MuscleMeat

IS: nasleep

Wel vanwege zijn kennis, hij verkondigt onzin zoals de Moefti van Jeruzalem die zo ongeveer verantwoordelijk is voor de Holocaust. Niet dat het een fris figuur was maar Jansen maakt zijn rol expres vele malen groter. Ja laten we vooral de discussie overlaten aan alleen de experts op dit gebied. We sluiten het forum dan ook maar gelijk. Hirsi Ali is overigens ook gewoon een leugenaar met een bedenkelijke reputatie. Stemmingmaakster die precies weet waar ze mee bezig is. Heb nog wel ergens een docu met haar staan waarin o.a. Theo van Gogh en Hans Teeuwen voorkomt. Viel goed te zien hoe doortrapt ze eigenlijk is.
Daarover gesproken. Ook geschreven door Hans Jansen: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/06/weet_je_wie_ook_over_het_jodenvraagstuk_nadachten.html

Bijna iedere maatschappelijk relevante criticus wordt door jou dan neergezet als leugenaar. Makkelijk dan. Wat vond je van Theo dan?

http://www.nu.nl/buitenland/3860489/syrie-wil-samenwerken-met-vs-terreur.html 'Syrie wil samenwerken met VS tegen terreur'

Dat heeft de Syrische minister van Buitenlandse Zaken, Walid al-Moualem, maandag gezegd. Moualem sprak tijdens een persconferentie op de Syrische staatstelevisie. Hij veroordeelde ook de moord op de Amerikaanse journalist James Foley door terreurbeweging Islamitische Staat (IS).

onder anderen de Britse voormalige legerleider Richard Dannat geopperd met Assad te gaan samenwerken, nadat de beelden van de onthoofding van Foley vorige week waren opgedoken.

Maar de Britse regering blijft erbij dat de Syrische president Bashar al-Assad moet opstappen wegens het harde optreden van zijn regime in de al ruim drie jaar durende burgeroorlog. Islamitische Staat heeft niet alleen een deel van Irak, maar ook van Syri bezet.

Duitsland liet maandag weten geen plannen te hebben om met Assad samen te werken. Het regime van Assad heeft op ieder vlak grote misdaden begaan, aldus een woordvoerder, wat het moeilijk voor te stellen maakt dat de landen zullen gaan samenwerken.

• Topic Starter Topic Starter
Dit lijkt me anders een uitstekende kans om Assad strenge voorwaarden op te leggen in ruil voor samenwerking.

Top! Met Assad heb je dan ook een hele betrouwbare partner :o :roflol::roflol::roflol:

ani-chuck_norris-thumbs_up.gif

Van Assad weet je tenminste wat je kan verwachten, dat brengt stabiliteit :)

Assad, Hoessein, Khadaffi, Moebarak waren/zijn triest genoeg beter als leider voor hun land dan de alternatieven.

Dus je kan pas een kenner zijn als je zelf een islamiet bent? Geloof me, die Hans Jansen lult jou helemaal onder tafel als je het over de geschiedenis en inhoud van de islam wilt hebben.
Maar goed, jouw onfeitelijke Poetin propaganda hebben we al in een topic elders gelezen.

Je kan pas kenner zijn als je zelf islamiet bent? Wtf wanneer heb ik dat gezegd?
Als je echt goed onderzoek hebt gedaan naar religie, dan ga je daar dus echt never nooit niet zelf aan deelnemen.
Prima dat hij mij onder de tafel lult over de islam, dan lul ik hem onder de tafel over zijn eigen religie. :roflol:

Beetje hetzelfde als hooligan expert zijn van club A en verkondigen hoe slecht dat allemaal is.
Maar vervolgens ben je zelf hooligan bij club B. :roflol:

Wat heeft ''Poetin propaganda'' hier trouwens mee te maken?

