MuscleMeat

istimewa's log

Squats zijn sowieso al +1 vpr met squats zijn +2

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie dat je er erg blij mee bent! Das goed:)

Nice train dude!

weer een stevig potje gesquat zie ik :thumbs:

Goed gesquat gozer!:D Ben trots op je!:D

Squats zijn sowieso al +1 vpr met squats zijn +2

Thanks voor alle positieve reacties jongens! Ga volgende keer gewoon voor setjes met 90 kilo! Moet nu wel beter op m'n uitvoering gaan letten, want deze 85'ers waren zo af en toe wel lelijk!

sommige tjiks die ik doe zijn ook af en toe wel eens lelijk..... het gaat er om dat je ze gedaan hebt brah:)

/facepalm

sommige tjiks die ik doe zijn ook af en toe wel eens lelijk..... het gaat er om dat je ze gedaan hebt brah:)

Hhahaha, i lolled irl. :D

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 15:33 ----------

UB

WG Pull-ups
6x
6x auw auw auw, deden nog pijn van dinsdag

Lat Pully
16x36
15x42
15x42
10x42

Incline DB Press
14x18
12x20
10x22
9x22 ds 5x16

BOR
14x40
12x60
10x65
8x70

Side Raises
12x10
12x12
12x12

Seated Side Raises (strict)
12x7
12x8
12x8

Cable Triceps Push Down
3x10x??

Cable Curl
10x?
10x?
8x?

Trainingstijd: 60 mins
Gewicht: voor het eerst op de weegschaal gestaan daar, geeft die 85.3 kilo aan.. Hmm :P
Notes: meteen na school naar de sportschool gefietst, ideaal.. Ging weer lekker!

Lekker man die bor met 70kg! Ondanks dat je hoog in reps zat vond ik je lat pully wel laag in gewicht.. zeker na die foto van laasts.. How come?

Lekker man die bor met 70kg! Ondanks dat je hoog in reps zat vond ik je lat pully wel laag in gewicht.. zeker na die foto van laasts.. How come?

Thanks! En wat die Lat Pully betreft, dat blijft altijd een tricky oefening bij mij. Pak hem altijd op z'n wijdst maar voel bijna altijd een knik in m'n schouder, vandaar dat ik hem bijna nooit doe.
Maar zou theoretisch veel meer gewicht er aan moeten kunnen doen, zal het binnenkort weer 's proberen.

Nette training kerel, als je dat voelt bij de latpull dan zou ik die lekker overslaan en gewoon wat rows meer gaan doen!

cheers

Nette training! Heb je nu niet het gevoel dat je Borst/schouders onder waardeert.

Ik vind het moeilijk om te kiezen waarmee ik begin met UB. Je hebt 3 belangrijke spier groepen, en slechts 2 UB trainingen. Weet niet hoe jij dat ziet?

Nette training kerel, als je dat voelt bij de latpull dan zou ik die lekker overslaan en gewoon wat rows meer gaan doen!

cheers

Yep, is veel verstandiger. Bedankt!

Yessss! :D

Nette training! Heb je nu niet het gevoel dat je Borst/schouders onder waardeert.

Ik vind het moeilijk om te kiezen waarmee ik begin met UB. Je hebt 3 belangrijke spier groepen, en slechts 2 UB trainingen. Weet niet hoe jij dat ziet?

Thankss.
En mwoaa, ik ga altijd voor rug eerst omdat pull-ups anders niet zo veel meer waard zijn verder op in de training. Daarnaast vind ik rug bruut en is het de grootste spiergroep van UB.
Ik zou misschien voor de afwisseling borst en schouders wel 's wat naar voren kunnen plaatsen. Uiteindelijk is het denk ik 't beste is om gewoon door te draaien..

LB - squat

Squat
12xbb
10x60
8x80 duizelig..
8x80 duizelig.. Voor het eerst Crack geprobeert (pre-wo), misschien dat het daarmee te maken had. Wou het dus bij 80 kilo houden, maar m'n trainingsbuddy was ging even 100 squatten dus ik denk, dan moet ik ook volle bak!
8x85
8x90 BAM VPR (niet allemaal even mooi)

SLDL
15x80
15x90 erector voelde niet goed ter hoogte van 't begin van de ribbenkast
15x90

Leg Curl ss Standing Calf Raise
3x20x?? ss 3x20x??

Leg Extensions
3x15x??

Abs

Trainingstijd: 65 mins
Gewicht: 85.0 kg
Notes: crack deed wel iets volgens mij, maar meer negatief dan positief. Was constant misselijk en was dus duizelig in het begin.. Morgen maar weer even proberen, dan kijken of het echt daar door komt.
Voor de rest wel content met m'n squat pr natuurlijk. :D

pre workout boosters zijn gay, maar nette squats man. Nice!

Lekkere squats, altijd handig trainingsbuddy te hebben die je motiveerd om nog zwaarder te gaan.

dizzyness is nice man! als je nou out gaat en met je bakkus op de barbell knoept krijg je alle aandacht:) alleen doen als er veel lekkere tjiks aanwezig zijn natuurlijk.

Mooie training

Lekkere squats, altijd handig trainingsbuddy te hebben die je motiveerd om nog zwaarder te gaan.

Sowieso, feels great!

dizzyness is nice man! als je nou out gaat en met je bakkus op de barbell knoept krijg je alle aandacht:) alleen doen als er veel lekkere tjiks aanwezig zijn natuurlijk.

Mooie training

Hahah nou m'n trainingsmaat was tijdje terug toch zo goed als out gegaan tijdens het deadliften.. Dat zag er niet zo fijn uit, dus ik bedank, ondanks de aandacht! :D

UB

Incline BP
15xbb
15x40
12x50
8x60
5x65
8x65 negatives
8x65 negatives
8x50

Shoulder Press in SM
12x30 neck
9x30 neck
9x30 front
12x30 4 spot front

Single-Handed DB Rows
15x28
14x30
12x34
10x36

Shrugs ss BO Shrugs
15x36 ss 10x22
15x36 ss 10x22
15x36 ss 10x22

Spider Curls
12x17,5
10x20
8x20
8x20

Dips
8x
5x
5x

Triceps Press knieën op de grond. Dus als het ware dips, alleen druk je de twee handvaten weg.
3x15x??

Trainigstijd: 75 mins
Gewicht: 86.3 kg WTF? Veel vocht waarschijnlijk door de Pre-WO
Notes: bazen training weer. Begonnen met borst dit keer na het attenderen van Dennis op de eenzijdige belasting van mij trainingsopbouw.

Goede progressie al zover! Ik ga je volgen

Terug
Naar boven