MuscleMeat

IS: nasleep

Ze zijn echt isisleden omdat isiswatchers ze ook volgen. Pieter van ostaeyen is een expert on moslimterrorisme, hij weet heel veel welke belgische jongeren naar daar zijn vertrokken. Meeste van die jongeren hebben een twitter of facebook account. Ze geven een unieke beeld van wat er gaande is, zeer dicht bij de source.

Er zijn amper reporters in irak, belgische media kopieert gewoon shit van wat andere kranten reporteren (midden oosten nieuws) of ze sturen een reporter ver weg van isis en interviewen getuigen van isis. Dat is bullshit journalistiek. Ik wil graag nieuws rechtsreeks van de source, vandaar dat ik hen volg.
Je kan daarmee hen beter begrijoen en hun gedrag in context plaatsen.

Brb account aanmaken met arabische naam, erbij vertellen dat ik zogenaamd bij de isis zit en bullshit lullen maar.

Geloof je dan ook dat ik bij de isis hoor?

Die gast (van ask.fm bijvoorbeeld) gebruikt een proxy enzo, dus hoe kunnen we weten dat het legit is? Verklaar dat eens...

Laatst bewerkt:
Brb account aanmaken met arabische naam, erbij vertellen dat ik zogenaamd bij de isis zit en bullshit lullen maar.

Geloof je dan ook dat ik bij de isis hoor?

Die gast gebruikt een proxy enzo, dus hoe kunnen we weten dat het legit is? Verklaar dat eens...

Ot92 heeft hier wel een punt.
De propaganda social media war is een oorlog opzich.

• Like
Waarderingen: Ot92
Ervan uitgaande dat jij moslim bent. Waarom zou je dan zeggen dat het niets met de islam te maken heeft, terwijl het overduidelijk wel zo is? Zeg dan dat het niets met jouw geloofsbelijdenis te maken heeft.

In de moskee, bijvoorbeeld tijdens het 'vrijdag gebed' (vrijdag is een heilige dag voor de moslims, net als zondag voor de christenen) roept de imam constant dat we als goede moslims zijnde elkaar (lees iedereen) met respect moeten behandelen, elkaar geen kwaad moeten doen, elkaar niet moeten kwetsen, vreedzaam met iedereen moeten omgaan enz. enz. en dan komen deze gasten aan effe de boel overnemen, mensen vermoorden en weet ik veel wat doen.

Wat zij doen en wat wij krijgen ''aangeleerd'' van de imam in de moskee, zijn precies het tegenovergestelde van elkaar, vind je ook niet?

Weet je ook waarom vrijdag een heilige dag is voor de moslims, maandag is ook een belangrijke dag btw.

Weet je ook waarom vrijdag een heilige dag is voor de moslims, maandag is ook een belangrijke dag btw.

Nope, waarom vrijdag een heilige dag is weet ik niet en dat maandag ook een belangrijke dag is heb ik nog nooit gehoort, leg het eens uit zou ik zeggen. :)

Inb4 slechte moslim :roflol:

nou komt het let maar op.

In de moskee, bijvoorbeeld tijdens het 'vrijdag gebed' (vrijdag is een heilige dag voor de moslims, net als zondag voor de christenen) roept de imam constant dat we als goede moslims zijnde elkaar (lees iedereen) met respect moeten behandelen, elkaar geen kwaad moeten doen, elkaar niet moeten kwetsen, vreedzaam met iedereen moeten omgaan enz. enz. en dan komen deze gasten aan effe de boel overnemen, mensen vermoorden en weet ik veel wat doen.

Wat zij doen en wat wij krijgen ''aangeleerd'' van de imam in de moskee, zijn precies het tegenovergestelde van elkaar, vind je ook niet?

Precies mijn punt. In jouw omgeving wordt de koran/het islamitisch geloof op een bepaalde manier uitgelegd. In andere moskeeën, ook in Nederland, worden er andere dingen beweerd. Dat zijn feiten. Dan kan jij gaan zeggen "Ja maar dat is niet de echte islam, zoals ik het zie". Dan zeg ik prima kerel, met jouw geloofbelijdenis heb ik geen enkel probleem, maar dan neemt niet weg dat er namens hetzelfde geloof wel veel verschrikkelijke dingen worden gedaan EN dat er in de Nederlandse maatschappij sympathisanten van deze uitleg van de islam zijn.

Dit laatse zou ik nog niet eens zo heel erg vinden, omdat er nou eenmaal altijd een marginaal groepje idioten is in elke groep. Het erge vind ik dat de 'gematigden' alsnog zulke oogkleppen op hebben, want dat doet religie met je, dat ze zich in buitengewone irrationele hoeken gaan druken om volslagen idioten te gaan verdedigen, omdat het anders weleens als iets negatiefs van het eigen geloof kan worden gezien. En dat kan natuurlijk niet. Want het eigen geloof is de 100% waarheid.

