Fitness Seller

IS: nasleep

noem je hem nou berggeit

-Nice die drone actie!

-Dat filmpj van die onthoofding is wel zwaar.. Ook de boodschap die de onthoofder brengt is angstaanwekkend.

Klinkt als iemand met een Brits accent.

Verschillende bronnen in Koerdisch Irak hebben gemeld dat de Nederlander Khalid K. tijdens gevechten daar om het leven is gekomen. Het is echter nog niet bevestigd. De uit Almere afkomstige K. vocht voor IS (ISIS) en werd bekend omdat hij ervan werd beschuldigd onthoofdingen te hebben gepleegd. Nadat de foto's werden gelekt publiceerde Crimesite een gesprekje met hem waarin hij ontkende de genoemde onthoofdingen te hebben gepleegd.

Volgens Chessy, de man die bemiddelde rond dit contact, was Khalid K. erg bang en wilde hij koste wat kost zijn verhaal naar buiten brengen. Hij was met name bang voor de rivaliserende groep El Nusra die in Syri vecht tegen het regime van Al Assad en aan Al Qaida gelieerd is. Nusra-leden zouden een prijs op zijn hoofd hebben gezet.

In juni ging het gerucht dat Khalid K. gedood zou zijn tijdens gevechten in de omgeving van Ar-Raqqa in het noordelijk deel van Syri. Dit bleek niet zo te zijn. K. verstuurde als reactie nieuwe beelden van zichzelf via Twitter. Volgens Chessy had de AIVD K. al in 2008 in het vizier tijdens een grootschalig onderzoek en stond hij toen in contact met vier Haagse jihadi's die naar Somali zijn gereisd en in Kenia werden gearresteerd. Ook stond hij in contact met Murat . en ronselde hij jihadisten. Vlak voor hij naar Syri vertrok zat hij 14 dagen in hechtenis op verdenking van deelname aan een terroristische organisatie. Kennelijk stond zijn naam niet gesignaleerd bij Interpol, hij kon althans zonder problemen via Turkije Syri binnenreizen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rust in vrede Khalid, op familiefeesten was je best leuk.

Laatst bewerkt:
In een oorlog gebeuren er nou eenmaal vreselijke dingen. Alsof het Amerikaanse leger niet duizenden burgers heeft gedood de afgelopen 10 jaar.. Guantanomo bay.. etc. etc. je kan makkelijk zo nog 5 dingen op noemen die echt niet kunnen.

Hij is 1 van de honderd duizenden die in deze oorlogen zijn gestorven. lekker boeiend.

Adil neemt het consequent op voor baardapen die hem allang onthoofd hadden als ze lazen wat hij allemaal hier heeft geschreven.

:D
Ik vind het afschuwelijk wat ze doen, maar we vergeten vaak naar on zelf te kijken en naar andere te wijzen...
Maar of ik het consequent voor hen op neem? Nee, dat zeker niet!

Ik vind het ook fuckt up voor die journalist en diens familie. Op de zelfde manier dat ik het fuckt up vind dat Amerika heel wat bloed aan haar handen heeft.. Maar op de een of andere manier speelt Amerika het altijd zo klaar dat ze als helden, dan wel slachtoffers uitkomen..

sterke argument - adil is het toch ? zegt waarschijnlijk genoeg
Wat zegt het dan?

Dat mij visie afwijkt van die van jou, betekent niet gelijk dat ik meteen een stempel om mijn kop gedrukt krijg. Het enige verschil tussen ons twee is, dat het voor mij wat makkelijkere is om neutraal te blijven en het vanuit meerde perspectieven in kan zien.

Ja, dat blijkt uit je postgeschiedenis ja.

Klinkt als iemand met een Brits accent.
Jup http://www.lbc.co.uk/is-militant-was-a-londoner-voice-expert-tells-lbc-95742
A voice expert has told LBC that the IS militant who beheaded a US journalist is probably from London. The video footage appeared to show a masked man, speaking in English with an English accent, killing James Foley, who was seized by armed men in Syria in November 2012. Claire Hardaker, a lecturer in Linguistics and English Language at Lancaster University, studied the clip and told Nick Ferrari his southern vowels would place him in the south. She said: "We seem to have definitely southern vowels and some interesting pronunciations - he says Muslims in quite an interesting way. You say Muzz-lim with a Z sound, but he says Muss-lim with an unvoiced S. "We're definitely looking at a British accent, from the south and probably from London."
En http://uk.reuters.com/article/2014/...ews&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Cameron returns to London to discuss Islamic State video (Reuters) - British Prime Minister David Cameron will interrupt his holiday and return to London on Wednesday after Islamic State released a video that appeared to show the beheading of a man identified as a U.S. journalist, featuring comments by a man with a British accent. "He will meet with the Foreign Secretary and senior officials from the Home Office, Foreign Office and the agencies to discuss the situation in Iraq and Syria and the threat posed by ISIL terrorists," a statement from Cameron's office read. Britain said earlier it would also be working closely with the United States to identify the man shown in the video holding a knife, who appeared to have a British accent.
Kan Jozias von Arschlog iets van leren. ---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------
In een oorlog gebeuren er nou eenmaal vreselijke dingen. Alsof het Amerikaanse leger niet duizenden burgers heeft gedood de afgelopen 10 jaar.. Guantanomo bay.. etc. etc. je kan makkelijk zo nog 5 dingen op noemen die echt niet kunnen. Hij is 1 van de honderd duizenden die in deze oorlogen zijn gestorven. lekker boeiend.
Heb het Amerikaanse leger nog nooit journalisten zien onthoofden.

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

:D Ik vind het afschuwelijk wat ze doen, maar we vergeten vaak naar on zelf te kijken en naar andere te wijzen...
Waar moet je in deze kwestie naar kijken bij jezelf dan?

Klopt het dat Obama die groepering anders noemt? (hij lijkt geen ISIS of iets in die trent te zeggen)

Onthoofding is wel ziek, vraag me af hoeveel pijn je voelt eer je dood bent, of dat het allemaal vrij snel gaat.

Snap ook niet waarom hij het voorleest, yolo waarschijnlijk is hij toch al ziek gemarteld, waarom dan hun zin geven..

http://www.liveleak.com/view?i=58c_1407138799
http://www.liveleak.com/view?i=dc2_1406381313

Iemand daar de vids van? hij is van YT verwijderd..

Heb het Amerikaanse leger nog nooit journalisten zien onthoofden.

Dus als hij was neergeschoten dan zou er geen heisa van gemaakt worden. Alsjeblieft zeg.. Als je denkt dat dit zo enorm erg is dan heb je echt een roze bril op. Hoe die gedood is is wel bruut. Maar er gebeuren zulke vreselijke dingen in oorlogen dat dit echt niet iets bijzonders is.

btw.. Over dode lijken pissen en korans verbranden is wel ok toch?

...

Laatst bewerkt:
COD style! Heerlijk.

Leuke filmpje hieronder voor iedereen denkt dat de V.S. geen oorlogsmisdaden begaat. Aan beide kanten worden vreselijke dingen gedaan. Dat gebeurt in elke oorlog.

Denk nu maar is na hoeveel van dit soort dingen in de doofpot worden gedouwd en nooit aan het licht komen.

[YOUTUBE]www.youtube.com/watch?v=dLRSEpU2-4w[/YOUTUBE]

Terug
Naar boven