MuscleMeat

IS: nasleep

Ik heb ook een Duitse wagen, zal ik die dan ook maar gelijk inruilen? En geen Belgische producten meer kopen met Congo in het achterhoofd?

???

Ok leberecht, ik ga je de historiek van ons discussie opnieuw schetsen want ik denk dat je echt een kort geheugen hebt. Lees de vorige posts zodat je de rode lijn in de discussie niet uit het oog verliest.

Iwj zei: herp derp is is onwettig dus terrorisme yo
Ik zei: onwettig wordt wettig als je het maar genoeg tijd geeft, zie usa
Jij: usa is niet de enige!!!!
Ik: wtf, ik zei dat usa toch niet de enige was? Ik gaf usa als mooie voorbeeld
Jij: ik heb ook duitse wagens!! En eet belgische producten!
ik: euh....en? Belgie en duitsland zijn toch niet onwettig begonnen en wettig geworden???

Je mag een amerikaan zijn van mij. Ik hou van ice tea, beste drank ooit ok.
Maar ik zal in de toekomst ook isis koekjes kopen. Mmmm, jammie.

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ----------

Eerst maar eens wat officile bronnen afwachten...
Mocht het zo zijn is het een regelrechte schande.

idd.
Brown moses heeft het ook geciteerd btw en das geen zeveraar

Laatst bewerkt:

Omdat een Turk niet zoveel waard is ;)
Nee zonder gein, als je hier aan begint is het einde zoek.
Weet dat 1 van die vrijgelaten IS'ers met gemak 50 Turken kan opblazen.
Je brengt nu honderden mensen , zo niet duizenden in gevaar.
Vrijlaten van dit soort idioten mag geen optie zijn.

ISIS koekjes, jum jum, kan niet wachten tot die staat af is en ik daar eens op vakantie kan gaan. :cool:

Jihadnew9 op twitter. Volg het. Geeft top info

Vb

ISIS koekjes, jum jum, kan niet wachten tot die staat af is en ik daar eens op vakantie kan gaan. :cool:

De sharia zorgt er ook voor dat mensen een rare sex fetisj ontwikkelen omdat ze hun sexuele leven zo zwaar onderdrukken. Ideaal toppie land voor sex toerisme. :D

Zie nog eerder een ebola uitbraak in NL, dan een ISIS uitbraak in NL.

Misschien wel allebei , zou een topjaar kunnen worden

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

De sharia zorgt er ook voor dat mensen een rare sex fetisj ontwikkelen omdat ze hun sexuele leven zo zwaar onderdrukken. Ideaal toppie land voor sex toerisme. :D

Die nken gewoon als konijnen hoor.
Veel gay-sex onder Isis ook, apart.

Je denkt werkelijk dat ISIS even door Europa heen marcheert?
Of denk je dat er ineens 10 duizenden Nederlandse moslims ISIS wel tof vinden en zo Nederland omtoveren?

Dat denk ik niet, dat is onderzocht en wereldwijd keuren 20% van de moslims dit geweld niet af en tonen ze er begrip voor.
Dan is er maar weinig voor nodig voor de volgende stap.

Dat denk ik niet, dat is onderzocht en wereldwijd keuren 20% van de moslims dit geweld niet af en tonen ze er begrip voor.
Dan is er maar weinig voor nodig voor de volgende stap.

Onderzocht? Link naar onderzoek?
Ik keur het niet goed wat daar gebeurt, maar begrijp wel wat daar gebeurt, dit is gewoon een gevolg van decennia lang dictatorschap en bombardementen.

Ben ik nu ook potentieel ISIS strijder?

Onderzocht? Link naar onderzoek?
Ik keur het niet goed wat daar gebeurt, maar begrijp wel wat daar gebeurt, dit is gewoon een gevolg van decennia lang dictatorschap en bombardementen.

Ben ik nu ook potentieel ISIS strijder?

