- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bismarck was voor joodse emancipatie, niet assimilatie.
Stop alsjeblieft met praten
Loop n keer over de Amsterdamsestraatweg rond een uurtje of 22.00 en je neemt je woorden terug.
Het is het grootste tuig van Nederland, je kan veel zeggen, maar weinig tokkies komen in de buurt van het niveau van asociaalheid van die lui.
De niet westerse vrouwtjes zijn indd veel minder arrogant dan de nederlandse vrouwtjes. (uitzondering antilianen)
Heerlijk generaliserend, i know

Mwa criminaliteit ligt eenmaal veel hoger bij allochtonen, dat is een feit.
Maar alleen kijkend naar de grootte van de ego en arrogantie, dan staan Nederlanders hoog in het lijstje
In de VS is men zo bezig met racisme en discriminatie dat men volgens mij overal racisme in ziet. (don't get me wrong, er is daar zeker iets mis)
anywayz dit is offtopic
En heel de wereld is nep, we zitten in een matrix.
Doelde trouwen op Ferguson.
Nazi retoriek

www.stormfront.org daar kun je lkkr bij je vriendjes zittenEr is inderdaad een bewezen correlatie tussen >hoeveelheid (bepaalde) culturen en >toename criminaliteit in desbetreffende buurt.
Zie: [CBS] Verdacht van criminaliteit - Allochtonen en autochtonen nader bekeken
Daarnaast is Amerika helemaal naar de t*ring. (1) Culturele marxisme, (2) social justice, (3) politieke correctheid en (4) feminisme vieren daar hoogtij.
Blanken zullen dan ook daar een kleine minderheid worden in de toekomst. [1] [2]
Die 4 factoren zijn het perfecte recept om een oorspronkelijke bevolking met een andere te vervangen.

Grappig hoe dat ''matrix'' verhaal gelopen is eigenlijk.
Mensen als Jordan Maxwell en David Icke begonnen met deze theorie(weet niet waar het fundament lag, maar zij brachten het naar buiten).
Vervolgens krijgen we een shitload aan hollywood films die deze theorie oppikken.
En de laatste jaren hebben ''mainstream'' wetenschappers het over deze theorie.
Ik zeg niet dat het waar is en ik heb geen idee, maar de theorie is wel interessant om naar te kijken.