AndroidHealthClinic

istimewa's log

Dikke training gozer! Meer kan ik er niet over zeggen!:D:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
beterschap man! en er staat net zo;n mooi weekend voor de boeg!!!

Beterschap broski.

Gewoon ff je rust pakken zodat je straks als je weer beter bent extra hard kunt knallen!

That's the way tralalal.

Zonet even op m'n broertjes abonnement bij Basic-Fit gaan trainen. Ben nog steeds niet fit merkte ik daar wel. Dus gewoon rustig wannabe fullbody gedaan + 25 minuten zweten als een otter op de bike. :)

That's the way tralalal.

Zonet even op m'n broertjes abonnement bij Basic-Fit gaan trainen. Ben nog steeds niet fit merkte ik daar wel. Dus gewoon rustig wannabe fullbody gedaan + 25 minuten zweten als een otter op de bike. :)
That's the spirit!:eek:

Klasse kerel!

Echte die hard!

Otter! Hopelijk ben je er snel weer bovenop bro. Blijf eten! :)

Hoe gaat 'ie hier? Al weer iets opgeknapt?

Otter! Hopelijk ben je er snel weer bovenop bro. Blijf eten! :)

Mwoa iets te veel junk en bier. Voor de rest is het redelijk.

Hoe gaat 'ie hier? Al weer iets opgeknapt?

Yes, ben al weer een tijdje beter..

Enige probleem wat ik nu heb, is dat ik weer last heb van een lengteverschil in m'n benen. Waarschijnlijk wederom door een spanningsverschil in mijn bekken. (heb dit eerder gehad, staat hier ergens in m'n log) Met als gevolg dat ik niet lekker loop, en dat ik altijd scheef sta bij oefeningen.
Dus train nu rustig aan, zorg wel dat ik nog wat blijf doen. Ik probeer zo snel mogelijk bij de osteopaat langs te gaan.

Heb vandaag een lichte fullbody gedraaid, niet noemenswaardig. Verzuur ook veel sneller nu ik zo scheef ben.. :(

Voor de rest wel een chille herfstvakantie gehad. Heb anderhalve dag mee gelopen bij een fysiotherapie/osteopathie praktijk. Ontzettend interessant en erg leuk!

Laatst bewerkt:
je moet schoenzooltjes op maat laten maken (voor beide voeten) ik ga dit ook deze week doen heb precies hetzelfde, hier komt ook mijn onderrug pijn vandaan.

je moet schoenzooltjes op maat laten maken (voor beide voeten) ik ga dit ook deze week doen heb precies hetzelfde, hier komt ook mijn onderrug pijn vandaan.

Na de vorige keer dat ik bij de osteopaat was geweest, waren mijn benen weer even lang. Ik denk eerder dat het een gevolg is van het spanningsverschil, dan dat het een oorzaak is.. Maar ik zal het aan mijn osteopaat voor leggen!

ja je bekken passen zich aan, mijne zijn door mijnsteunzooltje zodanig al aangepast dat ik die pijntjes kreeg. ik moet nu na 3-4 maanden dat zooltje hebben gedragen, nu nog een echte zool laten maken en laten controlere door me therapeut. irritante shizzle!

gebeurd weinig hier, moet ik ff langs komen en je een schop onder je reet geven of wah.....

ja je bekken passen zich aan, mijne zijn door mijnsteunzooltje zodanig al aangepast dat ik die pijntjes kreeg. ik moet nu na 3-4 maanden dat zooltje hebben gedragen, nu nog een echte zool laten maken en laten controlere door me therapeut. irritante shizzle!

Aight, nou ben benieuwd wat mijn therapeut er van gaat zeggen..

gebeurd weinig hier, moet ik ff langs komen en je een schop onder je reet geven of wah.....

Als dat mijn bekken weer recht zet, mag je zeker komen!
Maar ik heb eergisteren en zonet weer getrained. Zonet gewoon UB gedaan, alleen vooral machine work, waar houding ondergeschikt is.
Ging prima! :D

Niks mis met wat machine werk! Sqeeez your UB to the max!

Terug
Naar boven