Nope, waarom vrijdag een heilige dag is weet ik niet en dat maandag ook een belangrijke dag is heb ik nog nooit gehoort, leg het eens uit zou ik zeggen. :)

Inb4 slechte moslim :roflol:

Kan jij wel bedenken hoe, in het hypothetische geval dat de creator van het universum het niet zoveel boeit hoe vrouwen zich kleden, er bepaalde voorschiften worden bedacht in een primitieve maatschappij omtrent zedelijkheid?

Hint: Het heeft te maken met dat elke man wantrouwig is naar het vriendje van z'n dochter.

Die spreek en zie ik (bijna) nooit. :rolleyes:

Vrijdag is de dag van venus, de groene planeet, groen de kleur van de islam.
Maandag is de geboorte en sterfte dag van Mohammed de profeet, maandag is de dag van de maan.
Het symbool van nosje is trouwens de zwarte zon of Saturnus, waar elke moslim symbolisch 7 rondjes omheen moet lopen.
De hexagram van israel, staat ook voor Saturnus, zaterdag de dag van sabbat is dan ook de dag van Saturnus.
Symbool is natuurlijk ook bekend van de nazi's.

Oh en dan ben ik nog niet eens over het christendom begonnen. :o

Het draait allemaal om astrologie en natuurverschijnselen.
Sorry als ik jou of je religie beledig, dan moet je me gewoon niet al te serieus nemen, doet niemand hier trouwens. :D

Vrijdag is de dag van venus, de groene planeet, groen de kleur van de islam.
Maandag is de geboorte en sterfte dag van Mohammed de profeet, maandag is de dag van de maan.
Het symbool van nosje is trouwens de zwarte zon of Saturnus, waar elke moslim symbolisch 7 rondjes omheen moet lopen.
De hexagram van israel, staat ook voor Saturnus, zaterdag de dag van sabbat is dan ook de dag van Saturnus.
Symbool is natuurlijk ook bekend van de nazi's.

Oh en dan ben ik nog niet eens over het christendom begonnen. :o

Het draait allemaal om astrologie en natuurverschijnselen.
Sorry als ik jou of je religie beledig, dan moet je me gewoon niet al te serieus nemen, doet niemand hier trouwens. :D

Hmm... ik had het toen straks nog effe gegoogled toen je het vroeg, maar kwam toen andere dingen tegen.
Ik zal het eens aan de imam vragen of dit allemaal klopt, als ik 'm ooit tegen kom tenminste... :rolleyes:

Edit: gevonden:

Het is vandaag vrijdag. Waarom is vrijdag een heilige dag? Waarom bidden moslims het vrijdaggebed in de moskee?
Een van de eerste daden van profeet Mohammed (vzmh) toen hij naar Medina emigreerde, was het instellen van het vrijdaggebed. Voor moslims is het als gemeenschap kunnen verrichten van het vrijdaggebed, een teken van religieuze vrijheid.
De profeet (vzmh) zei: De beste dag waarop de zon opkomt, is vrijdag. Adam werd op een vrijdag geschapen, op een vrijdag werd hij (uit het paradijs) verbannen, op een vrijdag werd zijn berouw aanvaard, hij stierf op een vrijdag en op een vrijdag zal het Laatste Uur plaatsvinden.

Hmm... ik had het toen straks nog effe gegoogled toen je het vroeg, maar kwam toen andere dingen tegen.
Ik zal het eens aan de imam vragen of dit allemaal klopt, als ik 'm ooit tegen kom tenminste... :rolleyes:

Edit: gevonden:

Dat zou ik wel tof vinden, je hoeft niet eens te vragen of het klopt.
Vraag gewoon waarom deze dagen belangrijk zijn, ben oprecht benieuwd naar zijn antwoord.

Dat zou ik wel tof vinden, je hoeft niet eens te vragen of het klopt.
Vraag gewoon waarom deze dagen belangrijk zijn, ben oprecht benieuwd naar zijn antwoord.

Hij zal waarschijnlijk 1 van het bovenstaande (wat ik quote) opnoemen denk ik, maar goed... dat zien we dan wel.

denk je echt dat de imam kennis heeft van occulte wetenschappen.

Hij zal waarschijnlijk 1 van het bovenstaande (wat ik quote) opnoemen denk ik, maar goed... dat zien we dan wel.

Ik moet toegeven dat ik zelf nog niet in het bezit ben van de Koran.
Weet jij welke het best vertaald is vanuit het Arabisch, mag ook een Engelse versie zijn.

Ik moet toegeven dat ik zelf nog niet in het bezit ben van de Koran.
Weet jij welke het best vertaald is vanuit het Arabisch, mag ook een Engelse versie zijn.

Geen idee, ga langs een moskee en vraag het zou ik zeggen.

Maar waarom zou je er 1 willen hebben?

Terug
Naar boven