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Muslim_attitudes_towards_terrorism

Bovendien begrijp je dus niet wat daar gebeurd, dit heeft niets met bombardementen of dictatorschap te maken. Dit is gewoon wat de missie van een orthodoxe moslim is, de hele wereld onder gezag van Allah, en iedereen die daar anders over denkt vermoorden of degraderen naar 2e rangs burgerschap.
Mohammed zette de trend in de 7e eeuw, ee volgens de orthodoxe islamieten is hij het toonbeeld van hoe je je dient te gedragen.

De bombardementen en dictators hebben het juist in toom gehouden.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Muslim_attitudes_towards_terrorism

Bovendien begrijp je dus niet wat daar gebeurd, dit heeft niets met bombardementen of dictatorschap te maken. Dit is gewoon wat de missie van een orthodoxe moslim is, de hele wereld onder gezag van Allah, en iedereen die daar anders over denkt vermoorden of degraderen naar 2e rangs burgerschap.
Mohammed zette de trend in de 7e eeuw, ee volgens de orthodoxe islamieten is hij het toonbeeld van hoe je je dient te gedragen.

De bombardementen en dictators hebben het juist in toom gehouden.

Ik doel op het ''brute'' geweld, de ideologie van een islamitische staat heeft natuurlijk altijd bestaan.

Ik zie niks over ISIS, in je link staan? het recentste onderzoek uit je link is deze:

A 2013 Pew Research Center poll asked Muslims around the world whether attacks on civilians were justified. Globally 72 of Muslims said violence against civilians is never justified, and in the US, 81% of Muslims opposed such violence. About 14% of Muslims in the nations surveyed (and 8% of Muslims in the US) said violence against civilians is "often" or "sometimes" justified. An average of 25% of Muslims among the 20 nations surveyed believe suicide bombing and other forms of violence against civilian targets is justified at least rarely.[28][29][30] The survey did not include some Muslim nations, such as Iran, Saudi Arabia, Algeria, Yemen, Syria, and Libya, but did include densely populated Muslim countries such as Pakistan, Turkey, Egypt, Nigeria and Indonesia.[31]

Ik zie niks over ISIS, in je link staan? het recentste onderzoek uit je link is deze:

A 2013 Pew Research Center poll asked Muslims around the world whether attacks on civilians were justified. Globally 72 of Muslims said violence against civilians is never justified, and in the US, 81% of Muslims opposed such violence. About 14% of Muslims in the nations surveyed (and 8% of Muslims in the US) said violence against civilians is "often" or "sometimes" justified. An average of 25% of Muslims among the 20 nations surveyed believe suicide bombing and other forms of violence against civilian targets is justified at least rarely.[28][29][30] The survey did not include some Muslim nations, such as Iran, Saudi Arabia, Algeria, Yemen, Syria, and Libya, but did include densely populated Muslim countries such as Pakistan, Turkey, Egypt, Nigeria and Indonesia.[31]

Isis is slechts het clubje dat dit jaar actief is. De denkwijze heeft niets met ISIS te maken, Isis haalt dit gewoon uit de Koran en Hadith. Elke ware orthodoxe moslim geloofd in dit doel en zal meevechten als dat nodig is.
Een gematigde moslim bestaat ook eigenlijk niet, of je geloofd in Allah en de Koran of niet.
Dat gematigde moslims het halve boek niet lezen of verwerpen betekend eigenlijk dat ze zich geen moslim mogen noemen, maar uit angst kan dit niet.
Bovendien kan je de islam helemaal niet verlaten, als je dat doet mag je worden afgeslacht volgens islamieten.

