- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd baas! En 4,8km is een lekker stukkie. Maar ben je aan t cutten dan?
Nice voor je studie!
Maar betekent dat je in de winter ook niet gaat bulken? Toch zonde, met 12% kan je prima bulken.

Ben benieuwd hoe t voor je uitpakt. Hoe strict eet je?
idd die serie deads zijn echt respectvol te noemen!
IS zeker een dik volume op die deads! Mooie training weer!![]()
Kijk hem volume op die deads knallen dan, lekker bezig hier !

Aan het grinden op je squats? Zou dat niet te vaak doen, squats zijn wel nice.
Ik heb dat ook als ik 50 kilo in m'n nek heb liggen, echt super irritant. Misschien dat het ook met een bepaalde lenigheid te maken heeft ofzo..
Nah gewoon techniek oefenen. Als je gaat grinden is het meestal dat je naar voren schiet en het gewicht/je lichaam op je tenen komt te staan in plaats van je hak. Dit hoort niet, je hoort gewoon met je tenen omhoog te kunnen squatten en heel het gewicht op je hak hoort te staan. Zou techniek dan nog eens onder de loep nemen. Knieën naar buiten aan het drukken?
Ik eet 90% van de tijd minimaal wat ik moet eten. Maar daar komt zo nu en dan wat bier, snackjes ea. bij..

Ik druk m'n knieën nu naar buiten ja? Moet dat juist wel of niet? Zal binnenkort wel ff filmpje maken anders..