AndroidHealthClinic

IS: nasleep

Taking the fight to the heart of the caliphate: Syrian government airstrikes kill at least 29 in Islamic State stronghold city of Raqqa
http://www.dailymail.co.uk/news/art...l-29-Islamic-State-stronghold-city-Raqqa.html

Geen woorden maar daden bij Assad.

Obama says he has a 'developing strategy' to 'ultimately destroy' ISIS
http://www.dailymail.co.uk/news/art...s-air-strikes-Isis-step-up.html#ixzz3CZUD2Q5l
http://www.telegraph.co.uk/news/wor...-year-battle-to-degrade-and-destroy-Isil.html

Kijk uit jongens, Obama heeft een plan.

Laatst bewerkt:
4 op de 5 moslims die we binnen halen zijn helaas niet van goede komaf en wippen als konijnen. Verder is er voldoende causaal verband tussen de binnenkomende moslims en stijgende criminaliteit.

Je kan de boel bagataliseren tot je een ons weegt. Moslims zullen het hier echt niet overnemen. Dat maakt ze niet een mindere stoorzender. Zoals ik al zo vaak zeg, het is meestal een last en nooit een lust. Kortom: wat moeten we er mee?

En naar mijn mening hoeven we helemaal niet iedereen uit de hele wereld het 'recht' te geven hier heen te komen om te proberen er het beste van te maken, want dat zogenaamde proberen is gebleken vooral falen te zijn. Falen wat ons geld kost. Geld waar ik voor moet werken.

En begin aub niet met de we hebben het hier zo goed en kunnen wel wat missen praat. Als jij graag je geld uitdeelt omdat je van mening bent dat iedereen aanspraak heeft op jouw paycheck moet je dat vooral doen. Maar ga het niet pseudowetenschappelijk opdringen aan anderen. Er zijn eenmaal mensen die een hekel hebben aan een blok aan het been, ik bem er daar een van.

Meeste moslims waar mensen last van hebben zijn hier gewoon geboren. Je moet ermee samenleven in 1 land, je hebt niet echt een keuze.

Causaliteit tss moslim en criminaliteit is onzin, omdat er teveel confounders zijn. Je kan zoiets nooit in een experiment gieten, dus is het erg moeilijk om causaliteit aan te tonen. Quasi experimenteel studie moet al rekening houden met shitloads aan variabelen. Moest er zone studie zijn, dan werd het 1000x copy pasted hier op dbb door de bekende board racisten :)

Verder ja, meeste moslims studeren, werken en ontspannen, net zoals rest van nederland. Jij ligt mss wakker van hen, maar zij liggen totaal niet wakker van u rob g. Zij betalen ook belastingen en gezien ze overwegend links stemmen, keuren ze al die overheid programmas goed. Als je dat niet ok vindt, dan stem je maar op vvd of ga je lekker naar amerika ofzo. Ik snap ook niet echt waar je precies naartoe wilt. Meeste moslims zijn hier geboren en hebben een holland id. Klaar.

---------- Toegevoegd om 01:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:01 ----------

Meanwhile, one of Obama's bodyguards was rushed to hospital last night after presidential car ran over his foot

Lol

Meeste moslims waar mensen last van hebben zijn hier gewoon geboren. Je moet ermee samenleven in 1 land, je hebt niet echt een keuze.

Causaliteit tss moslim en criminaliteit is onzin, omdat er teveel confounders zijn. Je kan zoiets nooit in een experiment gieten, dus is het erg moeilijk om causaliteit aan te tonen. Quasi experimenteel studie moet al rekening houden met shitloads aan variabelen. Moest er zone studie zijn, dan werd het 1000x copy pasted hier op dbb door de bekende board racisten :)

Verder ja, meeste moslims studeren, werken en ontspannen, net zoals rest van nederland. Jij ligt mss wakker van hen, maar zij liggen totaal niet wakker van u rob g. Zij betalen ook belastingen en gezien ze overwegend links stemmen, keuren ze al die overheid programmas goed. Als je dat niet ok vindt, dan stem je maar op vvd of ga je lekker naar amerika ofzo. Ik snap ook niet echt waar je precies naartoe wilt. Meeste moslims zijn hier geboren en hebben een holland id. Klaar.

---------- Toegevoegd om 01:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:01 ----------

Meanwhile, one of Obama's bodyguards was rushed to hospital last night after presidential car ran over his foot

Lol

Moslims in NL werken relatief minder, studeren korter en ontspannen meer dan niet moslims, daar durf ik mijn geld wel op in te zetten. Ik lig ook niet wakker van ze, en blijkbaar liggen zij meer wakker van mij dan visa versa. Daarmate dat een grote groep het nodig vind er schreeuwend over op pleinen te gaan staan en daarbij aanzienlijk veel draagvlak krijgt.

