Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie dat je er erg blij mee bent! Das goed
Nice train dude!
sommige tjiks die ik doe zijn ook af en toe wel eens lelijk..... het gaat er om dat je ze gedaan hebt brah![]()

Lekker man die bor met 70kg! Ondanks dat je hoog in reps zat vond ik je lat pully wel laag in gewicht.. zeker na die foto van laasts.. How come?
Row, row, row your back..Nette training kerel, als je dat voelt bij de latpull dan zou ik die lekker overslaan en gewoon wat rows meer gaan doen!
cheers

Nette training kerel, als je dat voelt bij de latpull dan zou ik die lekker overslaan en gewoon wat rows meer gaan doen!
cheers

Nette training! Heb je nu niet het gevoel dat je Borst/schouders onder waardeert.
Ik vind het moeilijk om te kiezen waarmee ik begin met UB. Je hebt 3 belangrijke spier groepen, en slechts 2 UB trainingen. Weet niet hoe jij dat ziet?

pre workout boosters zijn gay, maar nette squats man. Nice!

True storydizzyness is nice man! als je nou out gaat en met je bakkus op de barbell knoept krijg je alle aandachtalleen doen als er veel lekkere tjiks aanwezig zijn natuurlijk.
Mooie training

Lekkere squats, altijd handig trainingsbuddy te hebben die je motiveerd om nog zwaarder te gaan.
dizzyness is nice man! als je nou out gaat en met je bakkus op de barbell knoept krijg je alle aandachtalleen doen als er veel lekkere tjiks aanwezig zijn natuurlijk.
Mooie training