AndroidHealthClinic

IS: nasleep

Wie zegt dat en wat voor kritiek ? Werd ze merdere malen op voorhand gewaarschuwd ? Is ze terechtgesteld voor de shariarechtbank en de doodstraf gekregen ?

Belangrijke vragen die 'isis haters' zich niet stellen.

Dus als men jou hier waarschuwt dat wanneer je je lompe bek niet houdt je een kogel tussen je ogen krijgt, dan is het terecht dat je geëxecuteerd wordt wanneer je niet zwijgt. Goed om te weten.

er wordt een fucking mensenrechtenactiviste op straat bruut geexuceteerd enkel omdat ze van mening verschilde met die bende apen en jij gaat het nog goedpraten ook?

welke rechtvaardiging is er berhaupt om een niet-gewelddadig iemand midden op straat af te knallen? en nou niet zeggen de sharia want dat is een retarded beroep op autoriteit.

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------
Dus als men jou hier waarschuwt dat wanneer je je lompe bek niet houdt je een kogel tussen je ogen krijgt, dan is het terecht dat je gexecuteerd wordt wanneer je niet zwijgt. Goed om te weten.
als dito beleid ook hier gevoerd werd lag hij allang six feet under :roflol:

Pieter De Crem, Belgian secretary of Defense, calls #IS Dash ... Like the laundry product ...

:roflol:

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Dus als men jou hier waarschuwt dat wanneer je je lompe bek niet houdt je een kogel tussen je ogen krijgt, dan is het terecht dat je geëxecuteerd wordt wanneer je niet zwijgt. Goed om te weten.

Tis te zien wat ze precies gezegd/gedaan heeft.

Ik zal nu meer info over haar zoeken

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Goed idee

Quote nog even een paar tweets van IS strijders voor een objectieve beeldvorming hierover.

Expecting the final surge of #Kobanê by #IS within a couple of days. The town and outskirts almost completely surrounded now #Syria

Kobane bijna in handen van Isis!

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Goed idee

Quote nog even een paar tweets van IS strijders voor een objectieve beeldvorming hierover.

Dan kunnen we weten wat er precies is gebeurd.

Wa weten we nu van EricR's bron ? Dat ze doodgeschoten werd en dat het 'een mensenrechtenactiviste' was.
Waarom dat ze werd doodgeschoten, daar wordt niks over gezegd.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Map update kobane

ByTTe65IcAAEdev.png

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Regarding the US attacking Ahrar al-Sham;
Both members of Ahrar and activists on the ground deny that any Ahrar bases has been attacked.

Misinfo van amerika ?

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Image of Jabhat al-Nusrah fighters stationed at the fronts in Morek, #Hama sharing a meal together:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

als je het op wat voor manier dan ook gerechtvaardigd vind om mensen neer te schieten enkel omdat ze er andere ideen op nahouden hoor je niet thuis in de westerse samenleving

Nusra's "Technical Electronic Office" prepares to establish contact with its stationed soldiers in rural #Hama fronts

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

als je het op wat voor manier dan ook gerechtvaardigd vind om mensen neer te schieten enkel omdat ze er andere ideen op nahouden hoor je niet thuis in de westerse samenleving

Volledig mee akkoord

Het maakt niet uit wat ze gezegd heeft. Niets wat ze gezegd zou kunnen hebben kan een dagenlange marteling + executie verantwoorden.

Turkey had accepted as many Syrian refugees since last Friday as Europe had throughout the three-year war. http://nyti.ms/YcJQGh

Gastvrijheid van europa :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Het maakt niet uit wat ze gezegd heeft. Niets wat ze gezegd zou kunnen hebben kan een dagenlange marteling + executie verantwoorden.

Jawel. Als ze zei: 'ik ga jullie vermoorden' en als ze dat menens zei, dan vind ik het niet vreemd als een paar isisleden haar eerst vermoorden.

'Of wanneer isis tegen haar zegt: stop met leugens te verspreiden over ons.

En zei: try and stop me f**gots'

In beide contexten vind ik het dan niet vreemd dat ze vermoord werd, ook al zou ik het zelf persoonlijk niet doen.

Nog andere contexten zijn mogelijk: kreeg ze de doodstraf van de sharia rechtbank ? Had ze wapens in huis ? etc

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Noam chomsky based as phuck

(zie terrorisme discussie eerder tussen leberecht en virusje)

in een normaal land krijg je dan een gevangenisstraf

Claimed images of homemade rockets by Seyfullakh Shishani's jamaat in Jabhat al-Nusra #Syria pic.twitter.com/rWNFKUBcoS

ByZKE2iCIAElKhb.jpg

ByZKEwhCAAAcbDa.jpg

---------- Toegevoegd om 21:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

in een normaal land krijg je dan een gevangenisstraf

Hun land, hun regels.

