AndroidHealthClinic

istimewa's log

• Topic Starter Topic Starter
Intro?
Oke, dit is mijn tweede week namelijk al;) veel succes met de onderste extremiteiten leren;) Ik ben heel benieuwd welke vakken jij hebt, dan kunnen we misschien een beetje vergelijken! :D

Noord-Nederland he, daar zal het verschil wel in liggen.. En goed plan, gaan we doen! :)

Dude, fit4free in utrecht is echt een scheit"gym". DBs tot 30kg ofzo, geen BBs, als je mazzel hebt een smith en voor de rest slechte machines... Wellnessshit.

Galaxy s2 is wel nice.

Nou, we wouden naar Basic Fit gaan. Maar die konden we niet vinden. Dus toen zijn we naar sportcentrum Balili gegaan.
Zag er goed uit. Dumbbells tot 36 kilo, squatrek, lading technogym en hammerstrength apparaten en nog een partij cardio apparaten.
Twee á drie keer zo groot als waar ik voorheen trainde.

Full body

Squat
14xbb
10x40
10x50
8x60

SLDL
10x60
10x60
10x60

Pull-ups
5x
5x
5x

BOR
12x40
12x40
10x40

Bench Press
12x40
10x50
10x50

Shoulder Press
12xbb
10x25
8x25 + 2xpushpress

Dips
8x
6x

Hammer Curls
9x13
8x16

Zootje crunches en hyperextensions.

Trainingstijd: dik uur
Notes: eerste training weer sinds twee weken ofzo. Vandaar medium weights en full body.
Ben nog erg aan m'n nieuwe omgeving aan het wennen, dus voeding is nog niet altijd zoals ik wil.
Maar daar zal ik de komende weken zeker een vorm voor vinden.

De spits is er weer af iig. :D

Wat is dit, bang voor spierpijn? :D Wel prima pullups!

---------- Post toegevoegd Wed 7 Sep 2011 om 23:26 ----------

Oh en ik ben al weer 84+ kg dus iets minder doppelganger :P

Wat is dit, bang voor spierpijn? :D Wel prima pullups!

---------- Post toegevoegd Wed 7 Sep 2011 om 23:26 ----------

Oh en ik ben al weer 84+ kg dus iets minder doppelganger :P

Nou die pull-ups waren grotendeels wel assisted. Daarnaast knakte m'n schouder inwendig. Voelde niet helemaal goed.

En 84+ watdefok ouwe, sounds good. Wat is je bf dan?

Geen problemen van max 36kg dumbbells? Succes iig met je studie!

Tof is dat, uit huis gaan, nieuwe studie, nieuwe gym, nieuwe omgeving. Hopelijk vind je het leuk.
Fysio is prima studie, ben er zelf bijna mee klaar, dus mocht je nog iets nodig hebben ;)

Wat betreft gym, ik zou nog even rond zoeken, db's tot 36kg is niet echt je van het, ik durf te wedden dat je nu al meer Rowt ;)

nette training man!

Lekkere fullbody training! :D

Nou zonet weer getrained. Met m'n buddy dit keer bij Fit For Free langs geweest. Ik zo vragen of we mochten proefdraaien, mocht niet. We mochten wel even rond kijken, met het volgende resultaat.
Dumbbells tot 38 kg, barbels genoeg, squatrek, bench press, incline bench press stuk of 6 losse bankjes. Kortom zag er goed uit!
Dus meteen abbonementje genomen en gaan trainen.

Enige irritante is wel, dat op de apparaten nummers 1 t/m 20 staan in plaats van gewichten in kilogrammen.

Heb iig de volgende oefeningen gedaan: lying leg press, standing calf raise, sh db row, lat pully, db shoulder press, plate front raise, shrugs, flyes, triceps push down en cable preacher curl.

Trainingstijd: 80 mins
Notes: wederom even acclimatiseren, verder lekker getrained.
Gaat weer helemaal goed komen de komende weken!

Gewichten zijn gelukkig op machines niet al te relevant! Als je voor jezelf maar je progressie bij kunt houden en dan is een verhoging van 6 naar 7 ook progressie :D Op naar standje 20! ;)

is 1 niet gewoon 5 kilo en 2 10 kilo... etc

Succes in je nieuwe gym bro! Hoe was je eerste lesweek?

Aight!

Hamstrings en kuiten

Deadlift
12x40
10x80
8x90
8x100
8x110

Goodmornings
15x40
15x50

Leg Curl
15x??
15x??

Seated Calf Raise in SM
12x60
12x100
12x100

Standing Calf Raise
14x??
14x??
14x??

Nog wat abs, en that's it.

Notes: lekkere training, zweten als een otter!
Trainingstijd: 65 mins

Terug
Naar boven