Fitness Seller

istimewa's log

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere training maat! Ik heb ook welleens out of the blue, ab and adductions gedaan..voor straf moest ik mijn benen 3 dagen lang helpen als ik wilde omdraaien in mijn bed:evilnana:

Lekkere training maat! Ik heb ook welleens out of the blue, ab and adductions gedaan..voor straf moest ik mijn benen 3 dagen lang helpen als ik wilde omdraaien in mijn bed:evilnana:

Hahaha tsjah, dat is het risico! :D

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 12:10 ----------

Gister UB beuk training gedaan, ben alleen 80% vergeten. Maar dan weten jullie het even. :P
Vandaag of morgen weer LB!

:roflol: 80% vergeten..... zo oud ben je toch nog niet bro:)

Hahah ga je ook 80% van je studie vergeten omdat het een nieuwe school is? :roflol:
je kan toch wel nagaan wat je hebt gedaan en je zal niet verschrikkelijk verschillende gewichten hebben gebruikt dan normaal :p
wel epic hoor :D waar zijn jullie nu.mee bezig trouwens?

Verkeerde pilletje genomen dat je 80% bent vergeten? Toevallig geen dieren in je sportschool gezien oid?

Hoe is groningen dan?

@Dennis, :o

Hahah ga je ook 80% van je studie vergeten omdat het een nieuwe school is? :roflol:
je kan toch wel nagaan wat je hebt gedaan en je zal niet verschrikkelijk verschillende gewichten hebben gebruikt dan normaal :p
wel epic hoor :D waar zijn jullie nu.mee bezig trouwens?

Haha nee hoor! :D Waar we nu mee bezig zijn.. Euhh, van alles. Palperen, leren masseren/strijken/effleureren/intermitterend drukken, spieropbouw, mrc schaal, trainingsschema opstellen kracht of uithoudingsvermogen.. En zo nog wel wat..

Verkeerde pilletje genomen dat je 80% bent vergeten? Toevallig geen dieren in je sportschool gezien oid?

Nou er lopen wel een paar beesten rond, maar die zijn er ook als ik m'n goede medicatie heb gehad! :D

Hoe is groningen dan?

@Dennis, :o

Ja, ****ing bruut! :D Woon nu samen met drie vrienden op één verdieping. Terwijl ik er maar met 1 hoor te wonen, maar die andere twee hebben nog geen kamer. Zwaar gezellig dus! :D
:roflol::roflol:

@lies: probeer eens langer je lies te stretchen voor en na voetballen. Did the job for me.

Gister niet uit geweest, dus vandaag even kneiterhard gebeukt daar.

LB - deadlift

Deadlift
10x45
8x80
8x95
8x110
6x120
6x120 set/rep PR

FSQ
10x40
10x40
10x45
10x45

Lying Leg Press
3x15x?? 4e setje zat er niet in, want had toch wel ontiegelieke hoofd pijn hier. Felle zon?

Standing Calf Raise toen die t*ring hardcore maar uit m'n oren getrokken. Toen werd de hoofdpijn al minder haha. Maar ik was ook bij 't raam met de felle zon weg.. Dus nu weet ik nog niet waar 't aan lag!? :P
FST-7x12xstand10/20

Nog wat abz.

Trainingstijd: 50 mins
Notes: t*ring high intensity, deng deng deng ging m'n hartje. Volgende keer nog wat langer door. :)

Laatst bewerkt:
Fijn weekend!

Mooi dat het daar vet is, groningen is gave stad hoor! Goede training ook weer, 2x vandaag precies zelfde training, zware shit.

Je weet maar nooit met die dooie. Goeie reply op mijn quote ook.

Thanks, jij ook! :D

Mooi dat het daar vet is, groningen is gave stad hoor! Goede training ook weer, 2x vandaag precies zelfde training, zware shit.

Yeah, genieten doe ik vol op. ;)

Goed gezien, wou wat aanpassen maar toen quote ik 'm. Om vervolgens die tags te verwijderen en hem gewoon weer te posten. :P

Je weet maar nooit met die dooie. Goeie reply op mijn quote ook.

Hahaha, sorry, moet tegenwoordig wat meer voor mezelf zorgen. Dus heb niet altijd tijd om dit o-zo-gezellige forum te checken. Daar komt nog bij dat ik een stuk of 20 mensen "volg". :P
Hehe maar het was dus maar 1 training! :D

Fijn weekend iedereen!

Thanks ouwe!

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 12:47 ----------

Weer 's in m'n ouder gym getrained. Dus hier volgt een zeer gedetailleerd log daarvan.. :P

UB

WG Pull-ups
8x
6x
5x
4x
5xhammer grip

T-bar
20x25
12x40
8x55
8x55
8x55

Bench Press
15x50
8x60
7x60
7x50

Behind the Neck Press in SM
15xbb
12x30
11x30
12x30
12x30

Power Partials ss Face Pulls
12x8 ss 12x12,5 per kant
12x8 ss 12x12,5
12x8 ss 12x12,5

Triceps Push Down
15x40
12x50
12x55
10x60
6x65

Cable Curl
12x35
8x40
8x45
8x50

Trainingstijd: 80 mins
Gewicht: 83,6 KG
Notes: heeeerlijke training! Weer lekker vertrouwd gebeukt, en hier onthoud ik dan ook zonder problemen wat ik gedaan heb.. :P

son of a gun....... das een mooi volume kerel, 80 minuten = nice

Terug
Naar boven