Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

bull shit!!!
indien je elke dag traint (of je voelt dat je niets bijkrijgt zoals je denkt te beweren), jawel, dan moet je veel eten zodat je iets hebt om effectief om te zetten.
ik heb 1 jaar zonder pilletjes en al die bull shit getraind, elke dag 2 uur (in de week 2u savonds, in het weekend 'smorgens 1,5u en savonds 1,5u), getraind en niet op mijn voeding gelet, veel vet enzo gegeten ook, en kheb meer resultaat dan dat jullie doen met voedingschema's, traininglogs, dieten, supllementen en poeder etc... oe zou da kome? die schema's zijn echt voor nix nodig, als je spieren wilt moet je sporten en bodybuilden. en niet pilletjes slikken en paar staafkes omhoog houden. tenminste op uiterlijk, als je krachtig wilt zijn ok dan begrijp ik het, maar als je er sterk wilt UITZIEN zijn die schema' juist voor nix nodig, zoveel mogelijk eten (vooral vet) zodat ge da kunt wegwerken en vetvezels omgezet kunnen worden. en ik train elke dag elke spiergroep. sinds 1 jaar, 16 jaar, 75kg, 1m85.
maarja ik ben ook 16 jaar en bij mij is het effect groter natuurlijk toch dan iemand die volgroeid is, want ikzit in mijn ontwikkeling.
Btw van fitnessen wordt je mager en van bodybuilding sterker.
OMG dit is echt te grappig
ik nomineer deze post voor lacher van de week![]()

was jij ook niet die pruts uit Latem die deed alsof em een pro manager was van topclans etc ...![]()
OMG dit is echt te grappig
ik nomineer deze post voor lacher van de week![]()
!ja, ik was het ook echt, en jij was die snoob van het fake team belgium, allemaal vriendjespolitiek whaha

in de regel is dit overbelasting,er moet minstens 48 uur tussen de trainingen zitten voor een optimaal herstel voor je de zelfde spiergroep weer mag trainen!

ja, ik was het ook echt, en jij was die snoob van het fake team belgium, allemaal vriendjespolitiek whaha