AndroidHealthClinic

istimewa's log

• Topic Starter Topic Starter
Fijn! welke studie ga je doen of volg je dan?
Ik zit in A'dam te zoeken echt drama hehe.
Maar fijn om daar trainingsbuddy te hebben man!

Hahah ja, al helemaal om deze tijd.. Ik ga in september met fysiotherapie beginnen! :D

En ja is gewoon goede vriend die ook breed wil worden. Kan niet beter hehe! :D

Vandaag aan het klussen/verven/schoonmaken in m'n kamertje geweest! Supertevreden. :D

Leuke is dat één van m'n beste homies/trainingsbuddy de kamer tegen over me heeft gekregen! Zitten we samen op de bovenste verdieping met wc en douche er bij. Keuken delen we met meer..

Weet nog niet of ik morgen ga trainen..
Hoe chill is dat maat! You both like good bb food!:meal:

Guesss who's back!! Uber mid-weekje Oostende gehad! :D

Heb geleefd op een dieet van snacks, bier, bier, bier en snacks. Afgelopen nacht 2 uur geslapen, geweldig! :D

Zal de komende dagen m'n plan van aanpak voor de komende tijd eens gaan bedenken.

Guesss who's back!! Uber mid-weekje Oostende gehad! :D

Heb geleefd op een dieet van snacks, bier, bier, bier en snacks. Afgelopen nacht 2 uur geslapen, geweldig! :D

Zal de komende dagen m'n plan van aanpak voor de komende tijd eens gaan bedenken.
Lijkt me een goed plan...;)

En?

T plan wat :rolleyes:

Ok, dit wordt het wat trainen betreft:

ma: hams/onderrug en kuiten
di: rust
wo: quads en biceps
do: bovenrug en borst
vrij: schouders en triceps
za: cardio
zo: rust

Blijf nog altijd high rep (10-12+) op een paar compounds na..

Dit wordt het voorlopig, over een paar weken woon ik in Groningen dus dan veranderd er misschien wat aan de indeling.

Zit alleen vreselijk klem met m'n voeding. Wil graag wat afwisseling in m'n voeding. Daarnaast wil ik een paar weekjes wat lager, om m'n bodyfat naar 10% te brengen. En van daar weer verder..

Misschien dat ik ook wel zo met m'n voeding in de knoop zit omdat ik dik met de vakantie in m'n bol zit.. Maar toch..

Wil nu de laatste weken van de vakantie op 3000kcal gaan draaien. Om het op te schroeven naar 3500/4000 wanneer school begint.

Laatst bewerkt:
Iedereen bedankt voor het reageren! :D :trollface:

Hams en kuiten

Deadlift
12x50
10x80
8x100
8x100
8x100
8x100 ging prima, the flow miste nog een beetje. Maar dat moet goed komen volgende week. Merkte wanneer ik goed adem haalde, het super makkelijk ging!

Goodmornings
10xbb
10x40
10x50
10x50
12x50

Leg Curl
15x52
15x59
10x66

Seated Calf Raise in SM ss Calf Extensions
20x100 ss 10x100
20x110 ss 10x100
20x110 ss 10x100

Abzzz

Trainingstijd: 85 mins
Gewicht: 82.7
Notes: lekkere training weer na een kleine twee weken!

Verder zou ik graag kritiek hebben op de trainingsopbouw, aangezien dit voor het eerst is dat ik hams en quads split.. Zijn dit een beetje de juiste oefeningen, of zou ik iets anders moeten toevoegen/weg laten?

Laatst bewerkt:
nice train dude!

@schema: Krijgen biceps en triceps wel genoeg rust? Pal je allebei met biceps/bovenrug en borst/schouders-tricepsdag.

Opbouw lijkt me prima, zou alleen kuiten voor legcurls doen (is maar assistance maar kuiten krijgen maar 1 mainoefening dus die zouden eerder geplaatst moeten worden imo).

Ok, dit wordt het wat trainen betreft:

wo: quads en biceps
do: bovenrug en borst
vrij: schouders en triceps
za: cardio
Waarom niet cardio op vrijdag en training op zaterdag? Persoonlijk zou ik het zo doen (rekeninghoudend met dat je niet kunt op rustdagen en met de split die je gemaakt hebt):

wo: Bovenrug en borst
do: Quads en biceps (niet ideaal voor bicep --> kunt ook de cardio op donderdag doen?)
vrij: Cardio
za: schouders en triceps

Iedereen bedankt voor het reageren! :D :trollface:

Hams en kuiten

Deadlift
12x50
10x80
8x100
8x100
8x100
8x100 ging prima, the flow miste nog een beetje. Maar dat moet goed komen volgende week. Merkte wanneer ik goed adem haalde, het super makkelijk ging!

