MuscleMeat

IS: nasleep

In voor rap battle.

-

Laatst bewerkt:
Stop alsjeblieft met praten :roflol:
Loop n keer over de Amsterdamsestraatweg rond een uurtje of 22.00 en je neemt je woorden terug.
Het is het grootste tuig van Nederland, je kan veel zeggen, maar weinig tokkies komen in de buurt van het niveau van asociaalheid van die lui.

Voor zover ik weet wonen buitenlanders wel in meer wijken, je vergelijkt nu n wijk met zo'n 1 miljoen moslims binnen NL. Alsof alle niet westerse allochtonen je spontaan bespringen als je even over straat loopt, dat is nou eenmaal een kleine, selectieve groep die jij nu aankaart.

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

De niet westerse vrouwtjes zijn indd veel minder arrogant dan de nederlandse vrouwtjes. (uitzondering antilianen)

Heerlijk generaliserend, i know

Het is nou eenmaal een feit dat de meeste Hollanders zwaar neerkijken op buitenlanders, zolang dat blijft bestaan zie ik ook niet zo 1,2,3 een oplossing voor onze ''multyculty'' samenleving :o

USA is daar nu ook een goed voorbeeld van, waar neerkijken naartoe kan leiden.

Amerika zelf heeft ISIS gemaakt.

-

Laatst bewerkt:
Zo is dat eheh, geloof me nou maar gewoon. Amerika speelt met iedereen.

-

Laatst bewerkt:
Mwa criminaliteit ligt eenmaal veel hoger bij allochtonen, dat is een feit.

Maar alleen kijkend naar de grootte van de ego en arrogantie, dan staan Nederlanders hoog in het lijstje:o

In de VS is men zo bezig met racisme en discriminatie dat men volgens mij overal racisme in ziet. (don't get me wrong, er is daar zeker iets mis)
anywayz dit is offtopic

Er is inderdaad een bewezen correlatie tussen >hoeveelheid (bepaalde) culturen en >toename criminaliteit in desbetreffende buurt.
Zie: [CBS] Verdacht van criminaliteit - Allochtonen en autochtonen nader bekeken

Daarnaast is Amerika helemaal naar de t*ring. (1) Culturele marxisme, (2) social justice, (3) politieke correctheid en (4) feminisme vieren daar hoogtij.
Blanken zullen dan ook daar een kleine minderheid worden in de toekomst. [1] [2]

Die 4 factoren zijn het perfecte recept om een oorspronkelijke bevolking met een andere te vervangen.

Ik stel nazi retoriek vast.

En heel de wereld is nep, we zitten in een matrix.

Doelde trouwen op Ferguson.

Grappig hoe dat ''matrix'' verhaal gelopen is eigenlijk.
Mensen als Jordan Maxwell en David Icke begonnen met deze theorie(weet niet waar het fundament lag, maar zij brachten het naar buiten).
Vervolgens krijgen we een shitload aan hollywood films die deze theorie oppikken.
En de laatste jaren hebben ''mainstream'' wetenschappers het over deze theorie.
Ik zeg niet dat het waar is en ik heb geen idee, maar de theorie is wel interessant om naar te kijken.

Maar de blanken aldaar zijn dus de oorspronkelijke bewoners?

Jihadvlag' Bazaar na 30 jaar weg

De Beverwijkse Bazaar heeft een vlag weg laten halen die vaak geassocieerd wordt met een jihadvlag. Dat is gebeurd om de mogelijke indruk te voorkomen dat de Bazaar terreurgroep IS ondersteunt, zegt een woordvoerder.

De vlag hing al dertig jaar in een restaurant op het terrein van de overdekte markt. "De tekst op de vlag is vredelievend", zegt een woordvoerder van de Bazaar. "Er staat dat er geen god is dan Allah en dat Mohammed zijn boodschapper is. Dat is dezelfde tekst als op de groene Saoedische vlag, alleen is deze vlag zwart."

Omdat de zwarte vlag nu wordt geassocieerd met de jihad, is in overleg met de eigenaar besloten hem weg te halen. De Saoedische vlag, die ook in het restaurant hangt, blijft daar wel.

Vlag te koop

Aanleiding voor de verwijdering is een bericht van het Noordhollands Dagblad. Die schreef vanmorgen dat de zwarte vlag vrij te koop is op de Bazaar in Beverwijk.

Inmiddels heeft de Bazaar besloten de verkoop van de zwarte vlag te verbieden. De vlag werd volgens de woordvoerder van de markt al tientallen jaren verkocht.

De zwarte vlag werd de afgelopen weken gebruikt bij verschillende demonstraties waar ook IS-sympathisanten bij aanwezig waren. In Den Haag werden de vlaggen verboden.

Top man een vlag weghalen die er al 30 jaar hangt, slaap nu toch wat beter en denk dat de kans op ISIS strijders die me keel doorsnijden nu toch wel weer een stuk verkleint is.

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

'Moet de krant propaganda van IS structureel weren?'

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/1206...ant-propaganda-van-IS-structureel-weren.dhtml

Er is inderdaad een bewezen correlatie tussen >hoeveelheid (bepaalde) culturen en >toename criminaliteit in desbetreffende buurt.
Zie: [CBS] Verdacht van criminaliteit - Allochtonen en autochtonen nader bekeken

Daarnaast is Amerika helemaal naar de t*ring. (1) Culturele marxisme, (2) social justice, (3) politieke correctheid en (4) feminisme vieren daar hoogtij.
Blanken zullen dan ook daar een kleine minderheid worden in de toekomst. [1] [2]

Die 4 factoren zijn het perfecte recept om een oorspronkelijke bevolking met een andere te vervangen.
www.stormfront.org daar kun je lkkr bij je vriendjes zitten:o
Grappig hoe dat ''matrix'' verhaal gelopen is eigenlijk.
Mensen als Jordan Maxwell en David Icke begonnen met deze theorie(weet niet waar het fundament lag, maar zij brachten het naar buiten).
Vervolgens krijgen we een shitload aan hollywood films die deze theorie oppikken.
En de laatste jaren hebben ''mainstream'' wetenschappers het over deze theorie.
Ik zeg niet dat het waar is en ik heb geen idee, maar de theorie is wel interessant om naar te kijken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven