Zou het geen goed idee zijn voor je bloeddruk als je de distinctie zou maken tussen Koerden en de PKK, op dezelfde manier dat ze het in de geschiedenisboeken over Duitsers en Nazi's hebben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen dank. Roflol:
De vijand van de vijand is je beste vriend.... Beetje hulp na zoveel bombardementen van de "coalitie" is toch wel zo lief van de turken?
Nee, nu serieus. Misschien is dit het begin van een groter offensief over de landsgrenzen van Turkije? De premier heeft vandaag gezegd dat alle terroristen worden uitgeschakeld, hetzelfde zei onze Recep ook. Om dat te bereiken, moeten ze wel optreden in Syrië en irak.
Die distinctie kan ik idd niet meer zo goed maken: na zo vaak er achter te komen zijn dat koerden (die ik ken) toch PKK sympathisanten zijn terwijl ze er voor steevast iets anders beweerde, kan ik moeilijk die onderscheid maken. Neemt natuurlijk niet weg dat de meerderheid van de koerden vooralsnog de PKK niet steunen.Zou het geen goed idee zijn voor je bloeddruk als je de distinctie zou maken tussen Koerden en de PKK, op dezelfde manier dat ze het in de geschiedenisboeken over Duitsers en Nazi's hebben.
Mij heb je nooit horen zeggen dat ik geen nederlander ben, althans, qua persoonlijkheid/denkwijze etc. Genetisch gezien is dat een ander verhaal. Maar Ik durf dus wel te zeggen dat ik meer nederlander ben dan turks, wanneer je mij vergelijkt met een Turk uit Turkije. Maar daar zijn de meningen over verschillend.Ik heb dit zoveel mensen horen zeggende realiteit is echter dat Nederlandse turken veel meer Nederlands zijn dan ze denken.
Wel grappig dat de meeste Turkse uitwisselingsstudenten die ik heb meegemaakt juist hier (België) zijn gebleven en werken nu
Ofwel gras lijkt altijd groener
wtf man
https://youtu.be/P6iTcp0go4cZou het geen goed idee zijn voor je bloeddruk als je de distinctie zou maken tussen Koerden en de PKK, op dezelfde manier dat ze het in de geschiedenisboeken over Duitsers en Nazi's hebben.
.Politici verontrust: 'IS geniet brede steun onder Turkse jongeren in Nederland'
80 procent van de Turkse jongeren in Nederland keurt niet af dat uit naam van de jihad geweld wordt gebruikt tegen mensen met een ander geloof. Ook vindt 80 procent van de ondervraagden de terugkeer van jihadstrijders naar Nederland geen probleem. Dat blijkt uit een onderzoek van Motivaction, in opdracht van Forum, bij 300 Turkse en 400 Marokkaanse Nederlanders van 18 tot 34 jaar oud.
Het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO), een samenwerkingsverband van 380 moskeeën, heeft „met ontsteltenis" kennis genomen van het onderzoek, schrijft De Telegraaf. Het CMO wil het onderwerp aankaarten maar nuanceert:
„Er is nader onderzoek nodig, des te meer omdat dit rapport sterk afwijkt van eerdere onderzoeken. Op het eerste gezicht ontbreekt op onderdelen de nuancering."
De Nederlandse politiek reageert verontrust over de brede steun onder Turkse jongeren in Nederland voor gewelddadige groepen als IS.
Express.be

Is Erdogan eigenlijk nog bezig met strijd tegen IS of alleen nog maar tegen PKK?
Wij van WC-eend...Jean, ik begrijp dat je heel bang bent voor moslims, maar al je iets verder had gekeken dan had je gezien dat dit onderzoek van geen kant klopt. Misschien dat je na het lezen van dit artikel toch weer even naar buiten durft te gaan. Wat frisse lucht zal je goed doen.
http://nos.nl/artikel/2044336-asscher-onderzoek-naar-turkse-jongeren-onzorgvuldig.html
Doen een aanbeveling voor WC-eend