XXL Nutrition

IS: nasleep

Wat ben je toch een doemdenker man, normaal doen zit er bij jou ook echt niet in.

Wat ben je toch een doemdenker man, normaal doen zit er bij jou ook echt niet in.

Ik weet het, de psychiater kon me ook al niet meer helpen.
Zit nog maar 1 optie op denk ik:

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Maar als ze de paspoorten afpakken van deze mensen.
Betekent het dus dat ze illegaal in NL zijn en het land uit moeten.
Dus ze worden nu letterlijk naar de ISIS strijders gestuurd?

d3a8cf0cbbbf7ea70eb8fcd3aa42851e8f4d89bbfe1c3a737b6b7f91c18ef374.jpg

Gaat het in dit geval niet eerder om hun reisvisum?

Gaat het in dit geval niet eerder om hun reisvisum?

Staat duidelijk paspoort.

Maar heb verder geen idee hoe dit wordt afgehandeld eigenlijk?
Komt er een rechtszaak met als gevolg een gevangenisstraf en/of geld boete.
Krijgt men daarna het paspoort gewoon weer terug?
Of wordt men nu direct het land uitgezet?

pl**ris gaat echt uitbreken als Bagdad wordt aangevallen door deze vriendelijke jongens.

-

Laatst bewerkt:
Als het aan IS ligt trainen we in 2015 allemaal in een djellaba met slippers en een lange baard. En dan heet dit forum ISbodybuilding en zijn vrouwelijke forumleden verboden.

Alsof de Koerden het gaan kunnen bolwerken tegen de IS.

Ik was in de veronderstelling dat IS werd teruggedrukt sinds de aanvallen van de us?

Als je die kaart serieus mag nemen lijkt Baghdad geen kans te maken.. Kan me niet inbeelden tot welke massamoorden dat zal leiden..

Blijft relatief. Zodra IS van positie verandert wordt het doorgegeven naar de luchtmacht dus denk niet dat ze plotseling op grote schaal meer grote steden gaan innemen. Nu komt vooral het moeilijker werk,stap voor stap hen ontzetten. Probleem is dat na het succes in juli meer en meer sunni locals zich bij IS aansluiten. In het begin waren dat grotendeels buitenlanders en die waren minder welkom.

Zal lastig worden met een 'blunt knife'.

Als het aan IS ligt trainen we in 2015 allemaal in een djellaba met slippers en een lange baard. En dan heet dit forum ISbodybuilding en zijn vrouwelijke forumleden verboden.

Dat laatste vind ik geen slecht idee, komt toch alleen maar derailings van

Jongens ik ga terug en sluit me aan bij Peshmerga. Zal mede koerden een handje helpen, situatie zal snel veranderen. Shit just got real!!

Terug
Naar boven