MuscleMeat

istimewa's log

Spanning op je core is niet je van het, techniek ziet er wel netjes uit hoor.
Misschien eens het volgende proberen:
- Iemand plaats zijn hand op jou onderrug in bottom positie van de squat en geeft druk, ik heb het idee dat je met wat meer hip drive al beter squat.

Probeer je knieën naar buiten te duwen trouwens.

Kan allemaal al goed zijn hoor, maar je moet er echt bij zijn wil je het echt kunnen beoordelen.

Begin met lezen van de uitleg van rippetoe. Dan kan het haast niet mis gawn. Nja tenminste die uitleg is zo duidelijk als hetmaar kan!

Als ik dit zo zie, voel ik me echt een trage squatter haha, maar zo haal ik imo wel het meeste eruit met proper form - misschien eens bodyweighted squats doen op zo je eigen techniek te checken, ik doe dit meestal als warm-up en zak tot aan bank hoogte zeg maar.
Mirin leg-raises, wie is die KEUN? hoor daar goeie dingen over

Laatst bewerkt:
Nice workouts broski, getting stronger!:)

Als ik dit zo zie, voel ik me echt een trage squatter haha, maar zo haal ik imo wel het meeste eruit met proper form - misschien eens bodyweighted squats doen op zo je eigen techniek te checken, ik doe dit meestal als warm-up en zak tot aan bank hoogte zeg maar.
Die Keun is een homo jonguh!:trollface:

Knieen naar buiten, dat gaat zoveel schelen in je techniek. Daarnaast duik je wel naar voren lijkt het, hou spanning op je core. Zal zo even nog goed bekijken.

Is zeker niet slecht hoor, maar er is altijd ruimte voor verbetering. Knieen naar buiten duwen gaat al een hoop schelen.

• Topic Starter Topic Starter
Spanning op je core is niet je van het, techniek ziet er wel netjes uit hoor.
Misschien eens het volgende proberen:
- Iemand plaats zijn hand op jou onderrug in bottom positie van de squat en geeft druk, ik heb het idee dat je met wat meer hip drive al beter squat.

Probeer je knieën naar buiten te duwen trouwens.

Kan allemaal al goed zijn hoor, maar je moet er echt bij zijn wil je het echt kunnen beoordelen.

Ok, zal er naar kijken!

Begin met lezen van de uitleg van rippetoe. Dan kan het haast niet mis gawn. Nja tenminste die uitleg is zo duidelijk als hetmaar kan!

Zal ik dat dan toch maar 's gaan doen.. :P

Goede tip, deed het voorheen wel eens maar tegenwoordig niet meer.. Zal ze er weer standaard voor doen.

Nice workouts broski, getting stronger!:)

Thanks Mr. Trois Mille

Die Keun is een homo jonguh!:trollface:

Klopt!! :trollface:

Knieen naar buiten, dat gaat zoveel schelen in je techniek. Daarnaast duik je wel naar voren lijkt het, hou spanning op je core. Zal zo even nog goed bekijken.

Is zeker niet slecht hoor, maar er is altijd ruimte voor verbetering. Knieen naar buiten duwen gaat al een hoop schelen.

Ok, nja dit was ook nog maar 60 kilo.. Moet je na gaan hoever ik voorover klapte met m'n 1x100 pr. :P

Iig thanks voor jullie feedback allemaal. Ga er aan werken, en zal over een tijdje wel weer 's filmen..

Zonet trouwens aan m'n linker kant twee verstandskiezen weg laten halen.. Ben nog steeds verdoofd.

Nice, kan je nog trainen met je verstandskiezenshizzle of heb je hechtingen en sheit?

Nice, kan je nog trainen met je verstandskiezenshizzle of heb je hechtingen en sheit?

Ik heb hechtingen enzo. Staat ook in de meegeleverde brief dat je beter niet kan sporten de eerste dagen.. Ik zie 't allemaal wel.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 10:54 ----------

Wat voor traininggloves raden jullie aan? Begin me toch te ergeren aan die blaren onder m'n eelt.. :P

Dacht zelf gewoon Harbingers op de kop te tikken ofzo..

Laatst bewerkt:
Stuk van oud matras/stoel/bank kapot scheuren, heb je van die sponsjes als het ware.
Goed voor je grip en minder last van eelt, **** handschoentjes.

Haters gun hate, come at me phaggots!

Hoe staan je voeten met squats, anders hierin ook varieren/aanpassen.

Stuk van oud matras/stoel/bank kapot scheuren, heb je van die sponsjes als het ware.
Goed voor je grip en minder last van eelt, **** handschoentjes.

Oke zal 's kijken, maar handschoenen ziet er wel cool uit! :D

Haters gun hate, come at me phaggots!

Hoe staan je voeten met squats, anders hierin ook varieren/aanpassen.

Zal ik ook eens doen, heb ze vaak een beetje naar buiten staan. Let's say 30 a 40 graden..

Wat voor traininggloves raden jullie aan? Begin me toch te ergeren aan die blaren onder m'n eelt.. :P

Dacht zelf gewoon Harbingers op de kop te tikken ofzo..

En dan mij homo noemen in mn log :roflol: Misschien is dit wat voor je, kost niks!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tsjah ik heb niet van die minirukhandjes zoals jij weet je.. En leuk dat je even op je favo site voor me hebt rond gekeken! Maar is niet mijn ding, misschien kun je je vriend(in) er blij mee maken?

Ontopic: ik heb huge handen dus zou graag wat meer volume om m'n tengels hebben zodat ik m'n vingers niet twee rondjes om de bb hoef te doen.
Verder zijn m'n hobbies rukken, rukken en nog eens rukken.

Haters!!! Ontopic nu, als iedereen McM toch lolliger vind dan mij.. :(

Deze week ga ik niet meer naar de sportschool, rustig aan met m'n kaak. Ga morgen wel naar Groningen de sleutel voor m'n kamer ophalen, en daar wat stuff in stampen.

Zaterdag dus Dominator, en maandag weer een training.

Ben nog wel een beetje aan 't denken hoe ik het aan zal pakken. M'n 4daagse split op high volume + cardio weer op pakken? Of ub/lb kracht of volume..
Wat denken jullie?

Denk zelf dat ik die 4 daagse bodypart split op hoog volume nog veel meer kan uitbuiten de komende weken. Bedenk me tijdens dit typen dat ik na volgende week er weer een week tussen uit ben ivbm vakantie!
Dus misschien eerst volgende week even ub/lb en dan na m'n vakantie weer highvolume 4-day splitten..

Biggest troll on dbb has logged in to this thread, prepare your anus......

Veel plezier @dominator, wel rustig met de pillen met je kaak hé :p

Terug
Naar boven