Fitness Seller

IS: nasleep

Volgens mij is de VS helemaal niet zo happig om daar weer vanalles te starten. Waar maken jullie dat uit op?

Volgens mij is de VS helemaal niet zo happig om daar weer vanalles te starten. Waar maken jullie dat uit op?

Inderdaad, Obama heeft uitdrukkelijk gezegd dat Amerika enkel logistieke steun en luchtsteun zal bieden.

Duitsland en Italie ga nu ook wapens leveren aan de Koerden trouwens.

De Duitse regering bereidt wapenleveringen voor aan de Koerden die in Irak slag leveren met de strijders van de extremistische terreurgroep Islamitische Staat (IS). Dat hebben de Duitse minister van Defensie Ursula von der Leyen en minister van Buitenlandse Zaken Frank-Walter woensdag in Berlijn bekendgemaakt.

Ook Italie is bereid om de Iraakse troepen te bewapenen, laat minister van Defensie Roberta Pinotti weten.

Laatst bewerkt:
Inderdaad, Obama heeft uitdrukkelijk gezegd dat Amerika enkel logistieke steun en luchtsteun zal bieden. Met andere woorden geen G.I.'s op de grond.

Aan die Italiaanse rommel zullen ze wel niet veel hebben.

:trollface:

Dacht dat de Italianen tegenwoordig wel redelijk bewapend zijn hoor.

Beretta en Augusta zijn prima merken.

Maar of speciaal daar behoefte aan is in Irak? Nee, dat lijkt me niet.

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:36 ----------

Inderdaad, Obama heeft uitdrukkelijk gezegd dat Amerika enkel logistieke steun en luchtsteun zal bieden. Met andere woorden geen G.I.'s op de grond.

Aan die Italiaanse rommel zullen ze wel niet veel hebben.

:trollface:

En toch lees ik hier en daar wel wat berichten dat er een aantal senatoren (en dan vooral Democraten) niet onwelwillend staan tegenover 'boots on the ground'. Maar dat zal er vast niet door komen.

Knap dat je dat allemaal weet.

Ik hoop dat Obama gehakt maakt van die neo fascisten van IS. :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

leberecht is de leider van isis.

Heeft relatief gezien ook lang geduurd.
Normaal gaat het van, ''ja we hebben bronnen dat ze chemische wapens bezitten, volgende dag bombarderen ze die shit''.
Isis was allang op de radar, maar er werd bewust lang gewacht.

Bewust inderdaad, omdat Obama al had aangegeven dat ze niet weer een oorlog wilden gaan starten.

rtx152wm.jpg

dat is een rare keuken zeg.

Heeft relatief gezien ook lang geduurd. Normaal gaat het van, ''ja we hebben bronnen dat ze chemische wapens bezitten, volgende dag bombarderen ze die shit''. Isis was allang op de radar, maar er werd bewust lang gewacht.

Hallo Martin Vrijland.

Terug
Naar boven