MuscleMeat

IS: nasleep

Je zou toch denken dat IS wel te infiltreren moet zijn als totaal zwakzinnigen als die koppensneller uit Almere er ook is binnen gekomen. Je zal alleen wel vuile handen krijgen, in de meest letterlijke zin.

Khou wel van die arab battle hymms. Zou da gwn muziek zijn of specifiek ontwikkeld voor hun shenanigans? Erg mooi.

Sorry voor dubbele post

De VS steunde, net als Qatar en Saoudie-Arabie, de rebellen om hen te helpen Assad te verwijderen. Lukte niet, en binnen de rebellen scheurden er zich groepen af. John McCain geeft in een interview toe dat zijn hele administratie ISIS financieel en logistiek wou steunen maar dat de Obama dat niet echt zag zitten. Nu is ISIS zo sterk bewapend dat ze terug Irak kunnen veroveren en nu heeft Obama wel het mandaat om niet alleen Irak maar ook Syrie te bombarderen. Mission accomplished.

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=omHNhx4N3fs

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

Waarom blijft die kneus overal opduiken? Het is toch maar een dertien in een dozijn senator.

Goede film. Actie, spectakel. Iemand download voor de OST?

Einde van filmpje is zwaar powerfull. Soldaten van ar raqqah terroriseerden jaren de moslims. Isis heeft hen gevangen genomen en hun eigen graf laten graven. De gewone burgers waren dolblij wanneer isis strijders ar raqqah veroverden. Je ziet hun blije gezichten, toeteren met hun autos en filmen hen met hun smartphones.

Fucking birufull.

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Goede film. Actie, spectakel. Iemand download voor de OST?

Ga je het reviewen ? :D
Ik vond de narrator mooi en chronologisch, leuke muziek maar werd eentonig naar het einde toe, variatie mag wel en einde was erg mooi en emotioneel. Wel niet zoveel close combat beelden en ogrish shit.
Ook het vermelden waard dat het een sickening topkwaliteit heeft. Huren ze daarvoor iemand in ofzo die gestudeerd heeft in een uni? :D

7/10.

Ze zullen niet erg lang blij zijn dan.

De VS steunde, net als Qatar en Saoudie-Arabie, de rebellen om hen te helpen Assad te verwijderen. Lukte niet, en binnen de rebellen scheurden er zich groepen af. John McCain geeft in een interview toe dat zijn hele administratie ISIS financieel en logistiek wou steunen maar dat de Obama dat niet echt zag zitten. Nu is ISIS zo sterk bewapend dat ze terug Irak kunnen veroveren en nu heeft Obama wel het mandaat om niet alleen Irak maar ook Syrie te bombarderen. Mission accomplished.

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=omHNhx4N3fs

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=_Rm509CQyi0

Nee joh! Nu ben je complottheorist! :p

Edit: Er is trouwens gewoon openlijk gesproken dat er 500 miljoen dollar naar ''gematigde'' rebellen gaat, 3x raden waar dat uiteindelijk terecht gaat komen.

Iemand nog een link voor flames of war?

Top, wederom bedankt broto. :thumbs:

Edit: oehh ff eten maken, hier ga ik ff goed voor zitten.

je snapt toch wel dat John McCain alles eraan doet om Obama en zijn administratie zwart te maken, dat is politics 101 in de VS. echt belachelijk hypocriet hoe hier elke conventionele westerse bron wordt afgedaan als propaganda en zogenaamd beladen is met dubbele agenda's terwijl tweets van ISIS blijkbaar een objectiever beeld schetsen. het is juist goed dat je nieuws niet zomaar slikt van welke bron dan ook maar als je dan voor jezelf een objectief beeld wil schetsen gebruik dan op zijn minst een centraal (demarcatie) criterium om dat te doen om de objectiviteit te waarborgen ipv random dingen te roepen.

Je ziet nu posts van mij te verwarren met posts van anderen. Mss moet je duidelijk aangeven tegen wie je het hebt. Ik gaf tweets van isis leden, en dus. Wat is het probleem? Ik geef ook oa bronnen van westerse media, dus ik doe niet alles van hen af als onzin. Integendeel, omdat ik zowel westerse als isis media gebruik, zorg ik voor een meer objectiever beeld dan mensen die exclusief naar 1 kant van de verhaal luisteren. Nogal vreemd dat jij van alle mensen gaat zeveren over objectiviteit terwijl het overduidelijk is dat je niet enkel isis messages volgt maar eigenlijk ook bitterweinig algemeen nieuws volgt rond isis. Je wilt gwn discussieren om te discussieren, zelden post je iets interessant of nieuwswaardig.

Je ziet nu posts van mij te verwarren met posts van anderen. Mss moet je duidelijk aangeven tegen wie je het hebt. Ik gaf tweets van isis leden, en dus. Wat is het probleem? Ik geef ook oa bronnen van westerse media, dus ik doe niet alles van hen af als onzin. Integendeel, omdat ik zowel westerse als isis media gebruik, zorg ik voor een meer objectiever beeld dan mensen die exclusief naar 1 kant van de verhaal luisteren. Nogal vreemd dat jij van alle mensen gaat zeveren over objectiviteit terwijl het overduidelijk is dat je niet enkel isis messages volgt maar eigenlijk ook bitterweinig algemeen nieuws volgt rond isis. Je wilt gwn discussieren om te discussieren, zelden post je iets interessant of nieuwswaardig.
komt omdat je nooit snapt waar ik het over heb, dat is niet mijn probleem.

ik zou als ik jou was eens dringend een lesje argumentatieleer en wetenschapsfilosofie oid volgen want je kraamt zoveel onzin uit die je afleid uit achterlijke assumpties die je maakt over bijvoorbeeld IS.

en duizenden onschuldige christelijke iraqi's de bergen in jagen buiten de leefruimte van isis en ze met de dood bedreigen als ze niet bekeren naar de islam valt daar niet onder?

Ik ben hier u aan het citeren iwj. Das het niveau dat jij brengt hier.
Westerse media rapporteert 100 berichten dat jezidis de bergen zijn ingejaagd. 2 weken lang werd het elke dag op tv herhaald. En dan kom jij en zevert een verhaal over christenen.

You are done. Je hebt niks interessants te bieden. Doei.

Ik ben hier u aan het citeren iwj. Das het niveau dat jij brengt hier. Westerse media rapporteert 100 berichten dat jezidis de bergen zijn ingejaagd. 2 weken lang werd het elke dag op tv herhaald.En dan kom jij en zevert een verhaal over christenen. You are done. Je hebt niks interessants te bieden. Doei.

in wat voor droomwereld leef jij dat je denkt dat je zo'n autoritair toontje kan aanslaan? :roflol::roflol: kom op man dat kan toch niet serieus zijn :roflol:

dat van die bergen injagen ging over religieuze minderheden en je kan trouwens net zo goed delen van het christendom terugvinden bij de Jezidi's. Het mooie is ook dat de geloofsovertuiging van het opgejaagde volk eigenlijk compleet irrelevant is. Het gaat erom dat een volk opgejaagd wordt enkel en alleen vanwege hun geloofsovertuiging
(waarop je toen ook geen antwoord op hebt gegeven omdat je anders zou moeten toegeven dat IS een terreurgroep is)
,maar dat is blijkbaar in die droomwereld van jou inferieur aan op zichzelf nutteloze semantiek. nogmaals, leer eerst hoe je moet argumenteren en redeneren voordat je er een serieuze poging aan waagt.

Terug
Naar boven