Fitness Seller

IS: nasleep

Weetje, men gelooft gauw alles als wederom de moslims in kwaad daglicht worden gesteld. De koerden zijn weer eens de dupe geworden van wreedheid, terwijl deze, o zo geroemde "strijders" geen haartje beter zijn dan daesh, en dan refereer ik naar YPG met hun daden in noord Syrië. Maar daar hoor je niks van. Hypocriet. Maar dat zijn we niet anders gewend van de westerse media.

Het is vast waar dat je er niks over hoort of leest en dat Koerden makkelijk als slachtoffer en 'de goeden' worden neergezet maar dat YPG geen haartje beter zijn dan IS is objectief gezien natuurlijk onzin.

Het is ook een feit dat Koerden in Turkije op bepaalde manieren onderdrukt werden/worden en dat ze eigenlijk overal lichtelijk uitgekotst worden.

Zowel de pan Arabische als islamitische invulling van 'dictators' vroeger of rebellen groepen tegenwoordig is niet echt aan hen besteed. Je bent iets te bevooroordeeld ben ik bang.

Laatst bewerkt:
Het is vast waar dat je er niks over hoort of leest maar dat YPG geen haartje beter zijn dan IS is objectief gezien natuurlijk onzin.

Je bent iets te bevooroordeeld ben ik bang.
ISIS past de dood toe. YPG jaagt andere bevolkingsgroepen zoals turkmenen en arabieren weg uit de gebieden waar ze oorspronkelijk wonen. Daarnaast worden IS-collaborateurs aangepakt. Geen één terreurorganisatie gehoorzaamd zich aan de convensies van Genève.

ISIS past de dood toe. YPG jaagt andere bevolkingsgroepen zoals turkmenen en arabieren weg uit de gebieden waar ze oorspronkelijk wonen. Daarnaast worden IS-collaborateurs aangepakt. Geen één terreurorganisatie gehoorzaamd zich aan de Genève convensie.

Begrijp wel dat het 1 een antwoord is op het ander.

IS is een offensief gestart tegen Koerden in Irak en Syrië, daarop is het antwoord gekomen.

ISIS past de dood toe. YPG jaagt andere bevolkingsgroepen zoals turkmenen en arabieren weg uit de gebieden waar ze oorspronkelijk wonen. Daarnaast worden IS-collaborateurs aangepakt. Geen één terreurorganisatie gehoorzaamd zich aan de convensies van Genève.

Waar kennen we dit toch van?

Tis overduidelijk dat je wel vooroordelen hebt tegenover turkije. Als psychoturko koerden haat en v turken houdt, dan is dat voor u juist andersom. Psychoturko post tenminste ookde kwade shit v de koerden, iets waar jij je ogen voor sluit omdat de loerden tegen de turken vechten, die jij graag zit te haten.

Denk dat je in de war bent.

Turkije en psycoturko ontkennen de Armeense genocide, daardoor heb ik weinig trek in de verhalen over de Koerden. Dergelijke mensen vallen niet serieus te nemen.

Een hekel hebben aan religie is overigens niet hetzelfde als volledige bevolkingsgroepen haten.

Laatst bewerkt:
Wat vind jij van patriotten die mijlenver van het desbetreffende land af wonen?
Het is dat ik nog 4 jaar hier "vast zit" ivm studie, maar wees gerust. Ook na die vier jaar, zal ik hier (DBB) nog hopelijk te zien zijn. Roflol:

En dan ga je terug om met de Koerdische stiefdochter van een Armeniër te trouwen? :)
Nee. Ik trouw niet met die berggeiten. Dan blijf ik liever vrijgezel en mastrubeer ik wel liever om aan mn seksuele behoeftes te voldoen. Roflol:

(swt)

IS: "We hebben al 4.000 strijders Europa binnengesmokkeld"

STRIJD TEGEN IS IS heeft naar eigen zeggen al "duizenden jihadisten" Europa binnengesmokkeld. De strijders mengden zich 'anoniem' tussen de duizenden onschuldige vluchtelingen die naar West-Europese landen trokken. Een smokkelaar die in dienst van de extremisten werkt, stelt dat de operatie die nog altijd volop aan de gang is, "een compleet succes is."

"We maken gebruik van de generositeit van de ontwikkelde westerse landen om samen met vluchtelingen die landen te infiltreren."
IS-mensensmokkelaar
Hij sprak met de Amerikaanse website Buzzfeed en waarschuwde glimlachend als volgt: "Wacht maar." IS stuurt haar strijders langs de slecht bewaakte Turkse grens richting onze contreien. Intussen heeft de extremistische moslimgroepering al 4.000 strijders "gevechtsklaar" in Europa gestationeerd, beweert de spilfiguur die anoniem wilde blijven. De strijders zijn uit op revanche voor de luchtaanvallen die uitgevoerd worden onder leiding van de Amerikanen. "Als ze ons aanvallen, dan slaan we terug."

"We maken gebruik van de generositeit van de ontwikkelde westerse landen om samen met de vluchtelingen die landen te infiltreren." Intussen hebben al meer dan anderhalf miljoen vluchtelingen de grens met Turkije overgestoken om te ontsnappen aan het bloedvergieten in Syrië. "Duizenden hebben via de Turkse havensteden Izmir en Mersin de oversteek gewaagd richting Italië." Volgens hem heeft de meerderheid van de strijders Zweden en Duitsland gekozen als eindbestemming. "Ze maken de reis als vluchtelingen en vragen dan bij aankomst asiel aan."