Isis is slechts het clubje dat dit jaar actief is. De denkwijze heeft niets met ISIS te maken, Isis haalt dit gewoon uit de Koran en Hadith. Elke ware orthodoxe moslim geloofd in dit doel en zal meevechten als dat nodig is.
Een gematigde moslim bestaat ook eigenlijk niet, of je geloofd in Allah en de Koran of niet.
Dat gematigde moslims het halve boek niet lezen of verwerpen betekend eigenlijk dat ze zich geen moslim mogen noemen, maar uit angst kan dit niet.
Bovendien kan je de islam helemaal niet verlaten, als je dat doet mag je worden afgeslacht volgens islamieten.

Je haalt dingen door elkaar en zo ook met opiniepeilingen, je kan niet alles op 1 hoop gooien en het ''moslimterrorist'' noemen of iets dergelijk.
Heel je verhaal met gematigd moslim etc. kan je ook zeggen over het westen en het christendom.

''Either you are with us or you are with the terrorists''

Een uitspraak van 13 jaar geleden, die niet uit de mond van een moslim kwam.

??? Ok leberecht, ik ga je de historiek van ons discussie opnieuw schetsen want ik denk dat je echt een kort geheugen hebt. Lees de vorige posts zodat je de rode lijn in de discussie niet uit het oog verliest. Iwj zei: herp derp is is onwettig dus terrorisme yo Ik zei: onwettig wordt wettig als je het maar genoeg tijd geeft, zie usa Jij: usa is niet de enige!!!! Ik: wtf, ik zei dat usa toch niet de enige was? Ik gaf usa als mooie voorbeeld Jij: ik heb ook duitse wagens!! En eet belgische producten! ik: euh....en? Belgie en duitsland zijn toch niet onwettig begonnen en wettig geworden??? Je mag een amerikaan zijn van mij. Ik hou van ice tea, beste drank ooit ok. Maar ik zal in de toekomst ook isis koekjes kopen. Mmmm, jammie. ---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:27 ---------- idd. Brown moses heeft het ook geciteerd btw en das geen zeveraar

jij bent echt zo zwaar gedesillusioneerd manmanman

Je haalt dingen door elkaar en zo ook met opiniepeilingen, je kan niet alles op 1 hoop gooien en het ''moslimterrorist'' noemen of iets dergelijk.
Heel je verhaal met gematigd moslim etc. kan je ook zeggen over het westen en het christendom.

''Either you are with us or you are with the terrorists''

Een uitspraak van 13 jaar geleden, die niet uit de mond van een moslim kwam.

Ik haal geen dingen door elkaar, jij snapt gewoon geen hol van de orthodoxe islam.
Jij bent de persoon die dingen door elkaar haalt.
Er zijn genoeg docu's over gemaakt met alle informatie die je nodig hebt, en die je zelf ook gewoon kan controleren door het in een digitale koran op te zoeken.
Hier bijvoorbeeld: (duurt ongeveer anderhalf uur, bakje popcorn erbij en genieten maar)
http://www.youtube.com/watch?v=krvCQbzPKiI

Ik haal geen dingen door elkaar, jij snapt gewoon geen hol van de orthodoxe islam.
Jij bent de persoon die dingen door elkaar haalt.
Er zijn genoeg docu's over gemaakt met alle informatie die je nodig hebt, en die je zelf ook gewoon kan controleren door het in een digitale koran op te zoeken.
Hier bijvoorbeeld: (duurt ongeveer anderhalf uur, bakje popcorn erbij en genieten maar)
http://www.youtube.com/watch?v=krvCQbzPKiI

Je zegt steeds zoveel kennis te hebben en dat ik er geen hol van snap, maar begrijpt nog steeds niet waar de Islam als religie vandaan komt, wat de belangen ervan zijn en dat het bijvoorbeeld een antithesis is van het christendom.
Je zal vast wat kennis van de islam hebben, maar je bekijkt het te oppervlakkig en mist achtergrond informatie.

Edit: De eerste spreker in je filmpje Robert Spencer is zelf een religieuze(Melkite Griekse katholieke kerk), zelf religieus zijn en een andere religie onderuit halen is voor mij al een ''no go'' didn't watch dus.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven