Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wablief ?
Ik steun Isis niet, ik geef meer info over hen (positief en negatief) en ook over hun tegenstanders, ook positief en negatief.
Ik ben niet gelijk sommigen hier die redeneren van amerika good - isis bad
Dit staat los van de VS en wat hun doel is. Er zijn ook nog andere landen die hun mening hierover hebben uitgesproken en er nu naar handelen.
Het probleem is dat je selectief aan het opzoeken bent en jou mening door alles heen laat blijken. Objectiviteit is aangewezen en dit los zien van je haat/wantrouwen tov de VS.
Het maakt hier niemand uit dat de VS hiernaar handelt. Al was het China die de eerste stappen nam.
Natuurlijk kan je dan naar de geschiedenis van andere volkeren kijken en naar het verleden van andere religies. Fouten uit het verleden en zelfs het heden maken de keuze om IS te bestrijden daarom niet minder correct voor een volk.
Dus heel deze situatie heeft volgens jou niks te maken met het militair industrieel complex en dat de vorige poging om het Assad regime te verdrijven mislukt is?
Precies VRIJHEID! Geloven in je sprookjesboek dat doe je thuis, gezellig met familie. Dat is je recht en dat is het recht van elk geloof. Iedereen heeft de vrijheid in eigen huis. Maar wetten zijn voor het hele land of regio....wetten over gelovigen en ongelovigen en de wetsongelijkheid hiertussen, alsmede de ongelijkheid tussen man en vrouw. Zo gewoon is het niet om een islamitische wet te hebben. In heel de westerse wereld willen we eigenlijk geen directe geloofswetten hebben. Wetten en geloof moet je scheiden. Als moslims qua ontwikkeling een lichtjaar verder zijn gaan we het een keer hebben over scheiding van kerk en staat.....dat duurt even dat snap ik met moslims.
Moslims moeten thuis geen varken eten, maar als ze buiten gaan, dan moeten ze wel varken eten ?
Je kunt niet thuis moslim zijn en buiten de vrijzinnige uithangen. Je kan ook buiten zoveel mogelijk moslim zijn, ook al kan je niet alle wetten van de Islam navolgen.
Dit staat los van de VS en wat hun doel is. Er zijn ook nog andere landen die hun mening hierover hebben uitgesproken en er nu naar handelen.
Het probleem is dat je selectief aan het opzoeken bent en jou mening door alles heen laat blijken. Objectiviteit is aangewezen en dit los zien van je haat/wantrouwen tov de VS.
Het maakt hier niemand uit dat de VS hiernaar handelt. Al was het China die de eerste stappen nam. Stel je de vraag: als de VS er niet bij betrokken was, hoe was je mening en objectiviteit dan?
Natuurlijk kan je dan naar de geschiedenis van andere volkeren kijken en naar het verleden van andere religies. Fouten uit het verleden en zelfs het heden maken de keuze om IS te bestrijden daarom niet minder correct voor een volk.

Hij bedoeld dat de wetten van het geloof geen invloed zouden mogen hebben op de wetten van een gemeenschap/land. Zou hetzelfde zijn als kerkelijke wetten hier nog van toepassing zijn zoals het was in de middeleeuwen.
Je bent vrij in je eigen geloof. Maar er zijn wetten gebaseerd op menselijke morele waardes die men moet volgen in een land. Hoe verder ontwikkeld die morele waardes zijn, hoe beter de wetten. Het is een proces dat altijd gaande is.
Het ontgaat hem blijkbaar dat Irak een verkozen regering heeft. Daarbij komt ook nog eens dat ze actief zijn in een ander land. En dan maar lopen lullen over internationaal recht, het Pentagon, Assad, Koerden en indianen uit de 15e eeuw.

#raqqah word weer gebombardeerd! Alles trilt maar we twitteren gewoon verder!
#raqqah second bombing again!! May Allaah give is shahada!!
Abu Muhammed Zarqawi @AbuMuhammed88 9 u
You raped his wife killed his children demolished his house And when he takes revenge in the west, you cry like babys that he's a terrorist?
Ik ga een boom planten, een grote kast kopen en een dagboek schrijven. Schijnt wel een goede tijd voor te zijn!

At least 3 HQ's of Nusra targetted by US-warplanes in West-Aleppo. 3 Dutch fighters martyrd. Dozends killed and wounded including civilians.
IS = terroristen. Terroristen moet je altijd unfair behandelen. Groeperingen die met (zwaar) geweld hun wil opleggen en dreigen wereldwijd aanslagen te plegen hebben geen bestaansrecht. Ook geen recht om verdedigd te worden, het enige recht wat ze hebben is het recht op volledige vernietiging. Wie zich moedwillig bij IS aansluit heeft zijn rechten verspeeld. Met terroristen onderhandel je niet, terroristen geef je geen ruimte.

Welke versie van Sharia, ik zie mensen altijd praten over Sharia maar er zijn tig interpretaties ervan
Pas nou maar op. Want een van die twee pannenkoeken gaat je post omdraaien en zeggen dat de V.S. juist hun wil oplegt met zwaar geweld en wereldwijd aanslagen plegen en dus, geen bestaansrecht hebben, geen recht hebben om verdedigd te worden en enkel recht hebben op volledige vernietiging. Oh wacht nu heb ik het al gedaan voor ze...![]()
Lange Frans heeft zich vanochtend op Twitter kritisch uitgelaten over de inmenging van Nederland in de strijd tegen Islamitische Staat (IS). Volgens de voormalige rapper moet Nederland zich niet bemoeien met de situatie. 'Weet je hoe je aanslagen in Nederland kan voorkomen? Geen oorlog voeren in het buitenland.'
De radio-dj van Slam FM vindt dat Nederland niets te zoeken heeft in de oorlog tegen IS. 'Tegen mensen die we niet kennen, ons niks hebben gedaan en hoogstwaarschijnlijk ook een normaal leven willen leiden.'
Een reactie van IS zou Lange Frans niet verbazen. 'Mocht er wel wat gebeuren dan is het onze eigen schuld. Niet alleen die van de politici, want wij (de kiezer) hebben ze die plek gegeven. Ik zal geen traan laten als er wat zou gebeuren. Al denk ik niet dat er wat gaat gebeuren. Het is vooral bangmakerij.'
Tot slot geeft hij nog zijn visie over het ontstaan van de organisatie. 'Heel IS is opgezet door de CIA. Bewapend, getrained alles erop en er aan.'
Twitteraars reageren verbaasd en kritisch op de tweets van Lange Frans. Hij houdt er daarom al gauw mee op. 'Nee ik ben niet gehackt. Maar goed laat maar weer zitten allemaal. Maak er een mooie dag van.'
Naar hun normen waarschijnlijk wel. Wat drive by shootings, koppen afhakken, AK-47 legen op een rijtje mensen, bermbommen plaatsen, zwaar geschut gebruiken etc. Het normale leven van een IS-strijder.
Vergaarbak van debielen voor debielen, nog erger dan Niburu.