- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Khou wel van die arab battle hymms. Zou da gwn muziek zijn of specifiek ontwikkeld voor hun shenanigans? Erg mooi.
Sorry voor dubbele post

Goede film. Actie, spectakel. Iemand download voor de OST?

De VS steunde, net als Qatar en Saoudie-Arabie, de rebellen om hen te helpen Assad te verwijderen. Lukte niet, en binnen de rebellen scheurden er zich groepen af. John McCain geeft in een interview toe dat zijn hele administratie ISIS financieel en logistiek wou steunen maar dat de Obama dat niet echt zag zitten. Nu is ISIS zo sterk bewapend dat ze terug Irak kunnen veroveren en nu heeft Obama wel het mandaat om niet alleen Irak maar ook Syrie te bombarderen. Mission accomplished.
---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=omHNhx4N3fs
---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=_Rm509CQyi0

komt omdat je nooit snapt waar ik het over heb, dat is niet mijn probleem.Je ziet nu posts van mij te verwarren met posts van anderen. Mss moet je duidelijk aangeven tegen wie je het hebt. Ik gaf tweets van isis leden, en dus. Wat is het probleem? Ik geef ook oa bronnen van westerse media, dus ik doe niet alles van hen af als onzin. Integendeel, omdat ik zowel westerse als isis media gebruik, zorg ik voor een meer objectiever beeld dan mensen die exclusief naar 1 kant van de verhaal luisteren. Nogal vreemd dat jij van alle mensen gaat zeveren over objectiviteit terwijl het overduidelijk is dat je niet enkel isis messages volgt maar eigenlijk ook bitterweinig algemeen nieuws volgt rond isis. Je wilt gwn discussieren om te discussieren, zelden post je iets interessant of nieuwswaardig.
en duizenden onschuldige christelijke iraqi's de bergen in jagen buiten de leefruimte van isis en ze met de dood bedreigen als ze niet bekeren naar de islam valt daar niet onder?
Ik ben hier u aan het citeren iwj. Das het niveau dat jij brengt hier. Westerse media rapporteert 100 berichten dat jezidis de bergen zijn ingejaagd. 2 weken lang werd het elke dag op tv herhaald.En dan kom jij en zevert een verhaal over christenen. You are done. Je hebt niks interessants te bieden. Doei.

kom op man dat kan toch niet serieus zijn