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Heavy weaponry being transported to the frontlines in Khan alSheh, Western Ghouta by The Op room "One Flag Alliance":
pic.twitter.com/WZDvty1w6O

5 uur geleden getweet

ByX7gHeIMAAmOf5.jpg

ByX7hjsIIAA31d5.jpg

ByX7ji3IUAEveO6.jpg

Ik hoop dat je aan het trollen bent? Stuur je nou serieus aan op een geweldadige confrontatie met mensen die er niks mee te maken willen hebben?

Geweldadige confrontatie hoeft het niet te zijn. Maar ik merk wel dat de tollerantie voor de islam en het incasseringsvermogen van mensen minder wordt. Dat vind ik een positieve ontwikkeling. Mensen willen niet meer aanpassen aan de islam en moslims, en hoe minder we dat dosn hoe beterm

als we daarmee een klimaat creeren dat moslims niet meer in NL willen zijn, graag. Matigen met die godsdoenst. En als je het niet kan hebben dat wij daar op neer kijken of het hekelen dan kan je beter ergens anders heen gaam waar je de islam wel kan practiseren.

Statement from the Sharia office of The Islamic Front in Aleppo regarding the US-coalition attacks in Syria:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1509472972628821

1)They condemn it total, be it against deviants like ISIS or Mujahidin like JN
2)The attacks are a new way to occupy & destroy Jihad in Sham
3)They think the coalition wont last long due to everyone acting on their own interests
4)They openly reject any sort of cooperation with it
5)They'll confront this conspiracy with firm faith and relying on Allah & through unity with the Sunni groups.
(cont.)
And they warn against the plots of Rafidha & the idiocy of Khawarij & cowardice of puppets,& that every mischievous plotter will be defeated

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

FYI: A top-level Ahrar al-Sham leader insists to me that Abu Khaled al-Suri was not a founding member of the group. He joined later. #Syria

PT cont'd: Zawahiri appointed him JN-ISIS negotiator due to his historical jihadist stature & to his non-membership of AQ nor ISIS. #Syria

Getweet door charles Lister, Visiting Fellow, Brookings Doha Center (@BrookingsDoha). US-UK dual national. All views mine. RTs ≠ endorsements. #Syria #Lebanon #Iraq

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:30 ----------

Verklaring van jejoen bontinck aan de flikken kan je hier lezen, noot eerder geziene informatie over oa james foley, cantie (degene die nu anti us speeches geeft) en nog zone duitser waarvan we nog nooit gehoord hebben

http://emmejihad.wordpress.com/2014...nd-cantlie-some-details-that-never-were-told/

Was james foley en anderen moslims ??

“I talked a lot with them about that”, Bontinck says. “They told me that they weren’t living really good lives before. That they didn’t respect their mothers enought, for instance. It was their conversion that made them see that. When I first met them, they were converted already five months.” It can be doubted that the conversion of the three Westerners was completely sincere. Probably they only obeyed to the demand of their captors, hoping it would save their lives. Prison director Abu Ubaida told Bontinck he should do ‘dawah’ — the preaching to non-muslims — when he sent him to the cell of Foley & co, so he wasn’t that convinced about the conversion of the Westerners himself.

Kan hij niet gewoon uit dit topic gegooid worden?

Kun je niet even gaan slapen ofzo zodat de volwassenen hier weer een discussie kunnen voeren zonder die worsteling door tienduizend onzinplaatjes en tweets die niemand leest of interesseert

ByP1kKACEAAbJgc.jpg

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

Kun je niet even gaan slapen ofzo zodat de volwassenen hier weer een discussie kunnen voeren zonder die worsteling door tienduizend onzinplaatjes en tweets die niemand leest of interesseert

Over welke discussie heb je het precies ?

En als velen vinden dat de tweets hen storen, dan kan ik ze mss onder een spoiler plaatsen.
Ik wacht wel wat EricR hierover te zeggen heeft.

-

Laatst bewerkt:
Je begrijpt toch dat IS geen schijn van kans maakt?

Los van hoe je het ziet gaat het om militaire technologie, dus uiteindelijk loopt het IS verhaal op zijn einde.

Terug
Naar boven