XXL Nutrition

IS: nasleep

Je zegt steeds zoveel kennis te hebben en dat ik er geen hol van snap, maar begrijpt nog steeds niet waar de Islam als religie vandaan komt, wat de belangen ervan zijn en dat het bijvoorbeeld een antithesis is van het christendom.
Je zal vast wat kennis van de islam hebben, maar je bekijkt het te oppervlakkig en mist achtergrond informatie.

Nu doe je het weer, je bent vast gelult en begint over totaal irrelevante zaken.
Video kijken en kennis op doen.
Als je gewoon niet wilt weten hoe het zit mag je dat ook zeggen, maar dan discussieer ik niet verder met je.

Nu doe je het weer, je bent vast gelult en begint over totaal irrelevante zaken.
Video kijken en kennis op doen.
Als je gewoon niet wilt weten hoe het zit mag je dat ook zeggen, maar dan discussieer ik niet verder met je.

Je hebt mijn edit gemist:

Edit: De eerste spreker in je filmpje Robert Spencer is zelf een religieuze(Melkite Griekse katholieke kerk), zelf religieus zijn en een andere religie onderuit halen is voor mij al een ''no go'' didn't watch dus.

Is trouwens de 2e spreker.

De 1e spreker is een inspiratie voor Breivik geweest:
In August 2011, it was reported that Trifkovi's works were an inspiration for Norwegian militant Anders Behring Breivik who cited him in his A European Declaration of Independence manifesto.[23] Trifkovi denied these claims.[24]

Misschien kijk ik het nog wel ff, maar hecht er niet teveel waarde aan met zulke figuren.

Bat Ye'or is de volgende mafkees. :roflol:
Srs hier hecht je toch geen waarde aan, ga dit dus niet anderhalf uur kijken.

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Walid Shoebat (Arabic: ) is a Palestinian American Christian who converted from Islam.

Srs waar halen ze ze vandaan, van het ene sprookje naar het andere sprookje. :roflol:

Laatst bewerkt:
Je hebt mijn edit gemist:

Edit: De eerste spreker in je filmpje Robert Spencer is zelf een religieuze(Melkite Griekse katholieke kerk), zelf religieus zijn en een andere religie onderuit halen is voor mij al een ''no go'' didn't watch dus.

Is trouwens de 2e spreker.

De 1e spreker is een inspiratie voor Breivik geweest:
In August 2011, it was reported that Trifkovi's works were an inspiration for Norwegian militant Anders Behring Breivik who cited him in his A European Declaration of Independence manifesto.[23] Trifkovi denied these claims.[24]

Misschien kijk ik het nog wel ff, maar hecht er niet teveel waarde aan met zulke figuren.

Bat Ye'or is de volgende mafkees. :roflol:
Srs hier hecht je toch geen waarde aan, ga dit dus niet anderhalf uur kijken.

Iemand niet willen aanhoren omwille van zijn geloof? Goed bezig...
Het is simpelweg een opsomming van feiten, die je zelf kan controleren en lezen in de Koran en Hadith.
Dus omdat iemand die jij niet mag de waarheid spreekt wil je het niet horen?
Dan ben ik nu wel klaar met je, ik ga met dit soort kortzichtige mensen niet in discussie.
Je bent niet geïnteresseerd in feiten en waarheden, en verdomd het om de informatie die niet strookt met je huidige ideeën te bekijken/lezen.
Wat doe je dan in godsnaam in dit topic?

Iemand niet willen aanhoren omwille van zijn geloof? Goed bezig...
Het is simpelweg een opsomming van feiten, die je zelf kan controleren en lezen in de Koran en Hadith.
Dus omdat iemand die jij niet mag de waarheid spreekt wil je het niet horen?
Dan ben ik nu wel klaar met je, ik ga met dit soort kortzichtige mensen niet in discussie.
Je bent niet genteresseerd in feiten en waarheden, en verdomd het om de informatie die niet strookt met je huidige ideen te bekijken/lezen.
Wat doe je dan in godsnaam in dit topic?

Het eerste wat ik altijd doe is de auteur/spreker/regisseur etc natrekken.
Als je een religie onderuit willen halen, prima. Maar ter gelijke tijd in een ander sprookje geloven?
Aan zulke debielen ga ik natuurlijk geen tijd besteden, niemand is perfect en heeft alle kennis, maar zoiets kan ik gewoon niet serieus nemen.

Pepsi die beweert dat Coca Cola extreem slecht voor je is, voor je lichaam en je tanden, gevaar voor de mensheid. :roflol:

Het eerste wat ik altijd doe is de auteur/spreker/regisseur etc natrekken.
Als je een religie onderuit willen halen, prima. Maar ter gelijke tijd in een ander sprookje geloven?
Aan zulke debielen ga ik natuurlijk geen tijd besteden, niemand is perfect en heeft alle kennis, maar zoiets kan ik gewoon niet serieus nemen.

Pepsi die beweert dat Coca Cola extreem slecht voor je is, voor je lichaam en je tanden, gevaar voor de mensheid. :roflol:

Ik zal het nog 1 keer voor je uitleggen.
Alle moslims lezen hetzelfde boekje, de Koran. De sprekers refereren naar de Koran, je kan de dingen die ze vertellen dus zelf terugvinden mocht je ze niet geloven. Jij doet een docu als onzin af omdat de sprekers je niet aanstaan, zonder de feiten te controleren.
En dat is meteen je probleem, je reageert vanuit je onderbuik en kan het niet onderbouwen met feiten.
Ik kan dat wel want ik heb de moeite genomen om vele docu's en sites te bekijken. Vervolgens check ik dat in een digitale Koran, en het klopt het staat er allemaal in.
Zelfs de terroristen spreken openlijk over hun doelen en waar ze dat vandaan halen.

