XXL Nutrition

istimewa's log

• Topic Starter Topic Starter
Nice, hier ook :)

Reageert je LB goed op 4x8?

Say whut? Dat moet je echt ff vertalen baas :P

Ja tot nu toe wel. Wilde eigenlijk nog hoger volume draaien op squats en deadlifts, maar dan streeft het zijn doel een beetje voorbij.

En dat is: Wide Grip Straight Arm Lat Pull Down. :P

Ja dat moet zeker, maar soms zie ik dat mensen vergeten en door zoiets verneuk je heel je lift.

Ok! Zal sowieso komende week en een squatsetje filmen dan.

Even mee onthouden, ok? :P

super benen training kerel! Je kuiten zijn absurt sterk btw

Thanks man, geen idee of ze erg sterk zijn eigenlijk. Draai meestal hoger volume op kuiten, maar dacht doe het nu eens wat minder. En dan pak ik overmorgen bij m'n armen nog hoogvolume kuiten!

Inderdaad netjes volume op je kuiten! Ook op je squats btw. Ben benieuwd naar je film! Je kan ook een keer het e-book doenloaden van rippetoe. Ik vind nog steeds dat hij het best de squat kan uitleggen..

Inderdaad netjes volume op je kuiten! Ook op je squats btw. Ben benieuwd naar je film! Je kan ook een keer het e-book doenloaden van rippetoe. Ik vind nog steeds dat hij het best de squat kan uitleggen..

Thanks. En die heb ik al, alleen nog niet de moeite genomen om het door te lezen.

Zeker de moeite waard! Daarnaast leest het verder gewoon makkelijk weg.

Onder het mom van je leeft maar één keer: gisternacht tot half 8 bij een vriend van me gezeten, en afgelopen nacht 6 uur thuis uit Nijmegen.

Gister slecht gegeten, vandaag de draad weer op pakken. Morgen weer naar de sportschool.

Life's good huh :D

Weer leeftijdsgenoot:) Wel een stuk verder al mjaa haha.
Stoere pf btw

Kom op baas, waar blijft je training van zaterdag? Je hebt wat goed te maken ;)

(Haha volgens mij heb je nu dat "kudt, busted" DBB gevoel :D)

Hhaha ja hoor.

Weer leeftijdsgenoot:) Wel een stuk verder al mjaa haha.
Stoere pf btw

He man, welkom! Thanks, heb je zelf ook een log?

En die foto rocked ja, wil ooit ook zo op de foto, met hetzelfde resultaat! :D

Kom op baas, waar blijft je training van zaterdag? Je hebt wat goed te maken ;)

(Haha volgens mij heb je nu dat "kudt, busted" DBB gevoel :D)

Nee hoor, doe het nog altijd voor mezelf. Ben vandaag idd niet geweest, al heb ik daar achteraf weer spijt van. Ben namelijk nog brak, en had dat er zeer waarschijnlijk goed uit kunnen zweten!

Net de luiheid de deur uit gedaan! 5,1 km kilometer gerent. Morgen UB, overmorgen LB. Woensdag twee verstandskiezen in m'n onderkaak laten weg snijden. Kijken hoe ik daar op gedij.

Zaterdag Dominator. :)

Ik heb vadaag echt dikke kiespijn rechtsonder, volgens mij ook m'n verstandskies. Ouwe copycat :roflol:

Kan je die shit gewoon laten trekken? Doet nog steeds verrekte pijn ondanks 2 bakken softijs in m'n kies en 800mg ibuprofen.

Ik heb vadaag echt dikke kiespijn rechtsonder, volgens mij ook m'n verstandskies. Ouwe copycat :roflol:

Kan je die shit gewoon laten trekken? Doet nog steeds verrekte pijn ondanks 2 bakken softijs in m'n kies en 800mg ibuprofen.

Ik heb er niet eens last van, maar weet van m'n moeder dat onze tandarts geen risico meer neemt verstandskiezen. Hij stuurde me dus meteen door naar de kaakchirurg..
Je kan gewoon een afspraak maken, moet je wel een verwijsbrief van je tandarts hebben. Daarnaast gaat je eigen risico er aan, dus maak je borst maar nat. €150 euro naar de palesteinen!

UB

Behind The Neck PD =WU
15x28
15x28
10x42

PU
WG: 8x
Less WG: 6x
RG supinated: 8x
RG supinated: 6x
HG: 4x

T-bar
16x30
12x35
12x40
12x45
12x45

Clean & Press
10xbb
10x25
10x27,5
10x30
10x30

Incline BP ss DB Pull-over
10x40 ss 10x26
10x40 ss 10x26
10x40 ss 4x26 KLIK-KLAK schouder half uit de kom, meteen er weer in. Nu verder geen last van gehad, gelukkig!
10x40 ss 10x16

Even wat innies en outties gedaan..

Hammer Curls ss BO DB Triceps Ext.
8x14 ss 10x8
8x14 ss 10x8

20 mins cardio; 170 kcal verbrandt.

Trainingstijd: 90 mins
Gewicht: 82.4
Notes: weer lekker UB trainingkje! Vind deze manier van splitten nog altijd de pan uit rocken. Jammer van die schouder, maar tot nu toe verder nog geen last van gehad.

check die pullups !

Brute pull ups man! Die tien keer bodyweight gwat zeker snel komen. Doe je ook wel eens weighted pull ups?

Squat Eerst een paar 2,5kg schijven onder m'n hakken gelegd om eens wat meer uit m'n hakken te squatten. Vervolgens zonder, squatte meteen meer vanuit m'n hakken.
Heb filmpjes gemaakt om jullie eens te laten oordelen. Klap nog steeds ontiegelijk ver voor over.. Mja judge yourself!
10xbb
8x40
8x60
8x60
http://www.youtube.com/watch?v=BxHVWkE3pi8
8x60
http://www.youtube.com/watch?v=tYcIX73BeuA
8x60

RDL
10x40
8x90
8x90
8x100
Regular DL: 8x110

Leg Raises deze manier: http://www.jimcordova.com/videos/videos.php?id=22 (van Koen gejat :))
10x10
10x10
10x15

Leg Extensions
12x45
12x52
12x59

Leg Curl
12x52
12x59
12x66

Seated Calf Raise in SM
10x120
10x120
10x120
10x120

Calf Extensions
12x100
12x100
12x100
12x100

Trainingstijd: 90 mins
Gewicht: 82.3
Notes: lekkere training, wat minder gesquat omdat m'n uitvoering nog steeds zuigt. Ben erg benieuwd naar jullie feedback!

:roflol: Die muziek :roflol: Lekker gebeest. En wat je uitvoering betreft: Misschien proberen je onderrug/heupen eerder dr in te gooien op t positieve deel. Ademhaling en omhoogkijken ziet er al aardig uit. Hou je goed spanning op je core? Wel goed hoe je kritisch naar je vorm blijft kijken, je gaat wel lekker diep iig :)

:roflol: Die muziek :roflol: Lekker gebeest. En wat je uitvoering betreft: Misschien proberen je onderrug/heupen eerder dr in te gooien op t positieve deel. Ademhaling en omhoogkijken ziet er al aardig uit. Hou je goed spanning op je core? Wel goed hoe je kritisch naar je vorm blijft kijken, je gaat wel lekker diep iig :)

Dans acadurooooo, slamfm hahaha!

En heupen+onderrug dus eerder d'r tussen gooien.. Dat doe ik nu pas op het laatst zag ik. En spanning op m'n core is bagger geloof ik.

Terug
Naar boven