---------- Toegevoegd om 01:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

Foley murder video 'may have been staged'

(Op alternatieve nieuws kanalen is nog veel meer info/speculaties te vinden)

http://www.telegraph.co.uk/journali.../Foley-murder-video-may-have-been-staged.html

http://www.inquisitr.com/1431397/ja...t-the-hands-of-abdel-majed-abdel-bary-anyway/

---------- Toegevoegd om 01:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ----------

Ja, als je 1 gast aan tafel uitnodigt tegenover een aantal gasten die het niet met je eens zijn, word je altijd gebashed. Maar van een ontmaskering a la Henk Krol is hier toch geen sprake. Jansen is een islamgeleerde en heeft zich er meer in verdiept dan wij allen bij mekaar. Als we het dan toch over ontmaskering hebben, dan is dit bekende fragment een veel beter voorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=sQMpyVoCLN4

Ontmaskering?
De enige die hier ontmaskert worden in mijn ogen, zijn die pipo's die de vragen stellen.
Ze hebben iemand daar als gast, die totaal niet zo behandelt word.
Constant vragen waarom hij een muts op heeft, wat ben je dan voor simpele mong**l.
Begrijp wel waarom hij daar weg gegaan is, wat een poppenkast zeg.

---------- Toegevoegd om 01:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:52 ----------

Nog wat Vermeersch over de islam. Is al heel wat anders dan die hersendode PVV'er.

+ Voor Vermeersch

Laatst bewerkt:
Wat ongelooflijk triest zeg dat filmpje van Pauw & Witteman. Noemt die moslim een provocateur tenzij die zelf heel aanvallend bezig is. Ik weet niet of ik mij zo rustig had kunnen houden als hem. Doorzagen over zijn hoofddeksel.. alsof dat belangrijk of relevant is?

Als je vindt dat Jeroen Pauw hier goed bezig is ben je echt compleet gestoord. Maakt niet uit wat je mening is. Als journalist ga je zo toch niet te werk. Het feit dat hij niet gelooft in een multi-culturele samenleving zegt ook wel veel over hem als persoon.

om 01:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:20 ---------- Ontmaskering? De enige die hier ontmaskert worden in mijn ogen, zijn die pipo's die de vragen stellen. Ze hebben iemand daar als gast, die totaal niet zo behandelt word. Constant vragen waarom hij een muts op heeft, wat ben je dan voor simpele mong**l. Begrijp wel waarom hij daar weg gegaan is, wat een poppenkast zeg. ----------

Wat ongelooflijk triest zeg dat filmpje van Pauw & Witteman. Noemt die moslim een provocateur tenzij die zelf heel aanvallend bezig is. Ik weet niet of ik mij zo rustig had kunnen houden als hem. Doorzagen over zijn hoofddeksel.. alsof dat belangrijk of relevant is? Als je vindt dat Jeroen Pauw hier goed bezig is ben je echt compleet gestoord. Maakt niet uit wat je mening is. Als journalist ga je zo toch niet te werk. Het feit dat hij niet gelooft in een multi-culturele samenleving zegt ook wel veel over hem als persoon.

Bullshit. Over respect gesproken dan. Die Mohammed Enait zou beroepsmatig ook wel eens voor een rechter kunnen opstaan. Meneer veegt z'n islamitische gat af met de normen en waarden in de Nederlandse rechtszaal. Ga dan niet daar als een klein kind zitten huilen omdat Jeroen Pauw hem terecht aanvalt op zijn wantrouwende houding naar de twee interviewers. Loopt beledigd de studio uit en gaat buiten zitten kniezen terwijl hij notabene degene is die Jeroen Pauw heeft geprovoceerd om buiten z'n boekje te handelen. Bovendien geef ik Pauw groot gelijk, het is gewoon een vieze muts :)

Is ook maar een raar filmpje, dat slachtoffer praat rustig zonder enige spanning in zijn stem.
Vervolgens wordt zijn keel doorgesneden, maar je ziet geen druppel bloed. :roflol:

Ik denk dat iemand anders zn keel heeft doorgesneden, zo simpel is da.