En de meeste moslims hebben holland id. Gelukkig hebben ze ook vaak een 2e id. Als dit IS zaakje nog even door ettert komt het er misschien nog wel eens doorheen dat we die holland id's af kunnen pakken. Dat 2e paspoort is toch wel zo'n beetje het enige middel wat nog inzetbaar kan zijn om van bepaalde groep af te komen.

Ik lig echt niet wakker van moslims in NL en zie het ook zeker niet als een bedreiging. Maar het is zeker een (van vele) groepen mensen die we makkelijk kunnen missen in NL. Ik denk zelf wel de voornaamste groep.

Als je een simpele economische analyse zou maken, hoe zou Nederland er uit zien als morgen alle moslims zouden vertrekken? Zeker er zouden veel shoarma zaken sluiten. En veel moskeen. En wat buurthuizen. Misschien een gevangenis. Maar wat zou het effect zijn op de NL begroting. Criminaliteitscijfers. Lijkt me toch interessant.

Alsjeblieft Rob G, had je slimmer ingeschat. Moslims spreken zeker ook moslims ofniet...

Pfff straks blijven er alleen nog maar ras echte Hollanders over, dan ben ik ook weg hier.
Zou een saai kleurloos kutland worden dan.

Als je een simpele economische analyse zou maken, hoe zou Nederland er uit zien als morgen alle moslims zouden vertrekken? Zeker er zouden veel shoarma zaken sluiten. En veel moskeen. En wat buurthuizen. Misschien een gevangenis. Maar wat zou het effect zijn op de NL begroting. Criminaliteitscijfers. Lijkt me toch interessant.

Er is al een groot tekort aan MBO technici binnen NL, doe je de Arabieren/Turken weg dan kan je wel dag zeggen tegen onze industrie, wat drastische gevolgen zal hebben voor de economie.

Nederlanders voelen zich nou eenmaal te goed voor MBO werk, het is tegenwoordig zelfs zo dat HBO het nieuwe MBO is voor rasechte Hollanders.

Pfff straks blijven er alleen nog maar ras echte Hollanders over, dan ben ik ook weg hier.
Zou een saai kleurloos kutland worden dan.

Dan moeten alle tokkies en MBO'ers eruit, want die zijn het meest crimineel, dom, lui, etc.
Een bepaalde groep mensen de schuld van iets geven en ze daarom uitsluiten is het domste wat je kan doen.
Je moet ze juist net kansen geven, anders krijg je scenario's zoals in Amerika waar de zwarte bevolking bij elkaar woont in arme wijken en de criminaliteit zeer hoog is, niet omdat ze zwart zijn, maar omdat ze geen kansen hebben op een betere leven door o.a. hun omgeving en opleiding.
Je moet dan ook niet zeggen dat moslims het probleem zijn, maar ze helpen en ondersteunen in een beter leven.

Just my 2 cents, zeer beknopt, maar ik zou hier uren over kunnen discussiëren.

Laten we een nieuw-Australi creren :)

Dan moeten alle tokkies en MBO'ers eruit, want die zijn het meest crimineel, dom, lui, etc.
Een bepaalde groep mensen de schuld van iets geven en ze daarom uitsluiten is het domste wat je kan doen.
Je moet ze juist net kansen geven, anders krijg je scenario's zoals in Amerika waar de zwarte bevolking bij elkaar woont in arme wijken en de criminaliteit zeer hoog is, niet omdat ze zwart zijn, maar omdat ze geen kansen hebben op een betere leven door o.a. hun omgeving en opleiding.
Je moet dan ook niet zeggen dat moslims het probleem zijn, maar ze helpen en ondersteunen in een beter leven.

Just my 2 cents, zeer beknopt, maar ik zou hier uren over kunnen discussiëren.

Ja, de situatie in Amerika is natuurlijk al veel langer bezig en blijft generatie op generatie doorgaan.
1 van de (belangrijkste) problemen is dat jongeren zonder vader opgroeien, die zit namelijk in de bajes of is al dood.
Doordat er een vader mist in het gezin gaat het bijna altijd fout, dit is statistisch aantoonbaar.
En die ''crimineel'' krijgt ook weer kinderen, beland in de bajes of gaat dood en het feest begint weer opnieuw.

Denk dat een maatschappij zonder criminaliteit met ons huidige systeem sowieso onrealistisch is.
Je kan het verminderen, maar er blijft altijd criminaliteit of je creëert een soort Noord-Korea.
Korea heeft vrijwel geen etnische diversiteit, paradijs voor Rob blijkbaar.

Gaat dit topic over ISIS of moslims?

Nogmaals, ISIS is geen moslimgroepering, dat maakt de media er alleen maar van.

