- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zelf ben het laatste half jaar als het niet langer is trouw geweest aan BB-presses om het even samen te vatten en dit heeft voor mij goeie progressie geleverd, presses in combi met meestal side/rear raises, front doe ik vrij weinig nog.Te kort gedaan om een oordeel over te geven
MP -1
Shoulder press +1
Zowel voor kracht en massa op schouders, en ook ten behoeve van bench
Ja precies, maar dan wel als ik de combi wil maken om aan m'n reps te komen zeg maar. Doe zo PP en MP ook apart als seated shoulder presses.
Ik las laatst een topic van krisk of quifix of zo dat er een rugby trainer was die zwoor bij de PP. En dat het dé massabouwer zou zijn bij uitstek voor schouders. Niet dat ik het meteen aanneem maar het is de moeite dat topic even op te zoekenWat vinden jullie van pushpress voor massa/kracht op schouders?

).
Dus vanaf hier mg.
****ing lekker volume op die deadlift man! Lekker getraind zo te zien
Hehe nice dat volume!
Hele tijd terug 25x90kg gedaan, damn dat is killing. Wel af en toe leuk, maar is zo vermoeiend![]()

Succes morgenochtend en met je billetjes (nohomo)Zuur en zuur ja! Heb nu last van ass trouwens (no homo)!
Zou vanochtend armen doen, maar dacht dat ik geen auto had.. Kom ik beneden, wel dus.. Maar toen was 't al te laat.
Dus wordt nu morgen ochtend.![]()

Haha dat dacht ik ook, maarja moet af en toe ook kunnen toch
Epic zolder training