Goodmornings
10xbb
10x40
10x50
10x50
12x50

Leg Curl
15x52
15x59
10x66

Seated Calf Raise in SM ss Calf Extensions
20x100 ss 10x100
20x110 ss 10x100
20x110 ss 10x100

Abzzz

Trainingstijd: 85 mins
Gewicht: 82.7
Notes: lekkere training weer na een kleine twee weken!

Verder zou ik graag kritiek hebben op de trainingsopbouw, aangezien dit voor het eerst is dat ik hams en quads split.. Zijn dit een beetje de juiste oefeningen, of zou ik iets anders moeten toevoegen/weg laten?
Goede keuze qua oefeningen lijkt mij! Ben benieuwd naar de keuze voor quadoefeningen! De cardio voor aankomende zaterdag mogen duidelijk zijn trouwens! ;):rolleyes:

@schema: Krijgen biceps en triceps wel genoeg rust? Pal je allebei met biceps/bovenrug en borst/schouders-tricepsdag.

Opbouw lijkt me prima, zou alleen kuiten voor legcurls doen (is maar assistance maar kuiten krijgen maar 1 mainoefening dus die zouden eerder geplaatst moeten worden imo).

Had sowieso al besloten om woensdag en donderdag om te ruilen. Daarnaast zal ik daar de volgende training eens rekening mee houden! Kuiten eerder..

Waarom niet cardio op vrijdag en training op zaterdag? Persoonlijk zou ik het zo doen (rekeninghoudend met dat je niet kunt op rustdagen en met de split die je gemaakt hebt):

wo: Bovenrug en borst
do: Quads en biceps (niet ideaal voor bicep --> kunt ook de cardio op donderdag doen?)
vrij: Cardio
za: schouders en triceps

Goede keuze qua oefeningen lijkt mij! Ben benieuwd naar de keuze voor quadoefeningen! De cardio voor aankomende zaterdag mogen duidelijk zijn trouwens! ;):rolleyes:

Yeah had al bedacht dat het schema idd anders werd. Wo en do omdraaien.. En cardio betekent mij een rondje door het bos rennen en dat doe ik liever niet met gesloopte quads. Laat de cardio nog ff op zaterdag!

En ja de cardio voor komende zaterdag komt wel goed. :)

Laatst bewerkt:
Vandaag even twee trainingen gecombineerd. Aangezien ik gister niet ben geweest door gebrek aan vervoer/luiheid. Was namelijk van plan even met de fiets te gaan (13km, 13km terug), maar kon m'n bed niet uit komen..:rolleyes:
Had gister wel even een killing circuitje uit de MH gedaan.
1. DB SLDL
2. Thrusters
3. BO DB Rows
4. Squat Thrusts

4 keer gedaan, beginnende met 12 reps. Elke ronde 2 minder. Alles met 14 kilo.
Hartslag is in tijden niet zo hoog geweest! :D

Quads, bovenrug en biceps

Heb vooral met m'n quads rustig aan gedaan, omdat ik aankomende zaterdag naar Decibel ga. En ik heb één of twee keer eerder met spierpijn in m'n benen op een festival rond gelopen.. Echt GEEN aanrader.

FSQ
10xbb
8x30
8x30
8x40

Hack SQ first time.. Quads brandden goed! Moet ik alleen steeds m'n bovenbenen weer paralel met de vloer brengen, of is het genoeg als de bb de grond raakt.. Want als ik dieper doorzakte verloor ik m'n balans..
8x40
8x40
8x40

Leg Extensions alles super strict!
10x32
12x45
12x45
12x45 ds 8x32

Pull-ups
RG: 8x
WG: 5x
RG: 5x
RG: 2x+10 3e kin niet boven stang
HG: 2x+10 3e kin niet boven stang
RG: 3x

T-bar
15x30
12x40
12x40

Lat Pully
15x35
13x42
12x42

Seated Row Machine
15x39
15x39

CB HC's
8x12
8x12

EZ curl
8x27,5
8x27,5
10x27,5

Trainingstijd: 80 mins
Gewicht: 82 kg
Notes: prima training, wat meer op contractie gefocust. Bijna niet gecheat de hele trianing! :D

Laatst bewerkt:
Hoe kan je BB nou de grond raken met hacksquats? Ik zie t niet helemaal voor me wt je hebt gedaan :P

verstandige keuze om wat rustiger aan te doen idd, komt niet tof over als je als herr flick over festival rond loopt:)

Terug
Naar boven