Fitness Seller

istimewa's log

• Topic Starter Topic Starter
Legs

Squat
10xbb
8x50
3x70
2x90
1x100 PR
1x100 PR lichte spot
3x70

Deadlift
5x70
1x110
1x130
1x150 PR zo die was lelijk haha!
5x70

DB Lunges stappen x dbhand
12x14
12x18
12x18
12x18

Calf Extensions
15x105
15x105
15x105
15x105

Toe Press op de Seated LP
15x100
15x100

Trainingstijd: 75 mins
Gewicht: 81.2kg
Notes: PR's gehaald! :D Was zo gefocussed op het behalen van die doelen dat ik niet in een lekkere groove kwam zoals vorige week. Toen was elke herhaling + spanning super goed. Uitvoering zoog nu af en toe. Maarja got the job done! :D

Vanochtend en vanmiddag naar Groningen geweest. Kamer bezichtigd, meteen genomen. Dus na de vakantie woon ik in Groningen! (mits ik ingeloot wordt voor fysiotherapie) Daarna met m'n trainingsbuddy nog wezen junken bij de KFC. Zo'n variety bucket gehaald, volgens mij heb ik daar alleen al 100gram eiwitten gegeten! :D

lekker hoor!!!

Lekkere training brah

Lekkere brnen training bro! Wilde je kijken wat je max squat en deadlift was?

Gewoon squat PR én deadlift PR neerknallen, nice baas! Gefeli met alles enzo. Ga je nog bij een vereniging daar? Wat heeft iedereen ineens met studies fysiotherapie :p

Nice pr's baas! Nog doelstelling betreft kracht dit jaar?

Gewoon squat PR én deadlift PR neerknallen, nice baas! Gefeli met alles enzo. Ga je nog bij een vereniging daar? Wat heeft iedereen ineens met studies fysiotherapie :p

Thanks. :)
Vereniging euhhh. Nee zoals het nu staat niet. Zou niet weten wat ik moet bij een vereniging. Voetbalvereniging hoogstens. :P
En ja fysio is populair!

Nice pr's baas! Nog doelstelling betreft kracht dit jaar?

Thanks, en geen idee. Deze doelstellingen kwamen ook pas vorige week. Ik denk dat ik de volgende doelstellingen na de zomer op maak ofzo. :)

Push

Bench Press
15xbb
8x50
5x60
2x70
1x75 spot
1x75 echt gewoon de allerlichtste spot ever op m'n dode punt, daarna ramde ik die bb zowat door 't plafond..
1x75 spot

CGBP
6x50
6x55
6x60 yeah
5x60

MP
8xbb
6x30
6x40
6x40
4x40
6x40 ik moest en zou de 6 halen BAM

Incline DB Press
10x18
10x18
7x20

Incline Cable Press schuin bankje dus, maar de kabels recht (paralel met de vloer) vooruit drukken. JEUZUS, heb nog nooit zo'n contractie in m'n borst gehad. Ze waren net nog opgepompt, een half uur na de oefening. :P
10x25
10x30
10x30

SH Triceps Cable Extension ss Incline EZ Extension ss V-bar Push Down
8x20 ss 8x27,5 ss 8x55
8x20 ss 8x27,5 ss 8x50
8x20 ss 8x27,5 ss 8x50

Trainingstijd: 85 mins
Gewicht: 81.2
Notes: heerlijke training, ben dik tevreden over m'n kracht vooruitgang de afgelopen weken. Jammer dat die BP net niet helemaal zelf was. Zit nog altijd te twijfelen of ik het nu een PR moet noemen of niet. :P
Nu lekker zo'n 10 dagen deloaden. 20 juni staat de eerst volgende knal-training geplanned.
Misschien volgende week in Denemarken nog een sportschool op zoeken voor wat licht werk, voor de rest alleen wat cardio!

goede training bro!

Mooie trainingen kerel. Cgpb gaat lekkah

Sterke training man! Gaat zeker lekker.
Die incline cable press klinkt zeker lekkah:D

Mooie complete training gozer!:D

Mooie trainingen kerel. Cgpb gaat lekkah

Thanks, en ja die CGBP ging prima nu! :D

Sterke training man! Gaat zeker lekker.
Die incline cable press klinkt zeker lekkah:D

Thanks. En ik voelde meteen bij die eerste rep stukken van m'n borst die ik nog nooit zo gevoelt heb, niceee! :P

Mooie complete training gozer!:D

Dankje Marv!

Gruwelijke MP sessie baas! En jammer dat je die 75kg zelf niet kon pakken maar die komt er echt snel aan! Over een maandje BW proberen? ;) Welke gym en waar ga je proberen in Denemarken? Ik ga in de zomer liften naar een maat in Denemarken, gaan we ook naar de gym :D

Gruwelijke MP sessie baas! En jammer dat je die 75kg zelf niet kon pakken maar die komt er echt snel aan! Over een maandje BW proberen? ;) Welke gym en waar ga je proberen in Denemarken? Ik ga in de zomer liften naar een maat in Denemarken, gaan we ook naar de gym :D

Thanks, die MP was echt lekker! BP ga ik volgende kracht periode kapot maken!

Pff geen idee, als ik al ga. M'n broer woont met familie in Horsens. Dus ga 'm wel vragen of die een keer met me naar de sportschool wil, lijkt me wel leuk. Als er tijd voor is! :D

Ben sinds gister in Denemarken. Heerlijk weer tot nu toe!
Vanmiddag weer eens gewindurft sinds 10 jaar ofzo. Bakte er niks van, morgen misschien weer!

Voor de rest no-stresss! :D

Lekkere trainingen, congrats met je squat PR

Have fun in Denemarken, windsurfen lijkt me tof, no stress is goed :D

Ik zou wat meer volume op u benchpress gaan geven voor een paar weken..
Dan overgaan op 5 x 5 voor paar weken..

Hoelang verblijf je er? Veel plezier iig nog;)

Terug
Naar boven