Fitness Seller

istimewa's log

Dat vonden je hamstrings vast erg fijn vandaag! Mooie training!:D

Goeie training kerel.

Maaruh, goodmornings... is dat niet meer voor de rug?

cheers

• Topic Starter Topic Starter
Dat vonden je hamstrings vast erg fijn vandaag! Mooie training!:D

Hahah, kreeg er kramp in tijdens het doen van dips zonet! :P

Goeie training kerel.

Maaruh, goodmornings... is dat niet meer voor de rug?

cheers

nee hoor, vandaag ook weer gedaan maar je voelt ze prima in de hams

Niet meer voor onderrug dan hams Bart! Daarnaast is onderrug ook bewust onderdeel van die training.
En wanneer je tot paralel met de vloer door buigt, pfoeii, dan komt er een heerlijke stretch op je hams!

Lekkerd getraind man! Aanzienlijk kortere trainingstijd dan normaal! Hoeveel daags split doe je nu?

Schouders en triceps

DB Shoulder Press
20x10
12x16
10x18
8x18

Face Pulls op Seated Row
12xstand 4/20
12xstand 4/20
12xstand 4/20

Seated Power Partials ss DB Shrug-Clean-Half Press ss Plate Front Raises
12x7 ss 12x7 ss 12x15
12x7 ss 12x7 ss 12x15

Push Press
12xbb
10x30
8x35
8x35

Shrug Machine ss Walking Plate Static Shrug
15xstand 14/20
15xstand 15/20 ss 30meterx20kg per hand
15xstand 15/20 ss 60meterx20kg per hand
15xstand 15/20 ss 60meterx20kg per hand

CGBP
12x40
10x40
8x40

Dips
8xbw
6xbw
5xbw
4xbw

Cable Push Down
12xstand 9/20
10xstand 10/20
16xstand 8/20

Trainingstijd: 75 mins
Notes: lekkere training weer. Ben echt blij dat ik regelmatig kan dippen nu, want dat bleef voorheen beperkt tot m'n zolder work-outs! :D

Mooi dat je nu wel kan dippen! Ik zou hem alleen voor cgbp doen.. Tenzij je dit echt fijner vind. Hoezo doe je de pushpress helemaal op het eind van je schouder training?

Mooi dat je nu wel kan dippen! Ik zou hem alleen voor cgbp doen.. Tenzij je dit echt fijner vind. Hoezo doe je de pushpress helemaal op het eind van je schouder training?

In beide gevallen was de benodigde apparatuur bezet. Dus dan even creatief doen! ;)

niks mis met creatief doen, verandering van spijs doet eten toch!

nette workout:)

Andere volgorde is af en toe wel nice ja, lekkere training!

lekkere training jonge!:D

Hoe veel daags split doe je nu dan? Dat je helemaal bovenrug apart pakt?
En hoe gaat het tot nog toe met de studie;)?

Hoe veel daags split doe je nu dan? Dat je helemaal bovenrug apart pakt?
En hoe gaat het tot nog toe met de studie;)?

4 daagse (1: onderrug, hamstrings, kuiten 2: schouders, triceps 3: bovenrug, borst 4: quads, biceps), maar ben nog wat zoekende. Zijn weer een boel verleidingen bij gekomen nu ik in Groningen woon. Daarnaast heb ik een vriend die bij me logeert tot die een kamer heeft, hetzelfde geldt voor m'n buurman. Dus we zitten met 4 vrienden op één verdieping, veel te gezellig.

School is erg interessant, alleen heb gister en vandaag al geskipped. Laat op bed, veel alcohol. Niet zo goed. :P
Volgende week dus maar wat anders aanpakken, want vanaf volgende week is het wel even hoofd er bij houden.

Hahah het klinkt wel gezellig;)
Ik weet niet hoe de opbouw is daar in groningen, maar bij ons gaat het nu wel een een hogere versnelling sinds week 2. Maar het is allemaal rete interessant:)

Hahah het klinkt wel gezellig;)
Ik weet niet hoe de opbouw is daar in groningen, maar bij ons gaat het nu wel een een hogere versnelling sinds week 2. Maar het is allemaal rete interessant:)

Ja klopt, schijnt hier ook zo te zijn. Dus nu maar even wat rustiger aan qua uitgaan haha!

Heb de afgelopen tijd veel aan gekloot door school en verhuizen naar Groningen.
Maar het is nu tijd om weer structuur in m'n trainingen te brengen, anders raak ik hier natuurlijk nooit ingeburgerd.:P

Dus gister weer afgetrapt met vierdaagse UB/LB. Grote compounds maximaal 8-10 herhalingen per set. De rest pompen, pompen en nog eens pompen!

LB - Squat

Squat
12xbb
10x40
8x60
8x65
8x70
8x75

SLDL
12x60
12x90
12x90
12x100

Leg Extensions ss Abductor ss Adductor
4sets 14+ hh

Leg Curl
4 sets 12+ hh

Toe Press
4 sets 16+ hh

Standing Calf Raise
4 sets 12+ hh

Trainingstijd: 80 mins
Notes: heerlijk om weer eens echt te knallen. Gevolg was glimmend van het zweet door de sportschool paraderen! :D

Lekker hoor. Hoe en waarom train je ab- en adductoren? Omdat je.nu weet waar ze zitten:p?

nice training!

ab-adductoren vind ik voor vrouwen:roflol:

Terug
Naar boven