Waarom, jah, mss had ie even geen goesting om een keel open te snijden. Soms heb ik zo ook geen goesting om te studere. Is hetzelfde denk ik

Stukje over James Foley: http://www.bestgore.com/beheading/james-foley-beheading-hoax-slow-motion-frame-by-frame/ -onthoofding in slow motion om aan te tonen dat het fake is -uiteenzetting van interview met broer en zus van Foley (waarvan ze beweren dat het acteurs zijn) Ze beweren dus dat de onthoofding een hoax is

The most important thing to keep in mind that seems to avoid the hoards of the sheeple is that James Foley was a propagandist. He worked for Global Post, absolutely shameless pro Zio, pro war, pro violence, pro police state, pro indoctrination etc. publication with sole goal to brainwash the sheeple and keep them obediently in line. Thus, James Foley was sent to Syria with one and one objective only – to sell the planned military invasion of Syria to the herd.

Goed stuk :D Virusje schrijft voor Bestgore?

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:58 ----------

Daarover gesproken. Ook geschreven door Hans Jansen: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/06/weet_je_wie_ook_over_het_jodenvraagstuk_nadachten.html Bijna iedere maatschappelijk relevante criticus wordt door jou dan neergezet als leugenaar. Makkelijk dan. Wat vond je van Theo dan?
Nee hoor, een criticus is gewoon een criticus. Een idioot is gewoon een idioot. Jansen valt in ieder geval niet in de eerste categorie. Op GS heeft overigens iemand al een goede post geplaatst over die crap van Jansen, die overigens ook wegloopt met Bernard Lewis. Nog zo'n 'expert' op het gebied van de Islam die vooral bezig om zijn eigen agenda te promoten.
"Yale University Press should be reprimanded for publishing a book that has more in common with the ravings of Alex Jones and other conspiracy theorists than deep objective scholarship. While the authors rely on copious documents, the data has been twisted, churned, reshaped and molded into conclusions and biases that take on a surreal and phantasmagoric life of their own. It becomes quite clear that the authors' personal political agendas take priority over simple presentation of facts. The most delusional of the authors' claims is that the Islamic figure Amin al-Husaini (although historical known to have been a supporter of the Third Reich -- there is nothing new in that!), was the primary architect of Hitler's Final Solution to exterminate Jews. The contents show a clear lack of historical understanding and socio-economic contexts in the climate of pre-Nazi, anti-Semitic sentiments that eventually gave rise to the Nazi regime and have absolutely nothing to do with the Middle East. In the author's eyes, Husaini is portrayed as evil than Hitler and then they would like us to believe that this pro-Nazi anomaly in the Middle East is the fundamental source of anti-Jewish and anti-Zionist outrage among Palestinians and other Islam groups. As another reviewer of this book, Ludwig Watzal in Germany, has observed, "all the political problems of the Middle East are blamed by the authors on the Muslim side, as these could never shake off their Nazi past." Of course, the author's radical Zionist associations outside of this book could never consider for a second Israel's possible role in decades long crises in the Middle East. Would-be buyers of this book should do a little research into the neo-con leanings of its authors Rubin and Schwanitz. Schwanitz is close to the Bush the Second's buddy Daniel Pipes (advisor to Guliani's presidential run in 2008). Both are also indebted to the writings of another darling in the neocon yellow pages for Middle Eastern studies Bernard Lewis"

Jansen is een morsige katholieke idioot die ook weinig problemen heeft met doodseskaders.

'Het is niet de leugen die regeert maar de duistere dreiging. We zijn collectief vergeten dat een vreedzame staat ook een aantal gedisciplineerde rotzakken nodig heeft, die zo nodig in het verborgene vuile handen maken bij het vechten voor vrede en vrijheid... de AIVD moet zich beperken tot analyseren en signaleren. Een AIVD-rapport is haast niet te onderscheiden van een scriptie of een proefschrift. Onderzoek en analyse zijn inderdaad van levensbelang, maar wie doet er, zonder dat wij dat willen weten, het vuile werk? We zijn collectief vergeten dat een vreedzame enclave als Nederland ter verdediging niet genoeg heeft aan de eigen vreedzaamheid, maar dat er ook een aantal gedisciplineerde rotzakken nodig heeft die zo nodig in het verborgene vuile handen maken bij het vechten voor vrede en vrijheid. Het zal niet meevallen om dat overtuigend uit te leggen aan al die brave en aardige mensen van het CDA en de ChristenUnie. En aan de rest.

Dat zijn fascistoide ideeen.

Terug
Naar boven