En als Pepsi beweerd dat Cola slecht voor je tanden is, dan heeft Pepsi dus gelijk en spreekt de waarheid.
Of Pepsi zelf goed voor je tanden is is niet relevant.
Als jij dat relevant vind mag je een Pepsi topic openen en dat daar bespreken.
Dit topic gaat over IS, en IS is een product van de orthodoxe islam. Als jij de christenen of joden wilt bashen dan mag dat, maar maak er dan een topic voor aan.
Je sluit nu gewoon je ogen voor de waarheid omdat de christenen ook waardeloos zijn, zie je zelf niet hoe krom dat is?

Dat denk ik niet, dat is onderzocht en wereldwijd keuren 20% van de moslims dit geweld niet af en tonen ze er begrip voor.
Dan is er maar weinig voor nodig voor de volgende stap.

Onzin.
Ik toon ook begrip, zegt toch niks.
En moslimstaten vechten tegen isis, niet met hen.

Ik zal het nog 1 keer voor je uitleggen.
Alle moslims lezen hetzelfde boekje, de Koran. De sprekers refereren naar de Koran, je kan de dingen die ze vertellen dus zelf terugvinden mocht je ze niet geloven. Jij doet een docu als onzin af omdat de sprekers je niet aanstaan, zonder de feiten te controleren.
En dat is meteen je probleem, je reageert vanuit je onderbuik en kan het niet onderbouwen met feiten.
Ik kan dat wel want ik heb de moeite genomen om vele docu's en sites te bekijken. Vervolgens check ik dat in een digitale Koran, en het klopt het staat er allemaal in.
Zelfs de terroristen spreken openlijk over hun doelen en waar ze dat vandaan halen.

En als Pepsi beweerd dat Cola slecht voor je tanden is, dan heeft Pepsi dus gelijk en spreekt de waarheid.
Of Pepsi zelf goed voor je tanden is is niet relevant.
Als jij dat relevant vind mag je een Pepsi topic openen en dat daar bespreken.
Dit topic gaat over IS, en IS is een product van de orthodoxe islam. Als jij de christenen of joden wilt bashen dan mag dat, maar maak er dan een topic voor aan.
Je sluit nu gewoon je ogen voor de waarheid omdat de christenen ook waardeloos zijn, zie je zelf niet hoe krom dat is?

Volgens mij heb je het idee dat ik totaal niks weet van de Islam of andere religies?
Het gaat vele male dieper dan zo'n simpele docu, die je net toonde, dat is slechts wat oppervlakkige basis informatie.
Wat symboliseert bijvoorbeeld de Hadj? (het 7 rondjes lopen om een zwarte kubus)
Dat moet jij wel weten als expert.

Volgens mij heb je het idee dat ik totaal niks weet van de Islam of andere religies?
Het gaat vele male dieper dan zo'n simpele docu, die je net toonde, dat is slechts wat oppervlakkige basis informatie.
Wat symboliseert bijvoorbeeld de Hadj? (het 7 rondjes lopen om een zwarte kubus)
Dat moet jij wel weten als expert.

Ok ik geef het op, wederom begin je snel over iets anders. Fijne middag.

Ok ik geef het op, wederom begin je snel over iets anders. Fijne middag.

Je hebt gewoon geen idee van het occulte symbolisme in de islam.
Ik weet al te goed wat voor kwaad er uit de koran komt en dat je die boeken beter kan vernietigen, helemaal met je eens wat dat betreft hoor. ;)

Ik zei: onwettig wordt wettig als je het maar genoeg tijd geeft, zie usa
Jij: usa is niet de enige!!!!

Ben te lui om er dieper op in te gaan, maar er is helemaal geen verband tussen hoe de Amerikaanse Unie tot stand is gekomen en hoe IS nu opereert.

hij: ik heb ook duitse wagens!! En eet belgische producten!

Dus ik mag Amerikaanse producten gebruiken zonder mij schuldig te voelen tegenover de indianen? Een pak van mijn hart!

Belgie en duitsland zijn toch niet onwettig begonnen en wettig geworden???

:orly:

Brotoscience zei:
Assad moet zowiezo weg. Van mij mag ie zelf gewoon elders oprotten, hoeft niet a la moebarak. Maar hij is allang niet legitiem meer.

De regering van Irak blijkbaar ook niet.

Als een bepaalde groep maar groot genoeg is die vindt dat een bepaalde wet geen bestaansrecht heeft, dan kan je die wet weggooien.
Wetten zijn ook maar gemaakt door mensen.

Als een bepaalde groep maar groot genoeg is die vindt dat een bepaalde wet geen bestaansrecht heeft, dan kan je die wet weggooien.

Learn from history

ELT200712060124347516508_zps2126c8d3.jpg

Not!
IS is overigens geeneens een 'grote' groep.

Ben te lui om er dieper op in te gaan, maar er is helemaal geen verband tussen hoe de Amerikaanse Unie tot stand is gekomen en hoe IS nu opereert.

Je hebt gelijk, amerika was veel erger. Daar hebben buitenstaanders het land van indianen afgepakt. Isis zijn irakesen, geen buitenstaanders.

Terug
Naar boven