XXL Nutrition

istimewa's log

Heb even snel je log overlopen en ik zie dat je voor push benen pull een fullbody schema had gedaan? Heb je enige voorkeur van schema of welke zou je aanraden want ik twijfel nog welkeen ik zou kiezen :p

Nette trainingen anders

• Topic Starter Topic Starter
Heb even snel je log overlopen en ik zie dat je voor push benen pull een fullbody schema had gedaan? Heb je enige voorkeur van schema of welke zou je aanraden want ik twijfel nog welkeen ik zou kiezen :p

Nette trainingen anders

Thanks iig. Euhm hiervoor heb ik Upperbody-Lowerbody split gedaan. Bevallen me allebei goed. Alleen push-pull-legs is beter voor mij aangezien ik voetbal. Met een ub-lb split heb je minstens 1x in de 2 weken 2x p/w lb, en dat is niet te doen icm 3x p/w voetbal.

Nice training!

Wat Dennis zegt!

Wat Twisty zegt!

Wat STRNGR zegt!

Laatst bewerkt:
wat Dennis, twister, strngr en Mcm zeggen :)

Suc6 met trainen vandaag gozer!

Suc6 met trainen vandaag gozer!

Thanks, het ging prima! :D

Nou morgen Pull dus, 's avonds voetballen met het derde. En zaterdag met m'n eigen team; 't tweede. Word een pittig weekendje, want moet zaterdag en zondag ook nog werken :P.

MWOP MWOP GAS D'R OP!!

Wat Marvin zegt!

Hé, oké.

Heb besloten om Pull door te schuiven naar volgende week. Moet dus vandaag en morgen voetballen. Dat zijn als het goed is de laatste wedstrijd van 't seizoen. En aangezien ik geleerd heb van vorige week, doe ik 't vandaag even rustig aan :).
Dan ziet zoals 't nu staat volgende week er zo uit: ma: pull - di: legs - wo: push - do: laatste voetbaltraining - vrij: pull.

Heb zonet even m'n schouders gepijnigd, gewoon omdat het kan :)!

Allemaal partials.

BO Swing Rear Delt Raises Check 2:30
20x15
25x15

PP ss Front Raises
10x12 ss 10x12
10x12 ss 10x12

Had dit artikel gelezen. En wou die BO Swing Rear Delt Raises eens uit proberen. Was die oefening ook al eens in een eerder artikel van die gast tegen gekomen!

Laatst bewerkt:
nice :)

Huh :p

Das bale man, gaat t je trainingen in de war schoppen?

Thanks!

Nou ik baal als een mother****in' stekker. Ben gister door m'n enkel gegaan, en kan nu amper lopen..
Ik kan dus zo meteen ook niet met m'n eigen ploeg voetballen en iig vandaag ook niet werken! :mad::mad:

balen man! beterschap, hopen dat je snel weer op de been bent :)

Terug
Naar boven