MuscleMeat

istimewa's log

Haha thanks voor de betere verwoording Dennisik!

@MCM ik vind zelf de combi MP/PP ook effectief, ik doe ze ook apart maar ook wel eens samen.
Zodra m'n MP eigenlijk failed neem ik wat leg-drive erbij (PP) meestal worden dit dan 2-4 reps meer.

Ja dan zie je PP dus eigenlijk als cheated MP?

Te kort gedaan om een oordeel over te geven

MP -1
Shoulder press +1

Zowel voor kracht en massa op schouders, en ook ten behoeve van bench
Ik zelf ben het laatste half jaar als het niet langer is trouw geweest aan BB-presses om het even samen te vatten en dit heeft voor mij goeie progressie geleverd, presses in combi met meestal side/rear raises, front doe ik vrij weinig nog.

---------- Post added do 30 jun 2011 at 13:21 ----------

Ja dan zie je PP dus eigenlijk als cheated MP?
Ja precies, maar dan wel als ik de combi wil maken om aan m'n reps te komen zeg maar. Doe zo PP en MP ook apart als seated shoulder presses.

Wil zelf ook voor een combi press + lateral en rear raises gaan. Weet alleen nog niet welke press :p Vind de smith hier ook wel interessant voor.

Lekkere trainingen man! ik lees ze altijd wel maar post niet altijd wat omdat ik het vaak van me telefoon af lees!
Wat vinden jullie van pushpress voor massa/kracht op schouders?
Ik las laatst een topic van krisk of quifix of zo dat er een rugby trainer was die zwoor bij de PP. En dat het dé massabouwer zou zijn bij uitstek voor schouders. Niet dat ik het meteen aanneem maar het is de moeite dat topic even op te zoeken;)

schouders zijn de nieuwe abs? :trollface:

Interesting. Even zoeken :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga denk ik push pressen de komende tijd, om die schouders toch met zwaarder gewicht te laten werken. Om daarna weer te mp'en. Dan wordt m'n schouder wo iets van: pp, db shoulder press, power partials/shoulder bombs (die rocken, kwam ik achter :D).

---------- Post added do 30 jun 2011 at 15:57 ----------

Benen en kuiten

Deadlift
12x50
12x80
12x100
6x110 gripfail
gvd denk ik, loop naar de kleedkamer, pak m'n straps. Loop terug fl**ker ze op 't bankje neer; owja kan ook nog mixed grip doen.:D Dus vanaf hier mg.
8x110
12x110
13x110

Bulgarian Split Squats had pas bij 't derde setje de balans te pakken.
10x7
10x7
10x8

Lunges zo goed als rep out, kon er misschien nog wel meer, maar flikkerde naar de zijkant om.
32 stappen x 14

Calf Extensions
15x105
15x105
15x105
15x105

Seated Calf Raise in SM rep out
32x80 uberverzuring

Seated Leg Press zo goed als rep out
14x100

Trainingstijd: 60 mins
Gewicht: 80.8
Notes: uurtje bezig geweest, maar wat was het zwaar. Voel me wel super voldaan nu! :D

Laatst bewerkt:
****ing lekker volume op die deadlift man! Lekker getraind zo te zien

Hehe nice dat volume!

Hele tijd terug 25x90kg gedaan, damn dat is killing. Wel af en toe leuk, maar is zo vermoeiend :p

Lekker volume op die deads!

Boem!

****ing lekker volume op die deadlift man! Lekker getraind zo te zien

Hehe nice dat volume!

Hele tijd terug 25x90kg gedaan, damn dat is killing. Wel af en toe leuk, maar is zo vermoeiend :p

Need those legs to grooooooooooow! :D

En thanks all! :)

super volume deads bro!

Damn zure kuiten ook!!!

Zuur en zuur ja! Heb nu last van ass trouwens (no homo)! :D

Zou vanochtend armen doen, maar dacht dat ik geen auto had.. Kom ik beneden, wel dus.. Maar toen was 't al te laat.
Dus wordt nu morgen ochtend. :)
Succes morgenochtend en met je billetjes (nohomo)

Nou ben niet naar de sportschool geweest, was gisteravond iets te gezellig. Aangezien ik toch volume aan 't draaien ben, kan ik ook wel met die 2x15kg db's van hier thuis toe. :)

Armen

CB Hammer Curl
16x10
14x12
14x12

Dips tussen twee tafels op zolder, YEAH! :D
8xbw
8xbw
7xbw F
6xbw F

Alternating Hammer Curls
14x12
13x13
14x13

Bent-over DB Triceps Extension
14x8
14x8
14x8

Trainingstijd: 40 mins ofzo
Gewicht: 79.4
Notes: even improviseren, aangezien ik niet naar de sportschool ben geweest. Was gister te gezellig, was vanochtend half 6 thuis. Was blij dat ik die twee tafels gevonden had! :D

Terug
Naar boven