MuscleMeat

istimewa's log

• Topic Starter Topic Starter
Gaaast, zulke vagina-oefeningen zijn alleen voor wellnessvrouwen man ???
Wahaha! Wat een opmerking ook! Maar Istimewa heeft wel gelijk..mannen hebben die spieren ook..en vergeet niet dat vrouwen zich erop verkijken..als je die oefeningen zwaar doet worden je ben namelijk alles behalve dunner..:o:p

Haha nou ik hou mn mond wel :p

Zie nu pas die tibialis shit...
sick dat je daar oefeningen voor doet:eek:

tibialis, de opposite van de calves stond bij je video ..
wat bedoel je hiermee ? iktrain deze niet :o

Hee, heb nu even aantal pagina's doorgelezen en heb besloten je ook te volgen :)
zelfde lengte en ongeveer hetzelfde gewicht: is altijd leuk om een beetje te kijken hoe anderen het aanpakken en beetje te vergelijken.
Succes verder

tibialis, de opposite van de calves stond bij je video ..
wat bedoel je hiermee ? iktrain deze niet :o

Dat het de antagonist is van je kuitspier is. Zoals je triceps voor biceps en andersom!

Zie nu pas die tibialis shit...
sick dat je daar oefeningen voor doet:eek:

Kreeg een request van een andere site of ik eens een filmpje wou maken hoe ik die op een cable station trainde. Had hem ooit bij Koen in z'n logje gezien.
Was trouwens al weer tijd geleden dat ik hem gedaan had, maar ga 'm nu weer vaker doen.
Schijnt een spier te zijn die goed van pas komt bij sprinten! :)

Hee, heb nu even aantal pagina's doorgelezen en heb besloten je ook te volgen :)
zelfde lengte en ongeveer hetzelfde gewicht: is altijd leuk om een beetje te kijken hoe anderen het aanpakken en beetje te vergelijken.
Succes verder

Nice, welkom! Wat zijn jou body- en krachtstats dan? En houd je ook een logje bij of? Altijd vet als je dicht bij elkaar in de buurt zit!:D

He als je karmageil bent ga je maar stoer doen in je eigen logje! :D

Maareuh, die spieren heeft een man ook. Daarnaast zijn 't easy oefeningen en zie ik ze als nuttig icm voetbal.

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Zie hier boven.:p

Nah, gaat je amper wat opleveren, je moet voor voetbal veel functioneler trainen, denk dan aan lunges, squats, split squats en dan opbouwen naar sprinten met uitvalspas en draaien/schieten met elastiek om been bladiebla. Los die adductoren en abductoren trainen ga je echt geen verschil merken, tenzij je verzwakte heupspieren heb (maar dan nog gewoon flink squatten is genoeg) en op laag niveau zit, maar dat zit je niet echt :)

Denk dat je beter je hamstrings wat explosiever kan trainen (kijk dan naar hardloop/sprint trainingen, daar ga je véél meer aan hebben met voetbal, zal morgen wel video laten zien)

Sorry voor mijn gezever :o

Nice, welkom! Wat zijn jou body- en krachtstats dan? En houd je ook een logje bij of? Altijd vet als je dicht bij elkaar in de buurt zit!:D

1.87m heb net aardig flink lopen cutten dus zit nu op een schamele 76 kg 's ochtends. Heb geen log maar meest recente stats zijn
BP 8 x 72.5kg
BOR 6 x 75kg
squat 5 x 100kg
dl 5 x 120kg

Heb squat en dl weer opgepakt sinds een maandje aangezien er daarvoor iets fout zat in onderrug, dus zeker DL gewicht moet nu weer omhoog.

Nah, gaat je amper wat opleveren, je moet voor voetbal veel functioneler trainen, denk dan aan lunges, squats, split squats en dan opbouwen naar sprinten met uitvalspas en draaien/schieten met elastiek om been bladiebla. Los die adductoren en abductoren trainen ga je echt geen verschil merken, tenzij je verzwakte heupspieren heb (maar dan nog gewoon flink squatten is genoeg) en op laag niveau zit, maar dat zit je niet echt :)

Denk dat je beter je hamstrings wat explosiever kan trainen (kijk dan naar hardloop/sprint trainingen, daar ga je véél meer aan hebben met voetbal, zal morgen wel video laten zien)

Sorry voor mijn gezever :o

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar de redenering is een beetje andersom. Want ik bb/krachttrain om het bb/krachtainen niet om het voetbal. Dan zou mijn training er bij voorbaat al heel anders uit zien. Nu denk ik gewoon, die zouden daar ook wel eens van pas kunnen komen. :P
Ik doe het uiteindelijk gewoon om een stabieler lichaam te krijgen, en alles in verhouding te houden. Ook al is het wat minimalistisch zo nu en dan!

1.87m heb net aardig flink lopen cutten dus zit nu op een schamele 76 kg 's ochtends. Heb geen log maar meest recente stats zijn
BP 8 x 72.5kg
BOR 6 x 75kg
squat 5 x 100kg
dl 5 x 120kg

Heb squat en dl weer opgepakt sinds een maandje aangezien er daarvoor iets fout zat in onderrug, dus zeker DL gewicht moet nu weer omhoog.

Aah netjes. Je zit over net een aantal kilo's hoger, nice! :D

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar de redenering is een beetje andersom. Want ik bb/krachttrain om het bb/krachtainen niet om het voetbal. Dan zou mijn training er bij voorbaat al heel anders uit zien. Nu denk ik gewoon, die zouden daar ook wel eens van pas kunnen komen. :P
Ik doe het uiteindelijk gewoon om een stabieler lichaam te krijgen, en alles in verhouding te houden. Ook al is het wat minimalistisch zo nu en dan!

Aah netjes. Je zit over net een aantal kilo's hoger, nice! :D

Klopt, vandaar dat het gezever was ;)
Als je zou trainen voor het voetballen zou je veel anders trainen :D

Push

Vandaag in een andere gym (Basic Fit te Sneek) getrained, samen met m'n broertje. Die wil daar misschien gaan trainen omdat dat makkelijker is icm school.

Bench Press
20xbb
10x40
6x60
3x67,5 viel me zwaarder dan gedacht, dus triples ipv 5-jes.
3x67,5
3x67,5
3x67,5
3x67,5

Shoulder Press op zo'n Technogym Purestrength ding. Plate loaded!
10xleeg
12x10's
8x20's
6x30's
4x30's
6x25's
6x25's

Dips eerste keer dat ik echt gedipt heb. Stabiliteit is nog even oefenen, en ook hoever ik door moet zakken..
4xbw
4xbw
4xbw
4xbw
5xbw

Incline DB Press
10x16
10x18 2 forced
10x20 5 forced, hier kreeg m'n broertje 't zwaar. :D

Cable Flies
10x10
6x12,5
10x10 ds 10x7,5 ds 10x5

Power Partials
10x10
10x10
8x10 ds 4x8 ds 4x6

Decline DB Triceps Ext
10x8
10x10
8x10

Triceps Rope Ext
10x20
10x20
8x20 ds 4x15 ds 6x10

Trainingstijd: 80 mins
Gewicht: geen weegschaal
Notes: voor 't eerst dus in een andere gym getrained. Ging lekker, alleen jammer dat die BP geen 5-jes zijn. Volgende week 5x3x70.

Triples zijn netjes man :) Deze koers aanhouden!

waar heb je ds nou weer van afgekort :roflol: ik weet wel wat het is maar ik wil even volledige naam weten, mooie triples inderdaad :)

Terug
Naar boven