Fitness Seller

Is teveel trainen slecht??

• Topic Starter Topic Starter
Ruikie

Iedereen praat over Ruikie??? En mijn topic wordt over het hoofd gezien ;)
Ach ja ik heb mijn info al, :D

Massowl... :D :D

alle woordjes met "te" voor is niet goed.

bull shit!!!

indien je elke dag traint (of je voelt dat je niets bijkrijgt zoals je denkt te beweren), jawel, dan moet je veel eten zodat je iets hebt om effectief om te zetten.

ik heb 1 jaar zonder pilletjes en al die bull shit getraind, elke dag 2 uur (in de week 2u savonds, in het weekend 'smorgens 1,5u en savonds 1,5u), getraind en niet op mijn voeding gelet, veel vet enzo gegeten ook, en kheb meer resultaat dan dat jullie doen met voedingschema's, traininglogs, dieten, supllementen en poeder etc... oe zou da kome? die schema's zijn echt voor nix nodig, als je spieren wilt moet je sporten en bodybuilden. en niet pilletjes slikken en paar staafkes omhoog houden. tenminste op uiterlijk, als je krachtig wilt zijn ok dan begrijp ik het, maar als je er sterk wilt UITZIEN zijn die schema' juist voor nix nodig, zoveel mogelijk eten (vooral vet) zodat ge da kunt wegwerken en vetvezels omgezet kunnen worden. en ik train elke dag elke spiergroep. sinds 1 jaar, 16 jaar, 75kg, 1m85.

maarja ik ben ook 16 jaar en bij mij is het effect groter natuurlijk toch dan iemand die volgroeid is, want ikzit in mijn ontwikkeling.
Btw van fitnessen wordt je mager en van bodybuilding sterker.

toch best grappig da je een topic betreffende een voedingsschema op jouw naam hebt staan vindt je niet ?

in de regel is dit overbelasting,er moet minstens 48 uur tussen de trainingen zitten voor een optimaal herstel voor je de zelfde spiergroep weer mag trainen!

ja, ik was het ook echt, en jij was die snoob van het fake team belgium, allemaal vriendjespolitiek whaha

nou nou niet liegen hé :)
[Link niet meer beschikbaar] van toen ik nog gamede, in EDiT

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
fake is het niet :p

ok ruikie, sommige mensen maken progressie...zonder supplementen of zonder op hun voeding te letten, maar aub...dat armpje dat jy poste in de fotomap...
is toch niet van 1 jaar trainen ? of wel ... ?
sorry man, maar dan maak ik zelfs meer progressie zonder iets te doen,

ik weet het ik moet men mond houden want ik heb nog geen foto gepost, maar, na 1 jaar trainen ruikie ? eerlijk... sorry maar don vond ik het maar een zielig armpje dat je poste hoor :D

anyways, mss best terug naar de wat jy noemt ''management'' ?

Terug
Naar boven