XXL Nutrition

istimewa's log

• Topic Starter Topic Starter
Merk je dat verschil echt?

Low reps = Kracht
High reps = Muscle

Vind het zo k*t om te traingen high reps, maar dat ga ik dan even toevoegen in volgend schema.

Je moet het sowieso een keer doen. Dan weet je hoe het op een 6 a 7 weken basis uit pakt!

Damn mooie serie RDL kerel! Puik werk geleverd jij, als je zo door gaat heb je straks de olifantenkracht er bij:)

Damn mooie serie RDL kerel! Puik werk geleverd jij, als je zo door gaat heb je straks de olifantenkracht er bij:)

Thanks Bart! En daar werk ik hard aan. Al focus ik op 't moment wat minder op kracht, maar weet nu al dat ik daar straks keihard aan wil gaan werken.
De grote 3 weer verder omhoog werken, maar ook OH Press ed., want m'n schouders zijn niet erg sterk.
Zoals je in de onderstaande training kan zien.

---------- Post added wo 6 jul 2011 at 13:33 ----------

Lying DB Press
15x14
14x24
12x26 3 spot
10x26 1 spot F
14x24 3 spot

Incline SM Press SM begint één van m'n beter homies te worden in de gym. Super fijn om wat meer te isoleren!
15xbb
18x40
12x45 3 spot
10x45 3 spot
13x40

DB Pull-over
14x26
12x26
12x26
12x26

Push Press voor het eerst
12x30
7x35 F
10x30
9x30

Seated DB Press
7x14
13x12
12x12
12x12

Power Partials ss Plate Front Raise
15x7 ss 10x10
16x7 ss 16x10 buddy had 15 gedaan beide :P

BO Hanging RDR
20x18

Trainingstijd: 100 mins
Gewicht: 81.4 kg
Notes: lekkere training. Merk wel dat m'n borst dat hogere volume echt teringzwaar vindt, evenals m'n schouders.

Laatst bewerkt:
Mooie training, hogere volumes is so ie so zwaarder. Wel goed om wat conditie in je spieren te kweken. Heb je straks profijt van als je weer meer gericht op kracht gaat trainen.

Lying db press is toch hetzelfde als db benchpress? En die BO hanging ro. deadlifts zijn hetzelfde als hyper extensions? Zodat ik weet wat je bedoelt :) lekker getraind flink volume man!

Lekker volume, je zal goed vol zitten ;)

Lijkt mijn pushpress wel, watje :p

Lying db press is toch hetzelfde als db benchpress? En die BO hanging ro. deadlifts zijn hetzelfde als hyper extensions? Zodat ik weet wat je bedoelt :) lekker getraind flink volume man!

Dat is idd de DB Bench Press. En die BO Hanging RDR is voluit: Bent Over Hanging Rear Delt Raises. Dat is zeg maar een rear delt raise waarbij je maar tot halve rom gaat met een veel zwaarder gewicht dan je kunt. Het is bij deze oefening juist de bedoeling om momentum te gebruiken.
Burnzzz like hell die rear delts dan! :D

Lekker volume, je zal goed vol zitten ;)

Jonge ik zit altijd vol, eet veel namelijk! :D (thanks.. :P)

Lijkt mijn pushpress wel, watje :p

Begin het ondertussen wel eng te vinden, Mr. Dubbelganger.

teringzooi, heb vanmiddag een spier in m'n nek verrekt. Had vanavond tijdens het werken om de 2 minuten kramp in m'n nek. Werd gek. Net in bad geweest, één of andere spiercreme er op gesmeerd, burns like hell maar voelt al een stuk beter.
Denk dus niet dat er morgen een training in zit. :( Even afwachten iig.

Ach soo! Geloof ik best dat dat buuurrrned.

Heb je mijn log trouwens wel eens bekeken? Volgens mij zijn we ongeveer even sterk?

Haha kijk m'n handtekening;) ik heb geen idee hoe je hem zo mooi in een tekst verwerkt als jij :trollface:

Hehe, moet je gewoon url aan klikken > url plakken > enter > en dan typen.

En ik heb sig's uit staan, vind ik alleen maar storend. Maar heb er zelf wel eentje met m'n logje of course! :D

Nou trainen zit er vandaag niet in. Loop nog altijd met m'n hoofd scheef en heb zo nu en dan nog krampen.
Ga zo meteen lekker op 't strand chillen. :)

Even kijken hoe het verder loopt, hoop zaterdag nog een training te kunnen doen.

Whaha :P Maar jij ben inmiddels dus gewoon 2kg ofzo zwaarder dan ik he cheater. Slecht verhaal trouwens van die kramp en shit in je nek :(

En vervolgens gewoon die suffe link in je sig laten staan :roflol:

Jongeee, was echt teringpijnlijk! :P Sinds gister avond gaat 't een stuk beter.

Gistermiddag aan het varen geweest. Vervolgens rond 1700 op een terras gecrashed, en daar vervolgens de daaropvolgende 6 uur niet van af geweest. (op een pitstop bij de snackbar na)

Dus vanochtend al die alcohol er weer uit gezweet. Het was even op gang komen.. Moest tijdens m'n curls zowat overgeven duseuhh. :D

Armen

Cross Body Hammer Curls
12x12
10x14
12x12

Incline EZ Triceps Ext.
14x27,5
14x32,5
12x37,5 3s

EZ Curls
12x27,5
12x30
9x30 F

Decline DB Skulls
20x8
12x10
10x10

Rope Push Down ss Rope Curl
12x40 ss 12x30
12x35 ss 12x35
12x35 ss 12x35

WG Triceps Press Down (TPD) ss Normal Grip TPD ss SG TPD ss WG Cable Curl (CC) ss Normal CC ss SG CC
Alles 10x30
Triceps alles 10x35 en Biceps alles 10x30

20 mins cardio

Trainingstijd: 80 mins
Gewicht: 80.3 kg
Notes: lekkere training, moest er ff inkomen na al die biertjes gister. Maar got the job done! :D

Genieten geblazen, varen als op een boot lees ik dat?
Die alcohol is zo goed al weg weer haha:thumb:

Terug
Naar boven