BBJuice
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Fijn! welke studie ga je doen of volg je dan?
Ik zit in A'dam te zoeken echt drama hehe.
Maar fijn om daar trainingsbuddy te hebben man!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fijn! welke studie ga je doen of volg je dan?
Ik zit in A'dam te zoeken echt drama hehe.
Maar fijn om daar trainingsbuddy te hebben man!

Hoe chill is dat maat! You both like good bb food!Vandaag aan het klussen/verven/schoonmaken in m'n kamertje geweest! Supertevreden.
Leuke is dat één van m'n beste homies/trainingsbuddy de kamer tegen over me heeft gekregen! Zitten we samen op de bovenste verdieping met wc en douche er bij. Keuken delen we met meer..
Weet nog niet of ik morgen ga trainen..

Lijkt me een goed plan...Guesss who's back!! Uber mid-weekje Oostende gehad!
Heb geleefd op een dieet van snacks, bier, bier, bier en snacks. Afgelopen nacht 2 uur geslapen, geweldig!
Zal de komende dagen m'n plan van aanpak voor de komende tijd eens gaan bedenken.

Waarom niet cardio op vrijdag en training op zaterdag? Persoonlijk zou ik het zo doen (rekeninghoudend met dat je niet kunt op rustdagen en met de split die je gemaakt hebt):Ok, dit wordt het wat trainen betreft:
ma: hams/onderrug en kuiten
di: rust
wo: quads en biceps
do: bovenrug en borst
vrij: schouders en triceps
za: cardio
zo: rust
Goede keuze qua oefeningen lijkt mij! Ben benieuwd naar de keuze voor quadoefeningen! De cardio voor aankomende zaterdag mogen duidelijk zijn trouwens!Iedereen bedankt voor het reageren!![]()
Hams en kuiten
Deadlift
12x50
10x80
8x100
8x100
8x100
8x100 ging prima, the flow miste nog een beetje. Maar dat moet goed komen volgende week. Merkte wanneer ik goed adem haalde, het super makkelijk ging!
Goodmornings
10xbb
10x40
10x50
10x50
12x50
Leg Curl
15x52
15x59
10x66
Seated Calf Raise in SM ss Calf Extensions
20x100 ss 10x100
20x110 ss 10x100
20x110 ss 10x100
Abzzz
Trainingstijd: 85 mins
Gewicht: 82.7
Notes: lekkere training weer na een kleine twee weken!
Verder zou ik graag kritiek hebben op de trainingsopbouw, aangezien dit voor het eerst is dat ik hams en quads split.. Zijn dit een beetje de juiste oefeningen, of zou ik iets anders moeten toevoegen/weg laten?

@schema: Krijgen biceps en triceps wel genoeg rust? Pal je allebei met biceps/bovenrug en borst/schouders-tricepsdag.
Opbouw lijkt me prima, zou alleen kuiten voor legcurls doen (is maar assistance maar kuiten krijgen maar 1 mainoefening dus die zouden eerder geplaatst moeten worden imo).
Waarom niet cardio op vrijdag en training op zaterdag? Persoonlijk zou ik het zo doen (rekeninghoudend met dat je niet kunt op rustdagen en met de split die je gemaakt hebt):
ma: hams/onderrug en kuiten
di: rust
wo: Bovenrug en borst
do: Quads en biceps (niet ideaal voor bicep --> kunt ook de cardio op donderdag doen?)
vrij: Cardio
za: schouders en triceps
zo: rust
Goede keuze qua oefeningen lijkt mij! Ben benieuwd naar de keuze voor quadoefeningen! De cardio voor aankomende zaterdag mogen duidelijk zijn trouwens!![]()

Hoe kan je BB nou de grond raken met hacksquats? Ik zie t niet helemaal voor me wt je hebt gedaan![]()
soort van deadlift achter je rug