naar het niveau van 99% vd tweede kamerleden en besef dat dit de meest getalenteerde hielenlikkers zijn. Kan je nagaan wat zich op lokaal niveau bevindt.

Hoewel ik ook wel eens wil horen waarom zo'n idioot wordt uitgenodigd door die moslims zijn jouw 'methodes' behalve immoreel ook niet effectief. Wij moeten als samenleving gewoon weer eens gaan beseffen waar wij voor staan, en dat als mensen daar niet achter staan, zij geen plek hebben hier. En vooral, dat je je niet hoeft te schamen voor het gevoel van superioreit tov middeleeuwse religieuzen, maar in tegendeel, opkomen voor de eigen, en afkeer van hun cultuur.

( dat er überhaupt discussie is of zo'n man hier moet komen is gewoonweg beschamend)

Nou bepaalde mensen ben ik liever kwijt dan rijk. Deze mensen moeten eens beseffen dat wij niet over ons heen laten lopen. Wil je hier komen met een grote bek, dan kan je klappen verwachten. Beter blijf je thuis, kan je roepen wat je wilt.

Steensteens goedbedoelde ghandi visie begint ook een beetje tenenkrommend te worden trouwens.

"First, they ignore you. Then, they will laugh at you. Then they will fight you, then you win."

2rrsa4i.jpg

Goed verhaal Robbie.

Nou bepaalde mensen ben ik liever kwijt dan rijk. Deze mensen moeten eens beseffen dat wij niet over ons heen laten lopen. Wil je hier komen met een grote bek, dan kan je klappen verwachten. Beter blijf je thuis, kan je roepen wat je wilt.
Zou je TheDeen klappen geven?

Rob g heeft wel gelijk dat dit probleem niet op een humane wijze kan worden opgelost. Iedereen spreekt altijd slecht over die dictators maar het land was beter met hun aan de macht, dan zonder hun.. Dit heeft het verleden al meermaals aangetoont. De manier van leiden is voor ons wreed, maar in een land waar iedere zwakheid wordt misbruikt moet je wel me strenge hand leiden. Dit wil niet zeggen dat ik het vake buitensporig geweld, zelf met het voorgaande in het achterhoofd goedkeur.

Ik pleit voor meer machtsgebruik tegen over IS en alle andere ' ik wil de wereld zien branden' groeperingen. Maar niet perce op de manier die rob g aangeeft.

Even ter zijde, de mensen die denken dat dit probleem nog op een humane wijze op te lossen is hebben de voorbije 2 jaar onder steen geleefd.. My opinion.

Ik sta achter je hoor RobbieG

2cff87cf35bc5bb8173b657d23769a67.jpg

Hoopte liever dat Turkije gezamenlijk met SA een militaire interventie zou gaan beginnen. Na 4 jaar is die schurk nog steeds aan de macht...

http://nos.nl/artikel/2035593-veldslag-tussen-is-en-leger-assad-ruim-100-doden.html
Strijders van de terreurorganisatie islamitische Staat hebben zeker 70 militairen gedood bij een grote aanval op gebieden die in handen zijn van de Syrische leider Assad. Aan de kant van IS vielen zeker 40 doden, meldt een Syrische mensenrechtenorganisatie. IS liet weten de stad al-Sukhna te hebben veroverd, in het oosten van de provincie.

Assad zit al langer zwaar in het defensief, Hezbollah helpt in mijn optiek alleen in de grensgebieden met Libanon en dat is eigenlijk de enige echte kracht die de steeds beter getrainde en bewapende 'rebellen' kan overvechten.

Wordt tijd voor Assad om geheel Syrië op te geven en een nieuwe alewitische staat te gaan creëren het is demografisch niet te redden meer. Geen manschappen, geen steun van meerderheid bevolking.

http://nos.nl/artikel/2035593-veldslag-tussen-is-en-leger-assad-ruim-100-doden.html

Assad zit al langer zwaar in het defensief, Hezbollah helpt in mijn optiek alleen in de grensgebieden met Libanon en dat is eigenlijk de enige echte kracht die de steeds beter getrainde en bewapende 'rebellen' kan overvechten.

Wordt tijd voor Assad om geheel Syrië op te geven en een nieuwe alewitische staat te gaan creëren het is demografisch niet te redden meer. Geen manschappen, geen steun van meerderheid bevolking.
İnderdaad. Fouten gemaakt door de imperialistische mogendheden (ten tijden van WO1) worden al een eeuw met mensenlevens betaald in die regio. Ieder stroming/bevolking een stuk land geven is de einige oplossing.

60e28d65510672ad22c65c4954b23370.jpg

Zoals het er naar uit ziet, is Daesh van plan om na ramadi, andere gebieden in te lijven.

De 'golden division' is gevlucht.

:hahaha:

Die milities kunnen toch voor serieus tegengewicht zorgen als ze snel reageren en de coalitie z'n doelen goed kiest.

De 'golden division' is gevlucht.

:hahaha:
Arabieren uitgerust met militair materieel zijn net als bosapen: als ze zien dat ze in het nauw worden gedreven, vluchten ze gelijkt weg. Laffer dan dit bestaat niet. Kudos voor die strijders van IS, want die blijven wél tot de dood vechten, ookal blijft het een verschrikkelijke organisatie die vroeg of laat van de aardbodem weggevaagd moet worden...

Met het Trijntje naar Auschwitz

Terug
Naar boven