AndroidHealthClinic

Islamitische geleerde haalt hard uit

Sayer

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
1.987
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Best de moeite om te kijken, als ik wat rondzoek staat deze man gekend om zijn kritische kijk...van wat ik heb gezien vind ik het goed dat ze dit naar buiten brengen (op Facebook gevonden via een islamitische pagina, meeste reacties zijn enorm positief).

Dit om even aan te tonen, dat het niet altijd slecht moet zijn en dat ook andere moslims niet altijd akkoord zijn met de huidige gang van zaken.

http://www.youtube.com/watch?v=RT49NZhJq6M

respect voor deze man

Dacht even dat dit topic over killy ging :o

• Like
Waarderingen: mat
  • Topic Starter Topic Starter
Dacht even dat dit topic over killy ging :o
Haha nee, naast al dat gebash op moslims altijd wil ik dit ook even in de kijker zetten.. ze zijn zelf niet opgezet met de gang van zaken.

Bovenstaande zou beter eens in het nieuws komen, dan ziet de rest van ons volk ook eens wat er speelt...

Hij slaat de spijker op zijn kop. 99% van de mensen hebben totaal een verkeerd beeld van de islam door die mong*len die alles beter denken te weten en teveel andere mensen een levenswijze opdringen. Deze man is een held. #respect

hopelijk komen er meer van dit soort menens die een ander beeld willen creëren

• Topic Starter Topic Starter
Hij slaat de spijker op zijn kop. 99% van de mensen hebben totaal een verkeerd beeld van de islam door die mong*len die alles beter denken te weten en teveel andere mensen een levenswijze opdringen. Deze man is een held. #respect
Ik ben btw zelf geen moslim maar heb collega's en vrienden die het wel zijn...en zij zeggen ook wat deze man nu zegt.

Gekeken. Goed filmpje. Hij haalt een hele hoop zaken aan waar hij gelijk in heeft.

Nice, ik zeg maak deze man eindbaas van het hele midden oosten..

Ik ben btw zelf geen moslim maar heb collega's en vrienden die het wel zijn...en zij zeggen ook wat deze man nu zegt.

Ik ben ook geen moslim maar inderdaad ik ken ook moslims die elke vorm van geweld verafschuwen. Dat is imo de essentie van een vredig geloof, je eigen ziel schoon houden van elke vorm van kwaad, wraak, jaloezie, geweld etc. de tijd zal mensen die kwaad doen wel leren. Er is geen goed of slecht alleen acties en consequenties. Be the change that you wish to see in the world. Ik vind het mooi dat deze man ook keihard zegt dat hun niet handelen in de naam van Allah en geen ware moslims zijn. Maar handelen in de naam van het kwaad, noem het de duivel of wat je wil maar de essentie blijft dat elk individu zelf een eigen wil heeft en de consequenties van zijn acties gaat ondervinden. Dan kan je roepen Allah Akbar maar dat gaat hun ziel niet helpen.

• Like
Waarderingen: mat
Sayer = gematigde versie van tbeest? :dunno:

Er zijn er meerdere die op deze lijn zitten, was een keer een documentaire over een Islam geleerde uit Saoudi arabie die ook niks heel liet van hoe een grote groep moslims op dit moment hun geloof uitdragen.

Islam 'geleerde' :roflol: klinkt net zo idioot als iemand die zich profileert als LotR geleerde of Game of Thrones geleerde.

Wil je het echt begrijpen is het nog wel een pittige studie toch?
Voor zover ik het begrepen heb.

Islam 'geleerde' :roflol: klinkt net zo idioot als iemand die zich profileert als LotR geleerde of Game of Thrones geleerde.

Ben nochtans wel serieus impressed dat hij als een van de enige moslims geen no true scotsman maakt en wel de daden en woorden van die radicalen aanvaard als deel van Islam, ipv de "dit zijn geen egtah moslims/is geen islam, want kijk in deze verse staat "vrede" in enz enz"-nonsense. Yasmine heeft hier een patent op.

Alleen daardoor kun je al zien dat hij kennis van rhetoriek heeft.

De islam is begonnen als een progressieve en gematigde religie maar werd al snel gekaapt door radicalisme, dus dat is geen recente evolutie. Het zou dus verkeerd zijn om het zo voor te stellen. Eigenlijk is het andersom: gematigde moslims zouden de islam hoe die nu is moeten kapen. Maar daar gaan meestal honderden jaren over en komt meestal niet vanuit de religie zelf (denk maar aan het christendom).

BTW voor de lezers/posters in dit topic: religies of gelovigen schrijf je nooit met een hoofdletter in het midden van een zin. /grammar nazi

Ben nochtans wel serieus impressed dat hij als een van de enige moslims geen no true scotsman maakt en wel de daden en woorden van die radicalen aanvaard als deel van islam, ipv de "dit zijn geen egtah moslims/is geen islam"-nonsense.

Alleen daardoor kun je al zien dat hij kennis van rhetoriek heeft.
Heb het filmpje nog niet bekeken, had alleen de titel gelezen en wou 'n one-liner maken.

Heb het filmpje nog niet bekeken, had alleen de titel gelezen en wou 'n one-liner maken.

Heb er ook zo

"Pis je groen, STD-testje doen."

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 13:51 ----------

Ik vind het mooi dat deze man ook keihard zegt dat hun niet handelen in de naam van Allah en geen ware moslims zijn.

Dan moet je de video nog eens goed bekijken. Hij zegt nergens dat ze geen ware moslims zijn, hij zegt enkel dat hun interpretatie geschift is.

Dat is net de "true scotsman" dat zijn betoog zo goed maakt. Je kan de slechte bagage van je geloof niet van je afzetten door te zeggen dat die geen echte gelovige zijn. Je moet die actief aanpakken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven