Fitness Seller

istimewa's log

Indd lach maar, wie het laatst lacht, lacht het best.
En dan zegt:
istimewa: u got tickets?
non curling trolls: tickets for?
istimewa: for the guns show, ahyeah
non curling trolls: can I watch backstage? *fapfap*

mmm - ik ga maar beter leren, praat nonsens

• Topic Starter Topic Starter
Heb zo net ff 4,8 km gerent in iets van 25 mins.

Kon vanochtend niet uit bed komen, dus training is door geschoven naar morgen ergens.

Kon je 's middags dan niet trainen? :(

Wat een klote rooster zeg :mad:

Homegym? Gezien je vorige work-out :trollface:

Dat is dan best om te huilen dat gym rooster.

Rug

Wil ik m'n training hier gaan posten, bedenk ik me dat ik het briefje en de pen nog in m'n korte broek zaten die in de was zit. Als een gek naar beneden, maar er was alleen nog een bolletje nat papier over.
Desalniettemin beschik ik over een olifantengeheugen, dus komt het als nog goed.

Was t*fus warm trouwens, liep na m'n 5 mins CT w-up al te lekken als een 60-jarige h**r. :)

WG Pull-ups
7xbw
7xbw 2 spot
7xbw 3 spot
7xbw 4 spot

T-bar
15x15
12x40
14x35
12x35
14x35

BOR
12x45
12x50
12x50
12x50

Romanian DL
15x50
12x80
12x80
12x80

Kneeling BO Rope Lat Pull ss Face Pulls ss Shrugs
12x60 ss 12x35 ss 12x30
12x60 ss 12x35 ss 12x30
12x60 ss 12x35 ss 14x30

Trainingstijd: 70 mins
Gewicht: 80.4
Notes: Heerlijke training! Ga voortaan 2x p/w onderrug aanpakken aagezien die dik achterloopt. Bekeek m'n foto's van laatst gister weer eens, en daar vroeg iemand of ik deadlifte.
Dat in combinatie met het feit dat ik veel te ver voor over buig bij het squatten, maakt dat ik m'n onderrug ff ga bijwerken!

Lekker bezig isti!:p
Brute supersets, ga je last van krijgen denk ik.:)

Nice training!

Is er ook een bepaalde gedachte achter dat je alles 12x doet, of vind je dat fijn trainen?

Bijbelwaardig al zeg ik het zelf.

Nice training!

Is er ook een bepaalde gedachte achter dat je alles 12x doet, of vind je dat fijn trainen?

Euhm heb net een tijd op kracht getrained. En wil nu voor de afwisseling volume draaien. Dat heb ik een jaar terug ook gedaan, en 't ging toen ook als een tierelier.
Zie zelf nu al verschillen. :)

Zonet een paar biertjes gedronken om te vieren dat een vriend van me zijn P voor fysio heeft gehaald. Daarna nog even door de mcdrive geweest, twee mc chickens gehad!
Ben nu m'n bak kwark aan 't weg werken. Morgen ochtend borst en schouders!

Bijbelwaardig al zeg ik het zelf.

Euhm heb net een tijd op kracht getrained. En wil nu voor de afwisseling volume draaien. Dat heb ik een jaar terug ook gedaan, en 't ging toen ook als een tierelier.
Zie zelf nu al verschillen. :)

Merk je dat verschil echt?

Low reps = Kracht
High reps = Muscle

Vind het zo k*t om te traingen high reps, maar dat ga ik dan even toevoegen in volgend schema.

Terug
Naar boven