Islamic State zegt inderdaad niets over moslims nee :roflol:

-

Laatst bewerkt:
Is it possible for isis to live side by side with shia/christians and other minorities IF they gave up their guns and political power?

Isis lid: Yes of course, there are many examples in Muslim History!
I don't know about Shia thought since they will be religiously persecuted due to their deviant beliefs where Polytheism is the base of Shiism

Van Mekka weet ik niks,maar shias maken ze af omdat ze de familie van Mohammed ook erkennen in grote lijnen. Wat een kutreden eigenlijk als je erbij stilstaat,om die mensen enkel daarvoor zo diabolisch te vermoorden.

Gaat dit topic over ISIS of moslims?

Nogmaals, ISIS is geen moslimgroepering, dat maakt de media er alleen maar van.

Het zijn wel moslims. Jij zegt dat zij geen moslims zijn, maar die zeggen da ook tegen u. Volg eens een paar op twitter, hun ganse leven wordt gedomineerd door de koran en hadith. Ze stoeven tegen elkaar dat ze 20-30 uur per week de koran bestuderen en ze lachen andere '''moslims"" eruit die hun tijd verkwisten om naar tv te kijken.

Ben jij een moslim? If so, discussieer dan met ene en post de conversatie hier. Ik ben absoluut zeker dat de gemiddelde isis strijder meer kennis heeft van de koran dan jij, die kan u zo onder de tafel lullen.

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

@ rob g: dat moslims relatief minder werken is geen goede reden om dan de ganse groep te diaboliseren. Ik denk dat de gemiddelde dbber ook minder werkt dan de algemene populatie. Moeten niet-dbb leden nu dbb negatief viseren? Aangezien jij een lid bent van dbb, moet jij dus ook gezeik krijgen.

Dat je hun id kunt afpakken is wishfull thinking, good luck on that.

Ja, economische analyse lijkt me ook interessant. Arbeidsmigratie is 1 van de elementen die een land groot en sterk maakt. Een economische analyse kan aantonen dat nedeeland groot is geworden oa dankzij arbeidsmigratie. Is er zone analyse? Peist nie. Im that case zouden pvv fags beter hun goorbek houden dat moslims ons teveel kost

Ben jij een moslim? If so, discussieer dan met ene en post de conversatie hier. Ik ben absoluut zeker dat de gemiddelde isis strijder meer kennis heeft van de koran dan jij, die kan u zo onder de tafel lullen.

Door alleen de koran te lezen weet je nog helemaal niks.
Je hebt meer boeken nodig om een boek als de koran goed te analyseren en te begrijpen.
Zelfde geldt voor de bijbel, eigenlijk elk boek wel of je moet alwetend zijn en het volledig vocabulaire van alle wereldtalen uit je hoofd kennen, wat mij onwaarschijnlijk lijkt.

Hoe ze zichzelf noemen zegt ook niks.

1. Waarom vermoorden ze moslim burgers?
2. Waarom willen ze Mekka(heiligste plek van de moslims) vernietigen?

En noem maar op.

Klopt als ik in een een kippenpak rondloop op carnaval noem ik mezelf ook meestal gorilla :rolleyes:

Het zijn wel moslims. Jij zegt dat zij geen moslims zijn, maar die zeggen da ook tegen u. Volg eens een paar op twitter, hun ganse leven wordt gedomineerd door de koran en hadith. Ze stoeven tegen elkaar dat ze 20-30 uur per week de koran bestuderen en ze lachen andere '''moslims"" eruit die hun tijd verkwisten om naar tv te kijken.

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

@ rob g: dat moslims relatief minder werken is geen goede reden om dan de ganse groep te diaboliseren. Ik denk dat de gemiddelde dbber ook minder werkt dan de algemene populatie. Moeten niet-dbb leden nu dbb negatief viseren? Aangezien jij een lid bent van dbb, moet jij dus ook gezeik krijgen.

Dat je hun id kunt afpakken is wishfull thinking, good luck on that.

Ja, economische analyse lijkt me ook interessant. Arbeidsmigratie is 1 van de elementen die een land groot en sterk maakt. Een economische analyse kan aantonen dat nedeeland groot is geworden oa dankzij arbeidsmigratie. Is er zone analyse? Peist nie. Im that case zouden pvv fags beter hun goorbek houden dat moslims ons teveel kost

Ik ben zelf ook moslim ja en ben 100% tegen ISIS.

En weet 100% zeker dat jij nooit 1 woord in de koran hebt gelezen. Er staat niks over vermoorden etc.

Dat ze op elke filmpje wat je tegenkomt op het internet *allahu akbar* schreeuwen maakt ze niet direct moslim.

Terug
Naar boven