Klaar voor de strijd
De beweringen van de IS-smokkelaar worden bevestigd door twee mensensmokkelaars die actief zijn in Turkije. Ze helpen op hun beurt IS-strijders de grens over om "Europa te infiltreren onder het mom van asielzoekers." "Sommige van de strijders willen gewoon hun familie gaan bezoeken in Europa. Anderen vertrekken om klaar te zijn voor de strijd."

De IS-smokkelaar die vanuit Syrië opereert en een voormalig lid is van de Syrische veiligheidsdiensten zegt verder dat IS barst van ambitie. "Het is onze droom om het kalifaat uit te breiden over de ganse wereld en dat zal ook gebeuren. Sommige dingen mag ik van hogerhand vertellen en andere zaken niet maar dat het ons streven is om het kalifaat dat we in Syrië gesticht hebben uit te breiden over de ganse wereld mag ik wel kwijt."

Oproep tot bloedvergieten
Verder mag hij naar eigen zeggen ook vertellen dat de aanvallen in het Westen niet gericht zullen zijn tegen burgers maar tegen de overheden. Hoe dat precies allemaal in zijn werk zal gaan, weet hij ook niet in detail. Zijn gesprek met Buzzfeed volgt amper een paar dagen nadat een woordvoerder van IS, moslims in het westen opgeroepen heeft om terreuraanvallen uit te voeren. Abu Mohammed al-Adnani zei tot zijn geloofsgenoten dat ze elke kans tot bloedvergieten moeten grijpen. Hij prees ook de recente terreurdaden in Australië, Frankrijk en ons land. "We herhalen onze oproep naar alle moslims in Europa, om kruisvaarders in het Westen te treffen in hun thuislanden."

Intussen voert Turkije de strijd tegen de mensensmokkelaars op. "De illegale immigratie is een belangrijk issue en Turkije voert de strijd tegen de mensensmokkel op", aldus de ambtenaar. "De beste manier om het probleem aan te pakken is een internationale actie in Syrië zelf. Daar moet het probleem opgelost worden." Op de vraag of hij weet heeft van de actieve smokkel van IS-strijders antwoordt hij negatief. "We hebben in de mate van het mogelijke, de strengste maatregelen getroffen tegen de activiteiten van IS. We hebben geen weet van het actief smokkelen van IS-strijders in boten met vluchtelingen", besluit de man die anoniem wilde blijven.

"We maken gebruik van de generositeit van de ontwikkelde westerse landen om samen met vluchtelingen die landen te infiltreren."
IS-mensensmokkelaar

hln.be

Clickbait troep strikes again

Turkse grondstrijdkrachten zijn dinsdag het noorden van Irak binnengegaan. Ze zitten achter Koerdische guerrillastrijders aan die verantwoordelijk worden geacht voor een aanslag met een bermbom die zondag aan zestien Turkse militairen het leven kostte, zegt een regeringsmedewerker.

Bewerkt door: Redactie8 september 2015, 14:12- Bron: AP

PKK-strijders inspecteren kraters die zijn veroorzaakt door Turkse luchtaanvallen in het noorden van Irak. © AFP

'Dit is een kortdurende maatregel die bedoeld is om te voorkomen dat de terroristen ontsnappen', zei de functionaris, die op grond van overheidsregels niet bij naam genoemd kan worden. 

Het particuliere persbureau Dogan meldde op grond van militaire bronnen dat twee bataljons speciale troepen de grens zijn overgestoken.

Maandagnacht bombardeerden vliegtuigen van de Turkse luchtmacht Koerdische guerrillastrijders en kampen van de Koerdische PKK in Noord-Irak. Daarbij werden volgens het staatspersbureau Anadolu tegen de veertig PKK'ers gedood

Bermbom

Eerder dinsdag kwamen veertien Turkse politieagenten om door een bermbom in het oosten van Turkije. De agenten begeleidden in de provincie Igdir een groep douanebeambten naar de grens met Armenië toen de bom ontplofte, meldde Anadolu. Bij de aanslag raakte ook een aantal agenten gewond.

Bron: volkskrant

---------- Toegevoegd om 16:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Speciaal voor onze Koerden/Armenen knuffelaar Frej...een paar mooie pics die je kunt bezichtigen en uitprinten, zodat je ze kunt ophangen boven je bed, naast al die andere posters van behaarde naakte mannen waar je op geilt:

Dit kan voor sommigen (en frej) schokkend zijn. Dus niet openen als je een zwakke maag hebt....
Of net gegeten.
http://m.liveleak.com/view?i=038_1441696384

Dit zijn fotos van de "vrijheidstrijders" oftewel terroristen van de pkk die door de Turkse Rode baretten (het liefst) uitgeschakeld zijn of gewond opgepakt. Dit zijn verse foto's, aangezien dit de terroristen zijn die de aanslag hadden gepleegd op een voorbij rijdende legerkonvooi in daglica, gister. Strijd heeft zich nu verplaatst naar noord irak zoals al eerder gezegd.

Laatst bewerkt:
Bedankt psycoturko, vind het erg attent dat je zo aan mij denkt. :)

Maar wat heeft dit met ISIS te maken?

Bedankt psycoturko, vind het erg attent dat je zo aan mij denkt. :)

Maar wat heeft dit met ISIS te maken?
Geen dank. Roflol:

De vijand van je vijand is je beste vriend.... Beetje hulp na zoveel bombardementen van de "coalitie" is toch wel zo lief van de turken?

Nee, nu serieus. Misschien is dit het begin van een groter offensief over de landsgrenzen van Turkije? De premier heeft vandaag gezegd dat alle terroristen worden uitgeschakeld, hetzelfde zei onze Recep ook. Om dat te bereiken, moeten ze wel optreden in Syrië en irak.

Laatst bewerkt:
roflol emoticons, het blijft lastig.

Terug
Naar boven